Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylähuulen karvat

Vierailija
13.02.2006 |

Onko kenelläkään muulla naisella häiritseviä karvoja ylähuulessa?! =/

Jos löytyy kohtalotovereita, mitä teet karvoille? Onko ne häirinnyt aina, vain iän myötä tms? Kokemuksia tarvitaan!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin iän ja lasten myötä ne vaaleat ovat alkaneet pikkuhiljaa tummua ja nekin mitkä on vaaleita on tulleet pidemmiksi. Ja nyppiminen on vaan kasvua lisännyt. Ajaminen ok, nykyään vaha.

Vierailija
2/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, nämä vaaleat, ihan tavalliset ja ennen huomaamattomat ihokarvat alkoivat jostain syystä tummua raskauksien jälkeen. Joillain tämä alkaa raskauksien jälkeen, joillain iän myötä tai vähän molempia, mutta sulla ei tätä vielä varmaan ole tapahtunut, koska tietäisit kyllä mitä me tarkottaisimme siinä tapauksessa :-)

Ja pinseteillä nyppiminen lisää karvankasvua, tämä on ihan oikeastikin totta! Itse joskus aloin nyppimään pinseteillä, mutta sehän sattui inhottavasti ja lopetin jo toisen puolen jälkeen, toiseen en ehtinyt koskeakaan. No, tästähän tuli ikävä sänki, joten pakko oli nyppiä uudestaan se sama puoli ja kierre oli valmis! Edelleenkin, monta vuotta tämän jälkeen tällä toisella puolella karvat sekä paksummat että tummemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös käsivarsista karvaisempi kuin monet teinipojat, mutta niille en kyllä lähtenyt mitään tekemään! Aikuisiällä väsyin ainaiseen ajeluun, ja aloin nyppiä vain mustimmat ja pisimmät karvat veks. Eli tuosta ihan suupielestä nypin kun muistan. Nää on mulla vaan näitä tumman naisen ongelmia, lapsi tuli ihan ekasta kierrosta.

Häpykarvat myös kasvaa reisiä pitkin, jos niitä ei vahaa, ja jalkakarvoja tuppaa ihan törkeenä. Mitäs me apinat... :)

Vierailija
4/32 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toisella puolella monirakkulainen munasarja. Lapsia iso liuta. Nyt kun lapsenteko lopetettu, on ajan myötä viiksetkin alkaneet kasvamaan. Nyt olen saanut tarpeekseni. Aioin alkaa myös poistamisen. Eli mistä sitä vahaa saa...

Ps. Olen muutoinkin runsaskarvainen, hiuksetkin ovat paksut. Säärikarvoja olen ajanut teini-ikäisestä ja nyt ovat todella vahvat! Niihin ei mikä tahansa seiveri uppoakaan : )

Vierailija
5/32 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen käypi noin kolmenviikon välein kostetologilla derma clear valohoidossa leuka ja viiksi alue. Multa 40 euroa per kerta ja joutuu kuulemma käymään noin vuoden ennenkö saa kunnon tuloksen. Säärissä ja muualla ei kuulemma tarvita kuin kymmenisen kertaa mutta maksaakin sit heti reippaasti enemmän kun on laajempi alue! Parhaan tuloksen saa vaalee ihonen ja tummat karvat.

Vierailija
6/32 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan meikäläiseltä! Karvat kasvaa tosi helposti ihon sisään ja mistään alapään karvattomuudesta on turha edes haaveilla. Ei kyllä kauheesti olis tarvettakaan...

Vierailija
7/32 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Kohtalotoveri myös

Ps.Veet-vahaliuskoja saa ainakin kaikista isommista kaupoista/marketeista

Vierailija
8/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyppinyt ja se on minulla lisännyt karvan kasvua. Sen jälkeen olen ajanut, siinä ongelmana sänki. Nyt mietin mitä seuraavaksi. Taidan tuota vahaa kokeilla.

Vierailija
9/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen toiminut jo toistakymmentä vuotta. Vaikka mulla on vaaleat ne viikset, niin niitä karvoja on niin paljon, että ne näkyy silti, jollei poista. Näin mulla on parempi olo. Mutta mulla ei oo poistamisväli yhtään harventunut, kymmenessä vuodessa, joten ei todella ole kasvu hidastunut.

Hormonikarvatyyppi ei vastannut, mutta käsittääkseni hormonikarvoja ovat juuri nämä viiksikarvat ja bikinialue. Säärikarvat ovat niitä tavallisia. Erona niissä on se, että hormonikarvat eivät taltu vahauksella, mutta tavalliset karvat tulevat hennommiksi ajan kanssa, jos niitä poistetaan säännöllisesti juurineen.

Vierailija
10/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ylähuulessa vaaleita karvoja enkä ole oikein uskaltanut alkaa operoimaan niitä siinä pelossa, että tummuvat. Mahtaisiko vahalla poistaminen olla mahdollsita ilman, että karvojen väri siitä muuttuu?

Vierailija
11/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ulkomailta ylähuulen karvoille tarkoitettua vaalennusainetta. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta opin tämän Jenkeissä. Karvankasvu minun kohdallani ei tosin ole runsas, mutta ne haituvat ovat kuitenkin tummia ja huomattavia. Vaalentamalla ongelma minimoituu, minua ei vaaleat haituvat häiritse.

Vierailija
12/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä yhteyttä?

Vierailija
13/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mistä sitä kuumavahaa saa ja paljonko maksaa?

Vierailija
14/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan viikset 1-2 kertaa viikossa höylällä. Jos nypin tai otan vahalla pois karvat kasvaavat ihon sisään =(

Myös jaloissa ja käsissä on tosi voimakas karvoitus, häpyalueesta puhumattakaan!!!!!

Olkaa onnellisia te karvattomat ihmiset. On ihan helvettiä olla karvainen nainen. Varsinkin jos ei voi edes vahata.... jaloissakin karvat alkaa kasvaa sisään. Ja samasta karvatupesta kasvaa 2-4 karvaa!!!!!

Eli olen karvaisempi kuin jotkut miehet =(

Vierailija
15/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ovulaatiota, ei lapsia.

Vierailija
16/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen vielä tosi tumma, eli niin hiukset, ripset, säärikarvat kuin viiksetkin on lähes mustia. Viiksien kanssa vahaamisessa on ongelmana mulla se, että joka karvatupen kohdalle tulee finni aina vahan jälkeen, eikä nuo finni-viikset juuri tummia karvoja kauniimpia ole...

Vierailija
17/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 lisää, että meillä ollut lapsettomuus ongelmia..... eli tämä karvattomuus....

Esikoinen tärppäsi heti, kakkosta odoteltu jo 4 vuotta eikä näy.... mutta en halua hormoneitakaan syödä....

Vierailija
18/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaasta. Nyt 40-vuotiaana on ehkä yksittäisiä karvoja tullut lisää, mutta selviän niin, että nypin aina karvan, kun tulee näkyviin. Ei ole niin paljoa.

Vierailija
19/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten, tuossa 35 v. ikävuoden jälkeen alkoivat raskauksien jälkeen huulikarvat tummentua, nyt alkavat olla jo sen verran ärsyttävät, että nypin niitä pinseteillä parin viikon välein. Mikähän olisi se lopullinen keino päästä niistä eroon, tai ainakin kaikkein pysyvin? Laser?

Vierailija
20/32 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saannin jälkeen karvojen kasvu on lisääntynyt. Itse käyn kosmetologilla n 1kert/kk poistatuttamassa ne, jollain sähköimpulssi pinseteillä ne poistaa. Laser kuulemma antaa pysyviä tuloksia, hinnasta eikä tarvittavista hoitojen määrästä ei ole tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän