Mittasin ekaa kertaa elämässäni strategiset mittani :D
Olen 34-vuotias enkä ole koskaan ennen mitannut, nyt ihan tylsyyttäni kokeilin.
Tulos 91-76-91, mikä on musta hassua, koska mun mielestä mun tissit on kyllä selkeesti isommat ku lantio :D Niin, ja olen 166 pitkä, paino n.60 kg (en omista vaakaa) Kertokaa tekin omanne! En tiedä, mikä se "ihanne" on, saa senkin kertoa, jos joku tietää. Mulla on ihan hyvä tässä kropassa näin :)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95 oo
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.Lumingerie.fi kokolaskuri antaa EU kuppikooksesi 65K. Koita vielä tätä laskuria, on hyväksi havaittu.
Herranjumala 65K!?
Oon käyttänyt jtn 80E tä, no ei ihme, kun nännit tursuaa ulos.
No, aika hankkia uusia liivejä. Suosittelen tuota lumingerieta sekä englantilaisia figleavesia ja bravissimoa.
Sain cangeen 50€ lahjakortin kun sitä toivoin. Oliskohan siellä sellaisia rintsikoita mistä sais ne toppaukset pois, kun voisin pitää sellaista vain toisella puolella, että näyttäib enemmän saman kokoisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95 oo
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.Lumingerie.fi kokolaskuri antaa EU kuppikooksesi 65K. Koita vielä tätä laskuria, on hyväksi havaittu.
Herranjumala 65K!?
Oon käyttänyt jtn 80E tä, no ei ihme, kun nännit tursuaa ulos.
No, aika hankkia uusia liivejä. Suosittelen tuota lumingerieta sekä englantilaisia figleavesia ja bravissimoa.
Sain cangeen 50€ lahjakortin kun sitä toivoin. Oliskohan siellä sellaisia rintsikoita mistä sais ne toppaukset pois, kun voisin pitää sellaista vain toisella puolella, että näyttäib enemmän saman kokoisilta.
Osta toppaamattomia liivejä, koko isomman rinnan mukaan ja pienemmän rinnan puolelle irtotoppaus.
88-73-94
165cm, 63kg