Mittasin ekaa kertaa elämässäni strategiset mittani :D
Olen 34-vuotias enkä ole koskaan ennen mitannut, nyt ihan tylsyyttäni kokeilin.
Tulos 91-76-91, mikä on musta hassua, koska mun mielestä mun tissit on kyllä selkeesti isommat ku lantio :D Niin, ja olen 166 pitkä, paino n.60 kg (en omista vaakaa) Kertokaa tekin omanne! En tiedä, mikä se "ihanne" on, saa senkin kertoa, jos joku tietää. Mulla on ihan hyvä tässä kropassa näin :)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaan mieheltä mitataan?
kts. vastaus 33
Vierailija kirjoitti:
153/59 D-kupin rinnat. Ry 98 vy 76 la 98.
Jännä. Mulla on vyötärön ja rinnanympärysmitat samat ja kuppikoko on 70g/i.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä alas: 103-78-130. Pituus 180cm. Persettä riittää vähän liikaakin.
Todella.
Ghetto booty ;)
171 cm, 62 kg, mitat 95 - 72 - 97. Ikää 55.
91-73-103 ja pituus 172cm ja paino 69kg. Oon kunnon päärynävartaloinen :D
Ry 124, vy 108, ly 115 Aikamoinen matami olen😁 Tarttis varmaan vähän laihruttaa. Noh, joulun jälkeen sitten. Kinkku on hyvvää😄
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.Vai 98-58-95. Korsetilla va ilman?
Aikamoinen tiimalasi, olis kiva nähdä kuva, otherwise didnt happen. Kasvoja ei tarvi näyttää.
En käytä korsetteja, mutta vy oli mitattu niin että vedän mittanauhan niin tiukalle kun saan, en tiedä onko se oikea tapa. En halua laittaa tänne mitään kuvaa, joku tunnistaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.Lumingerie.fi kokolaskuri antaa EU kuppikooksesi 65K. Koita vielä tätä laskuria, on hyväksi havaittu.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.Lumingerie.fi kokolaskuri antaa EU kuppikooksesi 65K. Koita vielä tätä laskuria, on hyväksi havaittu.
Herranjumala 65K!?
Oon käyttänyt jtn 80E tä, no ei ihme, kun nännit tursuaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
No jos on esim, omenavartalo niin ei se vyötärönympärys välttämättä paljoa pienene, vaikka kuinka laihduttaisi tai kuntoilisi. Ne luut on vaan leveemmällä ja niitä kun ei laihduttamalla saa pois. Vartalotyyppi on sellainen.
Tää on muuten ihan totta. Oon joskus ennenkin kirjoittanut tänne, mutta mulla aikoinaan 48 kiloisena vyötärönympärys on ollut hoikimmillaan 74cm. Mulla ei siis ole vyötäröä hoikkanaan.
pikkuäiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Herranjumala 65K!?
Oon käyttänyt jtn 80E tä, no ei ihme, kun nännit tursuaa ulos.
No, aika hankkia uusia liivejä. Suosittelen tuota lumingerieta sekä englantilaisia figleavesia ja bravissimoa.
Vierailija kirjoitti:
81-58-94
Pituus 164cm painosta en tiedä tarkkaan mutta n. 50kg.
Täytyy näyttää todella omituiselta, kun ylävartaloa ei ikään kuin ole ollenkaan ja lantio on noin massiivinen. Mutta minkä sille voi, en sitä tarkoita. Itse pidän vain tod. rumana tuollaisia mittasuhteita. Ei auta hoikkuus, ei!
88-70-92
27-vuotias olen, pituutta 174 cm ja painoa 59 kg. Voisi kesäksi koittaa hieman kaventaa vyötäröä :)
85-63-100
pituus 174 cm ja paino n. 63 kg, joskus huolettaa vähän nuo lantion sentit suhteessa vyötäröön, mutta onneksi se johtuu enemmänkin pyöreästä pyllystä, kuin oikeasti leveästä lantiosta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on esim, omenavartalo niin ei se vyötärönympärys välttämättä paljoa pienene, vaikka kuinka laihduttaisi tai kuntoilisi. Ne luut on vaan leveemmällä ja niitä kun ei laihduttamalla saa pois. Vartalotyyppi on sellainen.
Tää on muuten ihan totta. Oon joskus ennenkin kirjoittanut tänne, mutta mulla aikoinaan 48 kiloisena vyötärönympärys on ollut hoikimmillaan 74cm. Mulla ei siis ole vyötäröä hoikkanaan.
No kiitos sulle rehellisyydestä! Nää mammat ei vaan voi myöntää, että ruuminrakenne määrää sen kuinka pieneksi sen vyötärön saa. Omenavartalo siinä se korsetti on aina sellanen tasapaksu teet mitä vaan. Tosin ompuilla on yleensä kauniit jalat.
119-82-120 30v/167cm/85kg. Iso matami olen.
Mäkin mittasin äsken ekaa kertaa elämässäni tämän ketjun innoittamana :D Sain 83-61-85 olen 163cm ja n. 50kg. Täytyy kyllä sanoa että minulle paino ja pituus kertoo paljon enemmän kuin nuo strategiset mitat :D