Mittasin ekaa kertaa elämässäni strategiset mittani :D
Olen 34-vuotias enkä ole koskaan ennen mitannut, nyt ihan tylsyyttäni kokeilin.
Tulos 91-76-91, mikä on musta hassua, koska mun mielestä mun tissit on kyllä selkeesti isommat ku lantio :D Niin, ja olen 166 pitkä, paino n.60 kg (en omista vaakaa) Kertokaa tekin omanne! En tiedä, mikä se "ihanne" on, saa senkin kertoa, jos joku tietää. Mulla on ihan hyvä tässä kropassa näin :)
Kommentit (63)
160/ 55-60 C kuppi Ry 89 vy 66 la 94.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi puhutaan "strategisista" mitoista? En kyllä hakemallakaan tajua mitä tekemistä naisen vartalon mitoilla on minkään strategian kanssa? Ihan kuin alun perin olisi alettu käyttää väärää sivistyssanaa, kun ei ole ihan tarkkaan ymmärretty mitä noin hieno sana tarkoittaa.
Oikeampaa olisi puhua "kriittisistä" mitoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi puhutaan "strategisista" mitoista? En kyllä hakemallakaan tajua mitä tekemistä naisen vartalon mitoilla on minkään strategian kanssa? Ihan kuin alun perin olisi alettu käyttää väärää sivistyssanaa, kun ei ole ihan tarkkaan ymmärretty mitä noin hieno sana tarkoittaa.
Oikeampaa olisi puhua "kriittisistä" mitoista.
Mä ehkä sanoisin vaan "vartalon mitat" tai vastaavaa, koska kriittiset mitat taas mun korvaan kuulostaa siltä kuin niissä mitoissa olisi jotain kritisoitavaa. Siis tarkoitan, että jos ne olisi kriittiset mitat, luulen että se lisäisi naisten ulkonäköpaineita entisestään; "Kriittiset mittani ovat liian isot". Tajusikohan kukaan, mitä yritin selittää :D
ap
No jos on esim, omenavartalo niin ei se vyötärönympärys välttämättä paljoa pienene, vaikka kuinka laihduttaisi tai kuntoilisi. Ne luut on vaan leveemmällä ja niitä kun ei laihduttamalla saa pois. Vartalotyyppi on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No jos on esim, omenavartalo niin ei se vyötärönympärys välttämättä paljoa pienene, vaikka kuinka laihduttaisi tai kuntoilisi. Ne luut on vaan leveemmällä ja niitä kun ei laihduttamalla saa pois. Vartalotyyppi on sellainen.
Niiii joo ne luut yleensä roikkuu iso mahasilla melkee polvissa.
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Mikä mun kuppikoko on oikeasti, kun eri paikoissa se on ihan eri.
Minä 176 cm ja 68 kg.
99-76-101.
Ikää on 47. Parikymppisenä mitat olivat kauttaaltaan viitisen senttiä pienemmät. Ja painoa viitsien kiloa vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä 176 cm ja 68 kg.
99-76-101.Ikää on 47. Parikymppisenä mitat olivat kauttaaltaan viitisen senttiä pienemmät. Ja painoa viitsien kiloa vähemmän.
Jatkan vielä: kuppikoko on 70G.
Vierailija kirjoitti:
Niin no mulla ainakin tuo vyötärönympärys johtuu niinkutsutusta sairauslomalaisen pitsakertymästä (pizzuksis berealis) eikä siitä että vatsani luut (??) olisi mitenkään erityisen leveät.. Tiedän tämän, koska olen joskus ollut hoikempi ja ennenkaikkea timmimmässä kunnossa. Mutta ei se haittaa, näillä mennään, ja vanhat vaatteetkin menee vielä päälle :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun penis on 14,5cm :D
Haha, strateginen mitta tuokin! Mut sun pitäis mitata kaikki, eli rinnan ympärys- vyötärö- penis :D
ap
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Vai 98-58-95. Korsetilla va ilman?
Aikamoinen tiimalasi, olis kiva nähdä kuva, otherwise didnt happen. Kasvoja ei tarvi näyttää.
93-65-98
Eipä ole miesten mielestä riittävän hyvät mitat, kiinteytystä tarvitsisin. 164/58 kg.
Vierailija kirjoitti:
93-65-98
Eipä ole miesten mielestä riittävän hyvät mitat, kiinteytystä tarvitsisin. 164/58 kg.
"Miesten mielestä"? No mitäs v*tun väliä niiden mielipiteillä on, pääasiahan on että rakastat itse omaa vartaloasi. Itsevarmuus paistaa pitkälle :)
ap
pikkuäiti kirjoitti:
98-58-95
N.57kg 167
22v
Rintaliivien ympärys 72
Rinnat 98
Lumingerie.fi kokolaskuri antaa EU kuppikooksesi 65K. Koita vielä tätä laskuria, on hyväksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
93-65-98
"Miesten mielestä"? No mitäs v*tun väliä niiden mielipiteillä on, pääasiahan on että rakastat itse omaa vartaloasi. Itsevarmuus paistaa pitkälle :)
ap
Onhan sillä kun seksiäkään ei enää saa. Aika masentavaa.
Nyt tietysti treenaan 3 krt viikossa, josko vähän timmiytyisin.
Vierailija kirjoitti:
Ylhäältä alas: 103-78-130. Pituus 180cm. Persettä riittää vähän liikaakin.
Todella.
84-63-90
Pituus on 160cm ja paino noin 53kg, ihan tyytyväinen olen näihin mittoihin :)