Victoria Milan on huijausta!
Olemme tehneet pienellä ryhmällä empiirisen testin; Victoria Milan on täyttä huijausta miehille. Houkuttelevat ja kuvalliset naisprofiilit ovat pääsääntöisesti feikkiprofiileita, jotka lähettävät miehille viestejä heti rekisteröitymisen jälkeen, mutta sen koommin heistä ei kuulu mitään. Mies! Älä haksahda maksamaan "kauniista blondista", koska häneltä et saa mitään... et edes paluuviestiä. Muutamat kuvattomat naiset vastasivat viesteihimme, mutta heille on tarjontaa niin paljon, että Sinun täytyy todella erottua "kuvia ja seksiä vonkaavista" lajitovereista toden teolla.
Suurin osa naisista on palvelussa "katsellaan" periaatteella ja heillä on useita eri profiileja, joilla seuraavat tilanteiden kehitystä ja kontrolloivat valitsemiensa miesten mielipiteitä. Olkaa tarkkana, koska saatatte useassa eri keskustelussa olla yhteydessä yhteen ja samaan naiseen.
Mies; suosittelemme, että rekisteröidyt palveluun naisena eli silloin palvelu on ilmainen. Teet itsellesi profiilin, jossa esiinnyt huomaamatta ilman sukupuolta:) Lähestyt mielenkiintoisia naisia hyvällä viestillä ja kerrot heille, että tasa-arvon nimissä olet miehenä naisprofiilin takana ja annat heille jo ensimmäisessä viestissä sähköpostiosoitteen. Tällainen lähestymistapa tuotti 4/10 keskustelua, jotka olisivat voineet johtaa pidemmällekn..:)
Ei siis kannata maksaa, sillä sinua huijataan tällä sivustolla 90 % todennäköisyydellä!
Kommentit (31)
Aika paikkansa pitävä tuo arvostelu.
Toki naisia paljon enemmän kuin miehiä mutta luulen että tästä johtuen ne jotka ns. onnistuvat eivät siitä paljon meteliä pidä.
Itse päätin jäsenyyden koska löysin sen mitä etsinkin, ja melko nopeastikin.
Kokemuksia Victoria Milan - http://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Olin VM-sivustolla jonkin aikaa, koska mieheni kanssa oli pitkään mennyt erittäin huonosti (olen 3-kymppinen,normaalipainoinen nainen). Ilmoitukseni oli ihan asiallinen ja kerroin hakevani asiallista, pitkäaikaista seuralaista. Viestejä miehiltä tuli järkyttävät määrät, ympäri maata. Mutta se minkälaista viestiä ja kohtelua siellä sai osakseen, oli juuri niin mautonta, kuin etukäteen pelkäsin. Se jatkuva tytöttely, liian tuttavallinen ja äklö käytös heti kun aletaan viestitellä (tyyliin pusipusi saiskos sun tisseistä kuvia) ym., hyi h*lvetti. Parin kanssa viestittelin pidempään ja tapasinkin, mutta jäi kahvitteluun. Osaavat antaa itsestään erilaisen mielikuvan, kuin mitä oikeasti ovat. Esim. toinen miehistä oli selkeästi vanhempi ja lyhyempi, kuin mitä väitti olevansa. En suosittele tätä sivustoa kenellekään naiselle. Ne samat juntit siellä pyörii, joita tapaa ihan missä tahansa lähiökuppilassa, jos nyt sellaisiin haluaa tutustua. Jos joku mies tätä lukee, niin kannattaa funtsia, luuletteko ihan tosissanne, että kukaan itseään kunnioittava ja järkevä nainen kiinnostuu ala-astetason tytöttelyistä, saati jostain pyytämättä lähetetyistä alapääkuvista.
Itse olen vajaa 50v varattuna naisena löytänyt hyvin seuraa vm:,stä.Tälläkin hetkellä kolmen miehen kanssa hyvin toimivat seksi suhteet.Yhden kanssa oli usean vuoden suhde jonka katkaisin tänä vuonna.Toki ostoksiin yhteydenottoja tulee mut löytyy hetkiäkin seassa.Tyytyväinen olen vm:ään.Toimii!!
Olen 39v ko sivustolle rekisteröitynyt nainen. Minulla on ollut vm:n kautta pari lyhyttä seksisuhdetta. Toivoisin löytäväni sieltä pidemmänkin suhteen ja uskon, että se on täysin mahdollista. Väitän, että haen suht samantasoista seuraa, mitä itsekin pystyn tarjoamaan; mukavaa ja kivannäköistä. Pidän sivustoa hyvänä, mutta itselleni kesti pitkään tajuta, että monet toiminnot ovat miehille maksullisia. Useat ehdottavat yhteydenottoa kik-chatin puolella, mutta profiilit ovat niin vähäsanaisia ja vajaavaisia, etten uskalla ottaa yhteyttä. Myös miesten viestit ihmetyttävät, lähes kaikki kirjoittavat saman "moi mitä kuuluu". Joka kerta pitäisi lähteä tyhjästä miettimään synkkaako. Siksi vastaan ainoastaan pidempiin viesteihin. Kyllähän naisilla siellä etulyöntiasema on, mutta aikamoista panojuttua ja huorittelua kuulee ihan vaan vastaamattomuudellakin. Olen silti tyytyväinen palveluun. Vaikeeta sitä olisi muualtakaan...
Olen 47v. mies. Täytyy kyllä sanoa, että menestystäkin on ollut, mitä en voi olla ihmettelemättä, kun aluksi melkein joka naru veti. Mutta aika nopeasti samalla alueella olevat profiilit on käytynä läpi ja uusia tulee todella harvakseltaan. Mutta olen tyytyväinen, neljä naista varsin pienessä ajassa ja kaksi parasta jäivät vakkareiksi. Enempää en tarvitsekaan, vaikka ensitapaamisen jännitys onkin houkuttavan koukuttavaa ja toisinaan olisi kiva taas "vierastakin" välillä ottaa.
Sitten siellä sivustolla on niitä feikkejä ja niitä, jotka yrittävät kalastella asiakkaita toisille saiteille. Mutta sille nyt ei voi mitään ja helpostihan ne profiilit tunnistaa ja voi ignoorata.
Mitäs tämä VM maksaa nyt 2021? Aikoinaan ostin vuoden jäsenyyden ja oli mielestäni kallis.
Tällä sivulla ainakin väitetään, että tuolta pitäisi löytyä aitoja ihmisiä https://deittisovelluksia.fi/victoria-milan-kokemuksia/
En tiedä sitten onko muilla omia kokemuksia palvelusta?
Minä kauniina ja urheilullisena naisena hukuin viesteihin. Pari tyyppiä tapasin, yksi oli tumma, komea, rikas yksityisyrittäjä. Pari kertaa nähtiin ja pantiin Clarion hotellissa. Mies luonnollisesti maksoi ja tarjosi kaiken. Muitakin ”menestyneitä” ja komeita miehiä tapasin.
Kaikki miehet pitivät minua ns lottovoittona VM:ssä, sillä 1) siellä on hyvin vähän todellisia naisia, 2) naiset hakevat usein vain huomiota moni peruu viime hetkellä tapaamisen, menee ns ”pupu pöksyyn” 3) lottovoitto on saada VM:sta kaunista ja seksinnälkäistä naista, nainen on joko ruma ja ylipainoinen, tai jos kaunis, usein maksullinen.
Muutaman kerran jälkeen tajusin, että pelkkä seksisuhde ei ole minun juttu, kaipaan myös henkistä yhteyttä.
Jätin VM:n.