Sairaus
Niin. Olen pyörinyt täällä av lla vuoden päivät, pari aloitusta olen tehnyt jossa olen kysynyt jeesiä ongelmaan. Jossain vaiheessa olin hämmästynyt siitä, että jotkut keksii tänne stooreja ja saavat kanssaihmisiltä huomiota, sympatiaa.. Joille sitten nauravat kotonaan. Kipeetä puuhaa mielestäni. Sen johdosta joka toista aloitusta kommentoidaan provoiksi. Sekin on surku koska uskomattomia asioita sattuu; uskomattoman sairaita, kipeitä, julmia. Sitten on ikävää ettei näiden provoilijoiden vuoksi saa apua vaan provohuutoja. Tekisi mieli pyytää että voisko provoille olla oma otsikko tms.. Mutta tiedän ettei se niin toimi. Ikävää vaan... Toivottavasti provoilijat tajuavat mitä tekevät ja pitäytyisivät just noissa "lempeemmissä" aiheissa kuten erityisherkän maalaus ja opettajan joululahjalista somessa. Eikä haittaa tarkastella joskus omaa elämää siltä kannalta että olisiko siinä jotain puutetta tai korjattavaa jolle voisi tehdä jotain jotta ei aikuisen ihmisen tarvitse hakea huomiota keksityillä jutuilla. Se meinaan on sairasta. Hyvää joulua teille kaikille :)
Kommentit (2)
No nyt tuli paljon faktaa kohdilleen. Itse ainakin nauttisin palstailusta paljon enemmän, jos jokaiseen aloitukseen ei heti ekalla sivulla oltaisi ainakin kolmeen kertaan huudeltu provoilua ja Porvoota. Varmaan juuri siksi, kun täällä on niin totuttu trollauksiin, niin epäillään kaikkea. Itse lähinnä mietin, että jos aloituksesta heti näkee, että pakkohan tämän on provo olla, niin jätän yleensä lukematta enempää ja vastaamatta, kun ei se provon huutelu ainakaan mitään lisäarvoa tuo keskusteluun, oli aihe mikä tahansa. Lisäksi kun noita heitellään nykyään KAIKKIIN ketjuihin aiheesta riippumatta. Rasittaa...
Joskin mitä tulee ihan oikeisiin sairauksiin, mihin täällä aina välillä pyydetään analyysiä; käykää hyvät ihmiset lääkärissä, ei täällä pystyisi ammattilääkärikään sanomaan pelkän kirjoituksen perusteella onko sinulla vatsasyöpä, sappikiviä vai ruokamyrkytys.
Mutta juu, rauhaisaa joulua kaikille, niin trolleille kuin muillekin palstaajille. :)
Näinpä juuri!