Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko suhdetta työttömän miehen kanssa?

Vierailija
20.12.2015 |

Olen rakastunut mieheen, joka on työtön. Hän sai noin vuosi takaperin potkut töistä tuotannollisista ja taloudellisista syistä ennen kuin aloimme seurustella. Tutustuimme sattumalta, ennen kuin edes tiesin, että hän on työtön. Työttömyys ei ole tähän asti haitannut, mies ei siis mitenkään elä siivelläni. Olen myös itse pienipalkkainen ja teen vuorotyötä. Olemme voineet helpommin tavata aikatauluistani huolimatta, kun mies kerran ei tee päivisin mitään. Välillä kuitenkin rahan puute ärsyttää ja nyt on alkanut mietityttää se, mitä voin odottaa tulevaisuudelta miehen kanssa. Mies on ihan järkevä raha-asioissaan muuten. Nytkin elää tulojensa mukaan. Ongelma on se, että hän ei hae töitä ollenkaan, lähinnä reagoi, jos työkkäri joskus harvoin ilmoittaa työpaikasta.
Mitä tekisit asemassani?

Kommentit (356)

Vierailija
301/356 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron nyt tähän väliin oman tarinan naisista.

Olin kerran ravintolassa. Vieressäni istui hyvin kaunis ja tasokkaan näköinen nainen.

Kysyin häneltä pienen katselun jälkeen:

''Lähtisitkö viettämään kanssani kiihkeän yön, maksan sinulle siitä 5000€''

Nainen katsoi minua suu auki häkeltyneenä änkyttäen. Hän vastasi:

''En oikein tiedä, en ole koskaan tehnyt mitään tällaista''

Minä hymyillen katsoin häntä silmiin ja vastasin:

''Mieti asiaa hetki''

Jatkoin drinkkini nauttimista ja kuuntelin sielua hivelevää jazzia. Nainen katseli minua koko ajan hymyillen ja flirttaillen, hän oli selvästi kiinnostunut. Hetken kuluttua katsoin häneen uudestaan ja kysyin:

''Lähdetkö kanssani viettämään kiihkeän yön, maksan sinulle siitä 100€''

Nainen katsoi minua tyrmistyneenä viha silmissään ja vastasi:

''Minkälaisena naisena sinä minua pidät!''

Vastasin: ''Me molemmat tiedämme minkälainen nainen sinä olet, nyt keskustelemme vain hinnasta''

#Jätän tän vaan tähän

Vierailija
302/356 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiistämättömiä tosiasioita.

Kiistattomasti tosiaan todistavat naisten ahneuden.

Muun hyvän päälle lukutaidossasikin taitaa olla vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/356 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiistämättömiä tosiasioita.

Kiistattomasti tosiaan todistavat naisten ahneuden.

Muun hyvän päälle lukutaidossasikin taitaa olla vikaa.

Se, ettei hyväksy naisten kaikki tekosyitä, ei tarkoita lukutaidottomuutta.

Vierailija
304/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kokemuksellani, nyt kun olen päässyt suhteesta, jossa melkein kymmenen vuotta katselin elämäntapatyötöntä miestä, joka "menee töihin kun jotain itselle sopivaa osuu kohdalle", en todellakaan.

Eikä siis ongelmana ole edes se, että olisin elättänyt miehen kokonaan, vaan se, että mies pienen vuokraan osallistumisen jälkeen piti luonani olevaa leipää kaapissa, sähköä kämpässä ja vettä hanassa täysin itsestäänselvyytenä, ja esim. automatkat pummi aina minulta tai kavereilta ilmaiseksi (ei bensarahoista tai edes vaivanpalkasta tietoakaan). Ei edes tiedostanut elävänsä pummilla, vaikka asiasta puhuttiin, koska osallistuihan hän vuokran maksuun ja olimmehan parisuhteessa rakkaudesta, perkele. Eikä hän PAKOTTANUT minua ostamaan ja tekemään hyvää ruokaa eikä mitään muutakaan, joten ei myöskään ollut niistä mitään "velkaa". Eikä tietenkään voitu ikinä matkustella, suunnitella kylpyläviikonloppua yhdessä tms., ellen minä olisi ollut valmis maksamaan kaikkea.

Varoitan; vaikka suhde kuinka lähtisi rakkaudesta, niin noilla lähtökohdilla ("ei hae töitä ollenkaan, lähinnä reagoi, jos työkkäri joskus harvoin ilmoittaa työpaikasta.") se raha rupeaa hiertämään jossain kohtaa, ja mikään ei tapa romantiikkaa nopeammin kuin se, että toinen mulkoilee turhautuneena jokaista sähkölaskua tai huokailee ruokakaupan kassalla, kun ärsyttää maksaa eväitä kahdelle, muttei omalle rakkaalle kehtaa suoraan teipata jääkaapin oveen lappuakaan, että "minun ruuat, et syö!".

Aloit siis ahneuksissasi vaatimaan mieheltä työssäkäyntiä, koska miehellä ei ollut tarpeeksi rahaa ja nyt haukut miestä paskaksi kun se ei suostunutkaan sulle rahantekovälineeksi. Sen lisäksi viitsit vielä jauhaa paskaa "rakkaudesta".

On kohtuullista osallistua kuluihin - eihän aikuinen mies mikään lapsi ole!

Voiko nainen määritellä yksin elintason jota pitää tavoitella? Jos naiselle ei kelpaa miehen haluama elintaso niin ongelmahan ei ole mies vaan raha ja materiaali. Nainen ei kai usein voi rakastaa miestä joka ei aio nostaa elintasoa naisen vaatimalle tasolle...

Sinähän se itse vaadit naista hyväksymään sossuloisen elintason tai kustantamaan kaiken sen päälle.

Missä vaadin kustantamaan kaikkea päälle? Jos rahat riittää yksinkin niin miksi ne eivät riitä naisen kanssa? Onko Suominainen tosiaan niin kallis pidettävä mitä puhutaan?

Vierailija
305/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kokemuksellani, nyt kun olen päässyt suhteesta, jossa melkein kymmenen vuotta katselin elämäntapatyötöntä miestä, joka "menee töihin kun jotain itselle sopivaa osuu kohdalle", en todellakaan.

Eikä siis ongelmana ole edes se, että olisin elättänyt miehen kokonaan, vaan se, että mies pienen vuokraan osallistumisen jälkeen piti luonani olevaa leipää kaapissa, sähköä kämpässä ja vettä hanassa täysin itsestäänselvyytenä, ja esim. automatkat pummi aina minulta tai kavereilta ilmaiseksi (ei bensarahoista tai edes vaivanpalkasta tietoakaan). Ei edes tiedostanut elävänsä pummilla, vaikka asiasta puhuttiin, koska osallistuihan hän vuokran maksuun ja olimmehan parisuhteessa rakkaudesta, perkele. Eikä hän PAKOTTANUT minua ostamaan ja tekemään hyvää ruokaa eikä mitään muutakaan, joten ei myöskään ollut niistä mitään "velkaa". Eikä tietenkään voitu ikinä matkustella, suunnitella kylpyläviikonloppua yhdessä tms., ellen minä olisi ollut valmis maksamaan kaikkea.

Varoitan; vaikka suhde kuinka lähtisi rakkaudesta, niin noilla lähtökohdilla ("ei hae töitä ollenkaan, lähinnä reagoi, jos työkkäri joskus harvoin ilmoittaa työpaikasta.") se raha rupeaa hiertämään jossain kohtaa, ja mikään ei tapa romantiikkaa nopeammin kuin se, että toinen mulkoilee turhautuneena jokaista sähkölaskua tai huokailee ruokakaupan kassalla, kun ärsyttää maksaa eväitä kahdelle, muttei omalle rakkaalle kehtaa suoraan teipata jääkaapin oveen lappuakaan, että "minun ruuat, et syö!".

Aloit siis ahneuksissasi vaatimaan mieheltä työssäkäyntiä, koska miehellä ei ollut tarpeeksi rahaa ja nyt haukut miestä paskaksi kun se ei suostunutkaan sulle rahantekovälineeksi. Sen lisäksi viitsit vielä jauhaa paskaa "rakkaudesta".

On kohtuullista osallistua kuluihin - eihän aikuinen mies mikään lapsi ole!

Voiko nainen määritellä yksin elintason jota pitää tavoitella? Jos naiselle ei kelpaa miehen haluama elintaso niin ongelmahan ei ole mies vaan raha ja materiaali. Nainen ei kai usein voi rakastaa miestä joka ei aio nostaa elintasoa naisen vaatimalle tasolle...

Mikähän tämä "elintasosi " mahtaa olla 😀? Ja pääkysymys lienee edelleenkin se pitääkö työtävieroksuvaa elättää vai ei? Mielestäni ehdottomasti ei.

Olet varmasti sitä mieltä, että usean lapsen YH-äitin on syytä mennä mihin tahansa töihin eikä olla töitä vieroksuva? Vai onko naisilla etuoikeus loisia kunhan porsii vaan lapsia ja imee rahaa niiden avulla?

Mitenköhän toi yksinhuoltajuus tähän liittyy? Palstakysymyshän koskee siipiveikkoja! Yksinhuoltajia arvostan, vastuuttomat luuseripukit kun ei hoida vastuutaan: jättävät naisen tai miehen vittumaiseen rakoon... Ja toisten arvostelevien silmien alle.

Tarkoitin siis kotiäiti YH:tä jotka imee tukia niin ettei kannata töihin mennä. Sitä paitsi suurin osa eroista lähtee naisten aloitteesta eli naiset ne haluavat jättää miehet yksin, eristää heidät lapsista, käyttää lompakkona ja hajottaa koko perheen.

Vierailija
306/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"every action has an equal and opposite reaction" -Isaac Newton.

Tätä eivät tunnu naiset ymmärtävän kun valittavat paskoista miehistä, jotka eivät mene käskystä töihin.

Sinähän se täällä päivästä toiseen valitat, ne sua hetken katselleet naiset tuskin suovat ajatustakaan sulle enää. 

Voi olla. Rahahan niillä oli näköjään mielessä, vaikka eivät sitä suoraan myöntäneet.

Eivät kaivanneet kolmekymppistä lasta kumppanikseen, siitä se taisi lähinnä kiikastaa.

Halusivat liikaa rahaa, siitä se taisi lähinnä kiikastaa.

tuo alkaa vähän jo tympiä. 

jos kerran mielestäsi naiset haluavat vain rahaa niin hanki sitten sitä rahaa jos olet naista vailla. tai ole sitten ilman. se siitä. oliko muuta? 

Mutta kun mies haluaa rakkautta, sitähän te rahanahneet lortot ette tajua. Köyhä mies ---> ei rakkautta.

Vierailija
307/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lomautettiin pian häiden jälkeen. Töitä teki lähinnä kesien ruuhka-aikaan kunnes nekin loppui. Saimme lapsiakin. Aina oli tiukkaa. Minun vanhempani auttoivat paljon mm. Ostamalla vaunut js kaukalon vauvalle. Omilta vanhemmiltaan mies ei kehdannut pyytää aoua lasten hankintoihin. Aluksi ajattelin, että mies varmaan hakee opiskelemaan, kun ei töitä ole -ei hakenut. Töitäkään ei hakenut. Sen sijaan kaupassa mun piti nostaa rahat omalta tililtä ja mies maksoi ostokset kassalla. Kun menin töihin (lapset hoitoon, kun mies ei niitä suostunut hoitamaan) ja ostin auton OMALLA palkallani, niin mies puhui siitä "hankin tämmösen auton" jne. Mies alkoi pelatakotona paljon. Kotitöitä ei tehnyt.pikkuhiljaa suhde kylmeni kunnes muutimme lasten kanssa pois.

olisin kestänyt työttömyyden. Jos hän edes olisi yrittänyt opiskella tai löytää töitä. Hän kieltäytyi töustä mitä tarjottiin "paskaduuneina" ja olisi heti halunnut hyväpalkkaisen ja helpon työn.kun tein töitä, kotitöitä ja hoidin lapsia, niin väsyin. Miten voi arvostaa ihmistä joka ei edes yritä auttaa arjessa? Kysyin häneltä monta kertaa, että eikö hän haaveile edes mistään? Edes vuokramökistä ja hauskasta lomasta lasten kanssa? Kun ikinä ei ole varaa... eikö se häiritse?

No. Edelleen tuo on työtön. Halusi lapset nyt jouluna käymään, mutta ei kuulemma ole rahaa ruokaan. Minä yksinhuoltaja pienipalkkaisessa vuorotyössä ostan miehen kotiin jouluruuat, kun vien lapset sinne aatoksi. Ei sun mies ap välttämättä ole samanlainen. Mutta harkitse tarkkaan kenen kanssa perustat perheen. Työttömyys muuttaa ihmistä.

Vierailija
308/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta kun ei kata koko kansakuntaa, usko tai älä. 

Sen verran suosittu naisvaltainen palsta, että tämä on joka tapauksessa suht tarkka otanta.

Menisinkö lueskelemaan suosittuja miesvaltaisia palstoja tulkitakseni miesten sielunelämää? Sehän olisi kuitenkin suht tarkka otanta joten voisin käyttää havaintojani kaikkeen kanssakäymiseeni miesten kanssa. 

Kyllä niistä osviittaa saa, ihan vaikka siitä että miehiä kiinnostaa pelit, urheilu, autot ja oluet joista siellä keskustelevat. Täällä miesvihapalstalla selviää se kuinka naiset vihaavat miehiä. ;-)

Totta puhuen, selväksi tulee kuinka riippuvaisia naiset ovat miehistä. Täällä puhutaan miehistä, heidän hyvyydestä vaikka pääasiassa paskuudesta kyllä. Miesten palstalla miehet keskustelevat ihan muista kuin naisista. Johtunee siitä, että miehet osaavat elää elämäänsä itsensä kautta eikä aina vain kumppaninsa avulla kuten naiset.

Vierailija
309/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Se sama vastuuta välttelevä asenne heijastuu ihan kaikkeen muuhunkin. Ensin se on vain työ, vähän myöhemmin saat kuulla, että hän kyllä viihtyy sotkuisemmassakin kodissa jne. Tukirahat tuppaavat olemaan herran henkilökohtaista huvittelurahaa, muista kuluista vastaat sinä. Jos haluaisit syödä vähän paremmin tai vaikka matkustaa .. arvaat varmaan kuka maksaa? Kaikki suunnittelu ja suurin osa toteutuksesta jää sinun harteillesi, takinliepeessäsi vain roikkuu sellainen yli-ikäinen parrakas linnunpoika suu ammollaan odottamassa että mamma ruokkii ja paapoo. 

Kolikon kääntöpuolena sitten vielä ne ajoittaiset alemmuuskompleksista juontuvat kiukuttelut sun muu passiivisagressiivinen pelleily. Kuka tuollaista elämäänsä kaipaa?

Nimim. kerran saman virheen tehnyt, toista ei tule

Yhden kokemuksen syvällä rinta-äänellä! Eipä yllätä taas.

Rahaa tekemättömät miehet ovat vihattua ja säälittyjä, se on huomattu. Toivottavasti olette samaa mieltä kaikista kotiäideistä.

Vierailija
310/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos kerran mielestäsi naiset haluavat vain rahaa niin hanki sitten sitä rahaa jos olet naista vailla. 

Suhteen pitää pohjautua tunteeseen. Mitä iloa on naisesta, joka kulkee mukana vain rahan houkuttelemana?

jos naiset ovat mielestäsi tuollaisia, etkä halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa,  niin älä sitten rupea suhteeseen naisen kanssa. näin helposti tämä ratkesi. homma on selvä. 

En ole homo, joten ei onnistu. Toki aivan kaikkia naisia en syytä. Miljoonassa on ehkä tusina naista, joita ei kiinnosta paljonko mies tienaa, mutta hyvin vaikeaa tuollaisen löytäminen kuitenkin on.

syytä? mistä sinä heitä syytät? saavathan he haluta omalta elämältään mitä vain mieleen juolahtaa, samoin kuin sinäkin saat haluta asioita. ei siinä ole aihetta ruveta syyttelemään ketään. ei sinun ole pakko antaa heille mitään mitä et halua, ei todellakaan. ei vaikka joku sanoisi että on. voit elää omaa elämääsi ja he elävät omaansa. 

en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. 

Paitsi, että mies ei saisi vaatia itselleen naista joka ei vaadi mieheltä työtä ja rahaa ilman että tämä leimataan hyvin säälittäväksi. Naiset saavat elää kuinka haluavat, lytätä leppoisat kotimiehet miten tykkäävät, mutta miehet eivät saa lytätä vastaavia naisia rahan ahneiksi.

Vierailija
311/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos kerran mielestäsi naiset haluavat vain rahaa niin hanki sitten sitä rahaa jos olet naista vailla. 

Suhteen pitää pohjautua tunteeseen. Mitä iloa on naisesta, joka kulkee mukana vain rahan houkuttelemana?

jos naiset ovat mielestäsi tuollaisia, etkä halua olla tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa,  niin älä sitten rupea suhteeseen naisen kanssa. näin helposti tämä ratkesi. homma on selvä. 

En ole homo, joten ei onnistu. Toki aivan kaikkia naisia en syytä. Miljoonassa on ehkä tusina naista, joita ei kiinnosta paljonko mies tienaa, mutta hyvin vaikeaa tuollaisen löytäminen kuitenkin on.

syytä? mistä sinä heitä syytät? saavathan he haluta omalta elämältään mitä vain mieleen juolahtaa, samoin kuin sinäkin saat haluta asioita. ei siinä ole aihetta ruveta syyttelemään ketään. ei sinun ole pakko antaa heille mitään mitä et halua, ei todellakaan. ei vaikka joku sanoisi että on. voit elää omaa elämääsi ja he elävät omaansa. 

en ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa. 

Paitsi, että mies ei saisi vaatia itselleen naista joka ei vaadi mieheltä työtä ja rahaa ilman että tämä leimataan hyvin säälittäväksi. Naiset saavat elää kuinka haluavat, lytätä leppoisat kotimiehet miten tykkäävät, mutta miehet eivät saa lytätä vastaavia naisia rahan ahneiksi.

Saathan sinä hyvä ihminen vaatia vaikka mitä, ja niinhän sitä päivittäin teetkin. Kukaan ei ole vain luvannut, että vaatimalla sinä saat juuri sen mitä haluat. Toisin sanoen, voit huudella paskoista naisista vaikka lopun elämääsi ja olla käymättä töissä ja tienaamatta rahaa, kukaan ei sinua estä. Mutta voi olla, että parinkymmenen vuoden päästä huomaat, että ainut kuka nämä on kärsinyt ja katkeroitunut, olet sinä itse. Muut elävät elämäänsä ja tekevät siitä sellaisen kuin haluavat. Sinä saat olla käymättä töissä ja tienaamatta euroakaan, mutta ketään muuta et voi tuohon tilanteeseen pakottaa etkä myöskään voi syyttää kaikkia Suomen naisia jos eivät halua kanssasi olla, oli se syy mikä tahansa. Ja näitä tekstejä lukiessa sinusta saa niin kypsymättömän kuvan, että olen päätellyt sinun olevan joko 15-vuotias, trolli tai sitten jollain tasolla hieman mielenterveysongelmainen. Kannattaisi alottaa ensin hoitamalla se oma pää kuntoon ja sitten miettimällä että mitä annettavaa sinulla on parisuhdemielessä kenellekään naiselle, vaikkei puhuttaisi edes materiasta millään tapaa.

Tiedän ettet lue tätä tai ole millään tapaa samaa mieltä ja ahneet naiset ovat pilanneet kaiken, mutta mieti sitä, että ainut kuka tuosta sinun asenteestasi kärsii on sinä itse, muut eivät edes tiedä olemassaolostasi.

Vierailija
312/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran suosittu naisvaltainen palsta, että tämä on joka tapauksessa suht tarkka otanta.

Menisinkö lueskelemaan suosittuja miesvaltaisia palstoja tulkitakseni miesten sielunelämää? Sehän olisi kuitenkin suht tarkka otanta joten voisin käyttää havaintojani kaikkeen kanssakäymiseeni miesten kanssa. 

Kyllä niistä osviittaa saa, ihan vaikka siitä että miehiä kiinnostaa pelit, urheilu, autot ja oluet joista siellä keskustelevat. Täällä miesvihapalstalla selviää se kuinka naiset vihaavat miehiä. ;-)

Totta puhuen, selväksi tulee kuinka riippuvaisia naiset ovat miehistä. Täällä puhutaan miehistä, heidän hyvyydestä vaikka pääasiassa paskuudesta kyllä. Miesten palstalla miehet keskustelevat ihan muista kuin naisista. Johtunee siitä, että miehet osaavat elää elämäänsä itsensä kautta eikä aina vain kumppaninsa avulla kuten naiset.

Kas kummaa, tällä palstalla kirjoittavat miehet kirjoittavat vain naisista. Aiheena on yleisimmin miten vastenmielisiä suomalaiset naiset ovat ja miten muualla naiset on niin ihania. Mutta eihän teillä ole muu mielessä kuin riidanhaastaminen.

Vierailija
313/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sinulla jää paljon enemmän käteen jos olet pienipalkkainen. Suomessahan ei työnteko rahasta kannata. Työ on lähinnä harrastus jonne voi mennä lorvimaan kavereiden kanssa. 

Vierailija
314/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, tällä palstalla kirjoittavat miehet kirjoittavat vain naisista. Aiheena on yleisimmin miten vastenmielisiä suomalaiset naiset ovat ja miten muualla naiset on niin ihania. Mutta eihän teillä ole muu mielessä kuin riidanhaastaminen.

Mielessä on vain naisten ajatuksien herättäminen. Heillä kun tuntuu miesvihassaan olevan oma pää niin syvällä pyhässä vulvassa ettei totuuttakaan enää nähdä. Ei edes maailmaa oman volvon ulkopuolella.

Jos mies ei tee rahaa ---> hän jää katkeroitumaan yksin kun kukaan nainen ei kelpuuta! Ei kovin hieno maailman meininki. Haluaisin nähdä sen hetken kun naiset sanovat samoin naisista jotka jäävät kotiin lasten kanssa loisimaan! Kersat 3kk ikäisenä hoitoon ja naiset saatana rahaa tienaamaan miehelle. Jos näin ei tapahtu niin ämmä katkeroitukoon kun mies jättää ja etsii paremman rahantekonaisen.

Vierailija
315/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on hyvin vähän tuollaista naisten arvostelua siihen nähden kuinka paljon on miesvihaa.

Vierailija
316/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on hyvin vähän tuollaista naisten arvostelua siihen nähden kuinka paljon on miesvihaa.

Varmaan muutama nainen enemmän täällä kirjoittelemassa parisuhteensa ongelmista (toisena osapuolena yleensä mies) kuin mitä miehiä, joka voisi ehkä osaltaan selittää tuota vinoutumaan. Mutta eihän se tietenkään siitä mitenkään voi johtua!

Vierailija
317/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan muutama nainen enemmän täällä kirjoittelemassa parisuhteensa ongelmista (toisena osapuolena yleensä mies) kuin mitä miehiä, joka voisi ehkä osaltaan selittää tuota vinoutumaan. Mutta eihän se tietenkään siitä mitenkään voi johtua!

Sepä siinä kun miehistä puhutaan vain vikoja ja vihan ollessa kyseessä. Mutta sitähän ei miesvihaaja tajua, miehistä nyt kuuluukin valitta ja niin kuuluu hakata kepillä koska ne nyt vaan on pahoja ja tyhmiä sikamiehiä.

Vierailija
318/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rahat riittää yksinkin niin miksi ne eivät riitä naisen kanssa?

Ne ei riitä sen takia, että omien kustannusten kattamisen lisäksi sun pitää pystyä myös kattaamaan osa naisen kustannuksista, jotta naiselle jää enemmän rahaa omaan käyttöön.

Vierailija
319/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on hyvin paljon naisvihaa suhteessa miesten määrään palstalla. Miesvihaa  on palstalla paljon vähemmän suhteessa naisten osuuteen kirjoittajista.

Vierailija
320/356 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on hyvin paljon naisvihaa suhteessa miesten määrään palstalla. Miesvihaa  on palstalla paljon vähemmän suhteessa naisten osuuteen kirjoittajista.

Todista väitteesi. Vähän vaikeaksi käy koska tämä on anonyymipalsta.

Tämä ON miesvihapalsta, sen näkee jokainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi