Nonnii ekat likilaskuiset joululeipomuslahjat tuotiin
Naapuri tuo aina lässähtäneitä leipomuksiaan joulutervehdyksenä. Miksi? Eikö riitä pelkkä hyvän joulun toivotus, ei tartte epäonnistuneita tekeleitä meille kantaa. Voisi laittaa roskiin. Onko tuo lahjojen anto niin sokaisevaa, että ei näe itse metsää puilta?
Kommentit (31)
Mä taas odottelen muotopuolia (villa)sukkia, lapasia yms. ihmisiltä, jotka ovat syntyneet kaksi vasenta kättä riesanaan. Villa suluissa siksi, että mielestäni 100% akryylilanka ei kyllä ole mikään sukkalanka.
Mikä on likilaskuinen? Kuulostaa ihmiseltä, joka on huono matematiikassa ja laskee laskut vaan vähän sinnepäin, eli likilaskuisesti.
Joo, eihän se mitään jos osaa. Mutta sitten nekin tekee rötöstyksiään jotka ei osaa. Ja ovat vielä tyhmiä, eivät tajua osaamattomuuttaan. Enkä tarkoita nyt lapsia. Miksi ei voi tehdä huolella, jos haluaa lahjoa??
En usko lässähtäneisyyden vaikuttavan ratkaisevasti makuun, eli ap rohkeasti vaan pulla poskeen.
Likilaskuinen kakku - lässähtänyt keskeltä raa'aksi jäänyt leipomus
Toivottavasti naapurisi saa tietää, ettet arvosta hänen antamaansa joulumuistamista. Minusta on mukava saada toisen tekemää. Silloin ei aina tarvitse syödä omaa tekemää.
2/5 Lisäpointsi siitä, että yleisemmän anoppi-vaihtoehdon sijaan oli valittu naapuri.
Mä olen niin huono leipomaan, etten varmaan edes tajuaisi jos leipomus olisi lässähtänyt. :D
Ja en kyllä edes leivo, koska kaikista leipomuksistani tulee joko kivikova käntty tai puoliraaka vetelä mössö vaikka seuraan aina ohjeita ihan pilkulleen. En tajua missä on vika.
Vain läskit pistelee poskeen kaiken mitä on tarjolla.
Olen näiden ruokalahjojen kanssa samaa mieltä eli pelkkä jouluntoivotus riittää, en halua meille sinappia, hilloa, etikkasäilykkeitä, kakkuja, torttuja jne. Niitä ei meillä kukaan syö, joten kiitos, mutta ei kiitos. Sama suklaarasioiden kanssa.
Taidankin viedä tuon takaisin, olemme koko perheen voimalla nauraneet lahjaa. Kai tästä iloakin oli? Tai teen kakkumurua tästä ja annan takaisin naapuriin lahjapussissa.🎄
Tämän takia juuri en mitään anna.
Jos osaan (ja minähän osaan) jonkun homman, ja tuote onnistuu 100% niin voin jollekkin antaa. Vaan en anna sittenkään, koska sitten antavat jotain vastalahjaksi, ja sitä en halua, suorastaan kammoksun.
Vierailija kirjoitti:
Olen näiden ruokalahjojen kanssa samaa mieltä eli pelkkä jouluntoivotus riittää, en halua meille sinappia, hilloa, etikkasäilykkeitä, kakkuja, torttuja jne. Niitä ei meillä kukaan syö, joten kiitos, mutta ei kiitos. Sama suklaarasioiden kanssa.
Haluaisin näitä. Haluaisin vertailla onko yhtä hyviä kuin mitä minä teen.
Vierailija kirjoitti:
Taidankin viedä tuon takaisin, olemme koko perheen voimalla nauraneet lahjaa. Kai tästä iloakin oli? Tai teen kakkumurua tästä ja annan takaisin naapuriin lahjapussissa.🎄
Teet siitä cakepopseja ja viet naapurille lahjana.
Mielummin vähän sinnepäin leivottuja leipomuksia kuin kymmenes samanlainen suklaarasia. Itse tehdyssä on sentäön vähän ajatusta.
Samaa mieltä. Tuokin naapuri saisi säästää rahansa ja jättää kakkuaineet ja muut turhat roinat kauppaan. Kyllä rahat on aina loppu kun pitää joka joulu lahjoa naapurusto ja tutun tutut lahjoilla, joita kukaan ei halua. Ja kas kummaa kun on tiukkaa. Laittas rahat vaikka säästöön pahan päivän varalle.
Minäpä sainkin kauniin, täydellisen ja erittäin hyvänmakuisen maustekakun. Ihanaa, että joku on nähnyt vaivaa minun vuokseni.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin huono leipomaan, etten varmaan edes tajuaisi jos leipomus olisi lässähtänyt. :D
Ja en kyllä edes leivo, koska kaikista leipomuksistani tulee joko kivikova käntty tai puoliraaka vetelä mössö vaikka seuraan aina ohjeita ihan pilkulleen. En tajua missä on vika.
Mun vaimokaan ei osaa leipoa pullaa eikä sämpylöitä. Ne on aina kovia koppuroita jotka ei ole nousseet :(
Jonkun ihmeen syyn takia, olisiko kuu ollut oikeassa asennossa, hänen viimeisimmät sämpylänsä olivat nousseet. Pitää laitta raksi seinään.
Minun leipomukset kyllä nousee mutta en viitsi leipoa.
Täydellinen kakku olisi tervetullut tännekin. Toivottavasti kukaan ei lahjo, jos ei osaa leipoa.
No niin, eka joulumuistamisvalitus saatiin.