Huomenta, mitä kuuluu?
Join tässä ekan kahvikupin ja nyt menossa hakemaan seuraavaa.
Kommentit (25)
Kiitos hyvää ja Hyvää ystävänpäivää 💖
Kaksi tuntia unta viime yönä. Sama toissa yönä ja sitä edellisenä. Sekoan kohta jos en saa homeetonta asuntoa ja normaaleja yöunia.
Viha elämää kohtaan kasvaa päivä päivältä.
Hyvää huomenta vaan teillekin!
Heräsin ja mietin että miksi suomen 300 tuhatta työtöntä ei valtaa helsinkiä ja hae muutosta. Vois tukkia liikenteen täysin...
Huomenta. Ketuttaa noi laittomat lakkoilijat heidän takiaan piti kahlata nilkkoja myöten lumessa ja liukastella työpaikalle! Lakkoilijat haistakoot pskan ja toivottavasti saavat potkut meille normaalijärkisille hyvää huomenta!
Huomenta. Huonot yöunet takana, aamukahvin keittoon ja sitten valmistautuminen töihin lähtöön.
Huomenta! Heräsin klo 5:15. Aamukahvit juotu puoli kuuden pintaan, kohta keitän lisää. Mukavaa päivää kaikille!
Huomenta!
Hyvin nukuttu ja muutenkin olen aamuihmisiä, niin nyt on onnistunut aamu. Lumitöihin ei onneksi ole vielä kiire. Join aamuteen rauhassa ja lähetin ystävänpäivätervehdyksen yhdelle kaverille. Muuten en päivää noteeraa, koska muistan ystäviäni ympäri vuoden.
Nousin tänään väärällä jalalla ylös, joten varoitan teitä, älkää ärsyttäkö minua!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Ketuttaa noi laittomat lakkoilijat heidän takiaan piti kahlata nilkkoja myöten lumessa ja liukastella työpaikalle! Lakkoilijat haistakoot pskan ja toivottavasti saavat potkut meille normaalijärkisille hyvää huomenta!
"Meille normaalijärkisille" Kyllä on normaali järki kaukana jos töissäkin oltava vauva palstalla.
Huomenta
Just luin englannin monarkiasta. Juu olen hiukan outo.
Mutta aamulla on hyvä tankata tietoa, ennenkuin korvissa suhisee päivän loputtomat pikkuasiat.
Eipä sillä, mitään en tiedoilla joita pureskelen aina tee, pakoa arjesta usein, näin eläkeläisenä.
Nyt puuhaamaan kaikenlaista.
Katson aamuteeveetä.