Kaunis ja hoikka reippaasti yli viisikymppinen nainen
Löytää helpolla uuden miehen. Toista se on meillä rumilla ja lihavilla.
Kommentit (29)
Pakkelia naamaan ja Baariin niin kyllä onnistaa.
Miksi pitäisi hankkia uusi mies? Tuossa iässä on vakiintunut. Ja toki voi olla näpsäkkä.
Kaunis ja hoikka ei yksistään sano sitä onko haluja herättävän näköinen. Voi olla kaunis vain sillä tavalla että on kiva katsoa mutta ei muuta. Se on niin yksilöllistä ja katsojasta kiinni että miltä kukin kenenkin mielestä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hankkia uusi mies? Tuossa iässä on vakiintunut. Ja toki voi olla näpsäkkä.
Miksi pitäisi edes haluta mies?
Vähänpä olet nähnyt elämää, jos tuollaiseen uskot. Katsele hieman ympärillesi, niin näet kyllä pariskuntia vaikka mihin lähtöön!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluat uuden miehen?
Niin, vaikkei sitä miesvihamielisellä palstalla uskoisi, niin moni vielä haluaa.
Nainen voi kyllä saada miehen helposti, mutta minkälaisen? Sopivaa ei välttämättä löydy vaikka kuinka etsisi.
Kyllä löytää, jos kelpaa "mikä vaan". Eli tyydyt, etkä aseta isoja vaatimuksia. Se on sitten eri asia, oletko tyytyväinen saati oikeasti onnellinen. Suurin osa parisuhteistahan on tyytymissuhteita ja se joillekin sopiikin.
Totta, mutta en tarvitse. Mulla on sama mies ollut yli 20 vuotta tässä.
T. Otsikossa kuvailtu
Mitä vanhalle miehelle tapahtui, kun nyt uudesta haaveilet?
On myös rumia ja lihavia miehiä. Eikö sinulle kelpaa sellainen?
Yli 50 vuotiaana pitäisi jo olla parempi tuntuma sekä elämään että sen loppumiseen. Ei tämänikäinen enää elä elämäänsä ketään miellyttääkseen, tai kuvittele, että parisuhde tai vaikka lasten teko toisi onnen. Höpö höpö. Se mikä sopii toiselle, ei sovi toiselle jne. Jokainen löytää onnensa eri asioista (myös eri painoisista ihmisistä jos ihmiset tai parisuhteessa roikkuminen on juuri sinulle se onnen tuova juttu). Itse nautin elämästäni yksin. Saan syödä mitä haluan. Syöminen - yksi viattomimmista nautinnoista. Miksi kieltäytyisin siitä vain saadakseni miesten huomiota?
Minä harrastan mieluiten vain friends with benefits-tyyppisiä ja kevytsuhteita. Ei ole pakko ostaa koko lehmää, vaikka haluaisi maitoa.
N55
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen, omilla varoilla toimeentuleva Ihminen, Nainen ei tarvitse mitään ähisevää pikkupoikaa tai muka varakasta golffaria, tai mitään noiden kahden väliltä vaivoikseen. Vähiten eronnutta narskua🤥.
Aikuisen elämän parasta aikaa huolehtia omasta hyvinvoinnista. Tulla ja mennä sekä lepäillä omien aikataulujen mukaan.
Nautinnollista 💖
Se on ihan eri asia asettaa kumppanille vaatimuksia, kuin ihastua ja rakastua. Voit toki laatia listan unelmakumppanista, mutta entäpä jos et tunne mitään...Siis yhtään mitään tai vaihtoehtoisesti, kaikista hyvistä puolista huolimatta se toinen vain ärsyttää tai jopa ällöttää sinua? Ottaisitko sellaisen, vain koska tietyt ominaisuudet täyttyvät listaltasi? On toki järkivalinta ja jotkut näin tekevätkin ja elävät elämänsä pelkästään järkevästi. Se on sitten siinä, oli onnellinen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluat uuden miehen?
Kuka nyt vanhaa miestä haluaisi?
Mä löysin rumana ja lihavana. Ei ulkonäöllä ole tässä iässä monelle enää niin väliä. Itse en semmoista pinnallista miestä edes olisi huolinut, jolle ulkonäkö on vieläkin tärkeä asia. Se ulkonäkö kun tulee kuitenkin lähivuosikymmenninä rajusti muuttumaan.