Nonnii ekat likilaskuiset joululeipomuslahjat tuotiin
Naapuri tuo aina lässähtäneitä leipomuksiaan joulutervehdyksenä. Miksi? Eikö riitä pelkkä hyvän joulun toivotus, ei tartte epäonnistuneita tekeleitä meille kantaa. Voisi laittaa roskiin. Onko tuo lahjojen anto niin sokaisevaa, että ei näe itse metsää puilta?
Kommentit (31)
Annatteko te oikeasti epäonnistuneita lahjoja? Minä sain lauantaina oppilaalta huovutetun hullun enkelin. Ihan kamala. Kysyin kuitenkin, että itsekö teit? Ei, äiti tekee näitä kaikille lahjaksi. Huh. Voi tuon antaa kissalle leluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin huono leipomaan, etten varmaan edes tajuaisi jos leipomus olisi lässähtänyt. :D
Ja en kyllä edes leivo, koska kaikista leipomuksistani tulee joko kivikova käntty tai puoliraaka vetelä mössö vaikka seuraan aina ohjeita ihan pilkulleen. En tajua missä on vika.Vika on siinä että laitat niitä jauhoja liikaa. JAUHOJA LIIKAA.
Resepti on huono ja JAUHOJA LIIKAA.
Siis jos pulla ei nouse ja pullista tulee kovia niin jauhoja on liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin huono leipomaan, etten varmaan edes tajuaisi jos leipomus olisi lässähtänyt. :D
Ja en kyllä edes leivo, koska kaikista leipomuksistani tulee joko kivikova käntty tai puoliraaka vetelä mössö vaikka seuraan aina ohjeita ihan pilkulleen. En tajua missä on vika.Vika on siinä että laitat niitä jauhoja liikaa. JAUHOJA LIIKAA.
Juu, kuule kaikki konstit on kokeiltu ja sen jälkeen ollaankin siinä, että taikina on kuin sitkeä räkä. Ohjeet on otettu leivontakirjoista, kun olen niitä joskus mielentilahäiriössä ostanut kuvitellen, että oppisin leipomaan.
Leipominen ei vaan suju minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kuule kaikki konstit on kokeiltu ja sen jälkeen ollaankin siinä, että taikina on kuin sitkeä räkä. Ohjeet on otettu leivontakirjoista, kun olen niitä joskus mielentilahäiriössä ostanut kuvitellen, että oppisin leipomaan.
Leipominen ei vaan suju minulta.
Niin ja tämä ei päde pelkästään pullaan (itseaisassa en ole ikinä edes pullaa leiponut, koska en pidä siitä), vaan ihan kaikkeen mokkapaloista pizzapohjaan.
Ostan nykyään kaikki taikinat valmiina.
Lahjan antaja valitsee mitä antaa jos jotain antaa mutta ihmettelen kyllä sitä että minulle annetaan vuodesta toiseen suklaata vaikka olen sille allerginen. Ja sitä asiaa on joka paikassa niin taivasteltu että etkö tosiaan voi ottaa suklaakakkua ( saatana saattaa laihtua) että luulisi jo aika monen ihmisen sen tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipominen ei vaan suju minulta.Niin ja tämä ei päde pelkästään pullaan (itseaisassa en ole ikinä edes pullaa leiponut, koska en pidä siitä), vaan ihan kaikkeen mokkapaloista pizzapohjaan.
Ostan nykyään kaikki taikinat valmiina.
Uunissa on luultavasti vikaa.
Joo, mäkin saan lahjaksi nougaata. Eli se pähkinä tappaisi minut. Joka joku sama virsi. Haittakse? No totta helvetissä haittaa, jos pitää lähteä jouluaattona ambulanssilla sairaalaan. Ja vetää antihistamiinia ja piikittää kun henki salpautuu.
Minä tein rieskaa lahjaksi. Sitä likilaskuisempaa ei olekaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ja en kyllä edes leivo, koska kaikista leipomuksistani tulee joko kivikova käntty tai puoliraaka vetelä mössö vaikka seuraan aina ohjeita ihan pilkulleen. En tajua missä on vika.
Käytät huonoja ohjeita etkä ymmärrä, mitä olet tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Taidankin viedä tuon takaisin, olemme koko perheen voimalla nauraneet lahjaa. Kai tästä iloakin oli? Tai teen kakkumurua tästä ja annan takaisin naapuriin lahjapussissa.🎄
Tee kakkumurua ja mene naapurin akkunan alle kovaäänisesti syöttämään lintuja niin että ajatuksesi lahjasta varmasti menee perille.Aina parempi tietysti jos ei linnuillekkaan kelpaisi mutta kai jotkut harakat voi nokkia näriinsä vaikka naapurin likilaskuisen kakun.
Vika on siinä että laitat niitä jauhoja liikaa. JAUHOJA LIIKAA.