Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI vauva/pieni taapero pitää eristää muista ihmisistä ja laittaa nukkumaan omaan huoneeseen

Vierailija
13.02.2006 |

Minä en käsitä parhaalla tahdollanikaan niitä ihmisiä jotka vievät vauvalta ja pieneltä lapselta turvan. Ja sitten myöhemmin ihmetellään tunnekylmiä ja sitoutumaan kyvyttömiä teinejä ja aikuisia ihmisiä. Pienen lapsen paikka on vanhempiensa lähellä. Nukkuminen on turvallista muiden kanssa.

O tempora o mores!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepedissä 1,5vee

Vierailija
2/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en käsitä parhaalla tahdollanikaan niitä ihmisiä jotka vievät vauvalta ja pieneltä lapselta turvan. Ja sitten myöhemmin ihmetellään tunnekylmiä ja sitoutumaan kyvyttömiä teinejä ja aikuisia ihmisiä. Pienen lapsen paikka on vanhempiensa lähellä. Nukkuminen on turvallista muiden kanssa.

O tempora o mores!

" Eristää muista ihmisistä" ...?!? " Viedä turva" ...?!? Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä lapsi nukkuu kyllä omassa sängyssään mutta samassa huoneessa kanssamme. En minäkään tykkää yksin nukkua niin miksi lapseni laittaisin yksin nukkumaan.....

Vierailija
4/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuu paljon paremmin yksikseen kuin meidän vieressä. Eiköhän tämäkin ole sellainen asia, jonka kukin tekee lapsensa mukaan. Kaikki ei kuitenkaan ole samanlaisia..

Vierailija
5/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

O tempora o mores!

Kaikki lapset on siirretty omaan huoneeseen siinä vaiheessa, kun yösyöt loppuivat.

Kovin näkyvät olevan empaattisia ja tunteikkaita.

Vierailija
6/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumispelkoakaan ei ole. Ikää on 25, olen naimisissa ja yksi oma lapsikin on.

Ja olen siis nukkunut omassa huoneessa ihan vauvasta asti ja oma lapseni siirtyi omaan huoneeseen 8kk:n ikäisenä.

Ja miksi? Siksi, että minä en saanut nukuttua taaperon kanssa samassa huoneessa. Heräsin jokaiseen inahdukseen ja lapseni höpöttää unissaan joskus paljonkin.

Lisäksi minusta on kiva harrastaa seksiä yhteisessä sängyssämme, mutta kovin luontevalta se ei tunnu jos lapsi nukkuu samassa huoneessa.

Mutta kukin tyylillään. Saathan sinä arvostella jos olosi siitä paremmaksi tulee.

Vierailija
7/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niistä on tullut tunnekylmiä kun niiden omat vanhemmat on kohdellut niitä samoin kun niiden vanhemmat on kans tehnyt niin ja siksi nekin on tunnekylmiä ja...

Ja sit niiden lapsista tulee kans tunnekylmiä ja niiden lapsista ja lapsenlapsista...

Antaa kato vahingon kiertää.

Ja kato kun MINÄ nukun paremmin kun vauva 2 viikkoa nukkuu koko yön omassa sängyssä omassa huoneessaan ja ilman tissiä.

Koita ap ymmärtää tälläisiä tunnekylmiä ihmisiä -tosin mä en kyllä ymmärrä...

Vierailija
8/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luin jokunen vuosi artikkelin lasten unihäiriöistä . Japanissa ei tunneta lasten unihäiriöitä ollenkaan samalla tavoin kuin Suomessa. Tai siis että niitä on huomattavasti vähemmän.Tutkijat perustelivat sen sillä, että Japanissa lapset poikkeuksetta nukkuvat vanhempiensa kanssa samassa huoneessa, kun Suomessa suositaan lapsen siirtoa pikaisesti omaan huoneeseen.

Vierailija
9/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka nukkuvat paremmin " omissa oloissaan" . Uni on kuitenkin aika tärkeää. Sitten voi olla myös vanhempia, jotka eivät saa nukuttua vauva vieressä. Heillekin se uni on tärkeää. Meillä ovat vieressä nukkuneet vauvoina, mutta ymmärrän toki muitakin.

Vierailija
10/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ekat 6kk perhepedissä jolloin aloin huomata ettei vauva nuku hyvin ja siirsin viereeni pinnikseen.

1v ikäisenä huomasin, ettei vauva nuku kunnolla ja häiriintyy pienimmästäkin ja siirsin viereiseen huneeseen.

Siellä nukkuu kunnolla jo kokonaisia öitäkin. Joskus vieläherää keskellä yötä kerran.

Äidillä on kauhea ikävä ja kokoajan ajttelen kun siellä yksin pimeässä joutuu nukkumaan, mutta minkäs teet.

Minun puolestani olisi saanut nukkua meidän huoneessa kouluikään asti ainakin =)

Vierailija
11/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi nukkuu paremmin omassa sängyssä omassa huoneessaan, niin silti häntä ei saa sinne laittaa, koska kaikki pitää tehdä mahdollisimman vaikeaksi?

Vierailija
12/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu hyvin omassa sängyssään ja me vanhemmat omassamme. Mutta samassa huoneessa.

Ja meillä parisuhdetta hoidetaan oikein hyvin. Sekstata voi ihan muuallakin kuin sängyssä.

Vierailija
13/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen useita tapauksia joissa pieni lapsi käännytetään keskellä yötä omaan huoneeseen kun tulisi hakemaan turvaa vanhempien vierestä. ettei vaan äidin omat kauneusunet vaarannu....

minusta erittäin julmaa ja haitallista lapsen turvallisuuden kehitykselle.

Vierailija
14/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Vierailija
15/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nukkumaan omaan huoneeseensa

2. Perhepeti

Höh. Meillä lapsi nukkuu samassa huoneessa, mutta ihan omassa sängyssään, eikä ole muuten ikinä edes pyrkinyt meidän kanssa samaan petiin.

Vierailija
16/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. kukaan ei nuku, kun potkii, kitisee ja tönii. Kun vien omaan sänkyyn, nukahtaa sinne nätisti, eikä pyöri sängyssä kuten meidän välissä.

Meillä lapsilla on näköyhteys koko ajan meidän huoneeseen, joten ei tarvi pelätä yksinään, eivätkä ole yksinään, ku on 2 tyttöä samassa huoneessa. Ja yövalo on vanhempien huoneessa, joka päinvastoin häiritsee lasten unta, ovi pitää laittaa aina kevyesti raolleen, ettei silmään paista tuo valo.

Vierailija
17/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmasti monen mielestä kamala äiti. Molemmat lapseni ovat nukkuneet alusta saakka omissa sängyissään ja omaan huoneeseen toinen siirtyi puolen vuoden ikäisenä ja toinen kahden kuukauden ikäisenä (siis siskon kanssa samaan huoneeseen).

En kyllä pidä itseäni lainkaan tunnekylmänä ihmisenä, vaikkei lapset ole koskaan vieressäni nukkuneetkaan. Molempia olen täysimettänyt (myös öisin) noin puolivuotiaiksi ja osittaisimettänyt vuoden ikäisiksi. Muutenkin meillä halitaan, suukotellaan ja pidetään sylissä paljon. Eiköhän se tunnekylmyys lähde jostakin ihan muusta asiasta kuin siitä, missä yönsä nukkuu!

Vierailija
18/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs yllätys se nyt muka olisi ollut.

Meilläkään ei taaperoa käännytetä takaisin eikä tulla käännyttämään. Hän ei kertaakaan ole yöllä herännyt, edes silloin kun sairasti flunssaa.

t. 11

Vierailija
19/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää äitiä välillä kädestä kiinni yöllä ja saa tulla viereen jos haluaa. Omaan huoneeseen en missään tapauksessa lasta pienenä veisi.

Vierailija
20/49 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa huoneessa ja 1 vuotias on nukkunut 4 kk ikäisestä omassa huoneessaan. Tällä tavoin me kaikki nukumme mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän