Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen siivooja, mitä tahtoisit kysyä?

Vierailija
20.12.2015 |

Olen myös 4 lapsen äiti. :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun käytän hapanta pesuainetta kaakeleille, mitä käytännössä tarkoittaa "huuhtele hyvin"? Riittääkö veteen kastellulla mikroliinalla viimeistely vai pitääkö oikein lotrata suihkun kanssa?

Vedellä täytyy huuhdella, ei riitä märkäpyyhintäkään. Hapan aine syövyttää saumalaastia. Ei ap, vaan puhdistuspalvelualan ammattilainen.

Kerroin kyllä hänelle tämän saman jo. :)

Vierailija
42/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä kirjoittanut tuota linja-auto kommenttia. T: se laitoshuoltaja

Eikä mun kommentti ollut alunperinkään mitään vittuilua, vaan kerroin mitä itse ajattelen.

Sulla taitaa olla pinna vähän tiukalla.

Ongelmana täällä on se, ettei tiedä mitä kommentteja kukin kirjoittaa. Kyllä, se oli myöskin vittuilua. Eikä ole pinna kireällä yhtään, mutta en pidä vain ilkeistä ja inhottavista ihmisistä!. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pomoillasi realistinen käsitys työstäsi vai vaaditaanko mahdottomia? Saatko koskaan positiivista palautetta?

Pomoja työhistoriani aikana on ollut monenlaisia, osa todella mukavia ja sitten on ollut myös niitä paskamaisia tyyppejä! Tämän hetkinen pomo on onneksi itseäni hieman vanhempi mukava naisihminen ja saan kyllä positiivista palautettakin. :)

Vierailija
44/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iteki siivoan hotellissa ja on kyllä paskinta työtä mitä oon ikinä tehny. Ei mulla muuta.

Miksi teet sitten sitä jos se on sinun mielestäsi paskaa..?

Koska muuta ei ole. Ei vaadi kyllä hurjia sherlokin taitoja tajuta kyseinen asia.

Eiköhän työkkäristä löydy aina jotain muutakin, kun lampsit vaan sinne. :) Päiväkoteihin liittyviä hommia heillä on ainakin paljon tarjota, yksi ystäväni joka on töissä työvoimatoimistossa on sanonut mulle näin.

Vierailija
45/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iteki siivoan hotellissa ja on kyllä paskinta työtä mitä oon ikinä tehny. Ei mulla muuta.

Koska muuta ei ole. Ei vaadi kyllä hurjia sherlokin taitoja tajuta kyseinen asia.

Eiköhän työkkäristä löydy aina jotain muutakin, kun lampsit vaan sinne. :) Päiväkoteihin liittyviä hommia heillä on ainakin paljon tarjota, yksi ystäväni joka on töissä työvoimatoimistossa on sanonut mulle näin.

Miksiköhän minulle ei Helsingin työkkäristä tarjottu edes siivousta tai päiväkotihommia vaikka niistä on minulla kokemustakin?

Vierailija
46/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saa kalkkisaostumat irti lattialaatoista? 

Vierailija
47/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vanhanaikainen käsitys että kun kävelet työkkäriin, saat sieltä heti duunin. Joidenkin on vaan niin vaikea ymmärtää kuinka huono työtilanne tässä maassa on.

Vierailija
48/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkodissa työskentely on kyllä ihan samaa paskahommien sarjaa kuin siivouskin. Mieluummin tosin siivoaisin.

Vierailija
49/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei samis! minäkin olen 4 pienen lapsen äiti, mutta en kutsu itseäni siivoojaksi vaan laitoshuoltajaksi, ja olen sairaalassa töissä. Missä koen kyllä ammattini olevan arvokas, jos oisin kouluttamaton siivooja töissä jossain räkälässä, silloin ammattini kyllä hävettäisi.

Kiva elämänasenne sinulla...toivottavasti olet trolli.

Vierailija
50/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kotisi siisti?

Vierailija
51/51 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa työyhteisössä työskentelet? Koetko että olet päässyt mukaan työyhteisöön, vai jäätkö ulkopuoliseksi? Meillä nykyisessä työssä vakkari-siivooja on henkilökuntaa siinä missä muutkin, tervehditään ja jutellaan usein hetki jos törmätään, kutsutaan työpaikan tapahtumiin jne...mutta edellisessä paikassa jossa olin niin moni ei edes tervehtinyt siivoojaa (oli aina sama), vaikka kaikille muille sanottiin hei. Minulle tuli siitä hänen puolestaan ikävä fiilis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi