Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä neljä lasta, eikä mieheni ole koskaan hoitanut yhtään yötä.

Vierailija
20.12.2015 |

Eikä herännyt lasten kanssa aamulla aikasin, jotta minä oisin saanut nukkua edes kerran 8v aikana aamulla pitkään.
Jopa juhlimisiltoina kun olen tullut kahdelta yöllä kotiin ja herään kankkusessa, minä olen se joka herää kuudelta pikkuisten kanssa. Mutta minä saan mennä vaikka joka ilta johonkin jos haluan kun lapset on käyneet nukkumaan, mies kyllä päivystää kotona, mutta lapset on hyviä nukkumaan joten he eivät heräile.

Ja mua ei haittaa se pätkän vertaa! :) minä nautin niin lapsistani, he ovat minun suurin haaveeni. En koe tarvetta valittaa kun olen heidät saanut. Asiaa selittää se että mies on yrittäjä, raskas työ, 6-7 päiväistä työviikkoa 8-12h päivässä, niin alussa sovittiin yhteisesti että minä olen vähän niinkuin se joka lapset hoitaa :)

Olen saanut ihmettelyä osakseni kun lapset ovat lähes kaikkialla mukanani, että eikö mulla ole hoitajaa.... vastaan että miksi ihmeessä jonkun muun pitäisi lapsiani hoitaa, jos johonkin paikkaan ei lapset sovi niin sitten en sovi minäkään :)

Olen tajunnut kuinka nopeasti lapset kasvaa, ei 6-8 vuotiaista ole enää mitään vaivaa, ovat omatoimisia, ja osaavat olla keskenäänkin vaikka kun käyn kaupassa, hyvin paljon auttaavat vauvan ja taaperon kanssa, koska haluavat olla reippaita ihania isosisaruksia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Itse en jaksaisi. Käytkö töissä?

Vierailija
2/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. En mä vaan jaksais, enkä yrittäskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä kun oli kaksi. Muistan yhdenki aamuvuoron kun kaverin kanssa meni aamuviiteen, silloin en tietysti juonut, mutta viiletettiin koko yö :) ja kuudelta alkoi aamuvuoro.... se oli silloin jopa hauskaa, olin 22v...

Enää ei jaksais koko yötä riekkua (28v)..

En ole kolmannen jälkeen ollut töissä vielä. Ap

Vierailija
4/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka missään vaiheessa ole vituttanut ukkosi laistaminen velvollisuuksistaan?

Vierailija
5/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en ainakaan muista. Ainiin! unohdin sen että onhan hän tietysti silloin hoitanut lapset yönkin kun olen ollut synnytyssairaalassa. Ap

Vierailija
6/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että isommat sisarukset hoitaa pienempiä sisaruksiaan niin ei isukin tartte tehdä mitään. Huh!

Vierailija
7/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en ainakaan muista. Ainiin! unohdin sen että onhan hän tietysti silloin hoitanut lapset yönkin kun olen ollut synnytyssairaalassa. Ap

Halleluja!

Vierailija
8/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama tilanne, mutta en kyllä pidä sitä ollenkaan reiluna.

Vierailija
9/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi.... eihän se tietysti reilua ole jos olette alussa sopineet että kumpikin osallistuu saman verran.... vai oletteko puhuneet asiasta ollenkaan.. mutta jos sua helpottaa yhtään että ajattelisit tosiaan että se pikkulapsi aika on niin lyhyt, kohta he eivät tarvitse sua enään niin kovasti. Ap

Vierailija
10/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voivat lapsesi sitten aikuisina AV:lle kirjoitella suruaan siitä, kun oli niin etäinen ja osallistumaton isä. Itse en ikinä tuollaiselle miehelle tekisi lapsia, jo ihan niiden lasten itsensä vuoksi - onpa kiva tajuta, että he ovat olleet aina "äidin projekteja", joita isä on joutunut sietämään nurkissaan. 

Vierailija
11/11 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi.... eihän se tietysti reilua ole jos olette alussa sopineet että kumpikin osallistuu saman verran.... vai oletteko puhuneet asiasta ollenkaan.. mutta jos sua helpottaa yhtään että ajattelisit tosiaan että se pikkulapsi aika on niin lyhyt, kohta he eivät tarvitse sua enään niin kovasti. Ap

APkin on jo sen ikäinen että kohta ukkonsakaan ei häntä enää tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme