Salilla käyvät, käyttekö Tammikuussa salilla?
Itse en nykyään enää salilla käy, mutta silloin kun kuntoilin aktiivisisesti ympäri vuoden, hommasin tammikuuksi aina muunlaista liikuntaa. Siis sen vuoksi, että kaikki laihduttajat ryntää silloin saleille.
kokemukseni perusteella tammikuun lopussa alkaa ihmiset kyllästyä ja kato käydä. Huvittavaa tässä on, että treenaamattomalla tulokset alkavat näkyvä vasta juuri tuon kuukauden jälkeen. Helmikuun puolissa välissä on palattu jo normaaliin ja silloin voi jo palata normaalisti salille.
Kommentit (10)
Käyn myös tammikuussa. Ja varsinkin nyt jouluna loman aikaan, kun arki on rauhallisempaa.
Olen myös ottanut tammikuun lepokuukaudeksi täsmälleen samasta syystä. Nyt joulun alla on mukavan rauhallista, tammikuun alussa lähes helvettiä kun paikat on täynnä ja tammikuun lopusta on meno rauhoittunut.
Käyn ympäri vuoden, vaikka se onkin tosi ärsyttävää, kun sali on aina tammikuussa tupaten täynnä. Toinen ruuhka-kausi tuntuu olevan juuri ennen kesää. Onneksi monesti noilla ruuhka-ajan saleilijoilla tuppaa innostus loppumaan parin viikon jälkeen.
Käyn. Luulin ilmiötä aluksi urbaanilegendaksi, mutta kyllä se pitää oikeasti paikkansa. Välillä ärsyttää, kun suorituspaikat on varattu jonkun räpellykseen, mutta lähinnä huvittaa koko kuvio.
Käyn. Käyn yleensä sellaisina aikoina, että ei sitä lupaajien porukkaa huomaa. Toivotan kuitenkin tervetulleeksi kaikki uudet! Aina siitä massasta joku jatkaa sen kuukaudenkin jälkeen joka on hieno juttu.
- ystävällinen salimake
Tietysti käyn, ympäri vuoden. Ei mikään muu liikunta
Korvaa salia
Vierailija kirjoitti:
Käyn. Käyn yleensä sellaisina aikoina, että ei sitä lupaajien porukkaa huomaa. Toivotan kuitenkin tervetulleeksi kaikki uudet! Aina siitä massasta joku jatkaa sen kuukaudenkin jälkeen joka on hieno juttu.
- ystävällinen salimake
Miksi on hieno juttu, että muut käyvät salilla? Minulle on se ja sama, käyvätkö muut salilla vai eivät.
Käyn myös tammikuussa. Ei ole uudet tulijat koskaan häirinneet. Tervetuloa vaan!
Käyn, mutta olen huomannut, että silloin on paljon ruuhkaa ja uusia naamoja liikkeellä. Pyrin menemään silloin kun on vähemmän väkeä. Alkuviikon illat n. 16-19 on ruuhkaisimpia, silloin en yleensä mene. Viikonloppuisin on väljempää.
Totta kai. Silloin tulee paljon laihaläskejä naisia jotka katselee lihaksikasta kroppaani ja pitää minua alfana ja heidät on silloin helppo pokata.
- Sali-Make