Olen siivooja, mitä tahtoisit kysyä?
Kommentit (51)
Kun käytän hapanta pesuainetta kaakeleille, mitä käytännössä tarkoittaa "huuhtele hyvin"? Riittääkö veteen kastellulla mikroliinalla viimeistely vai pitääkö oikein lotrata suihkun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Millaista on olla arvoasteikolla juuri ja juuri työttömien, rikollisten, jne heikomman aineksen yläpuolella?
Hyvältä se tuntuu. :)
Miltä sinusta tuntuu olla sellainen ihminen joka ei arvosta toisia ihmisiä ja erilaisuutta, eikä ymmärrä erilaisten elämäntilanteiden päälle ja että ihmisillä on myös erilaiset taustat elämässään, mitkä voi ajaa ihmisen vaikka rikolliseksi?
Kapeakatseisuus on just sitä heikkoutta!
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä on huomioitu ergonomia työssä?
Elpymisliikuntaa, apuvälineiden käyttöä, oikeat työasennot... :)
Vierailija kirjoitti:
Kiehtooko sinua miesten kusisten vehkeiden haju seksuaalisessa mielessä?
Ei kiehdo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei samis! minäkin olen 4 pienen lapsen äiti, mutta en kutsu itseäni siivoojaksi vaan laitoshuoltajaksi, ja olen sairaalassa töissä. Missä koen kyllä ammattini olevan arvokas, jos oisin kouluttamaton siivooja töissä jossain räkälässä, silloin ammattini kyllä hävettäisi.
Terveppä vaan paskahousu! Sillä tuskin mitään merkitystä on kutsuuko itseään siivoojaksi, siistijäksi vai kenties laitoshuoltajaksi. Laitoin vaan otsikkoon olevani siivooja, koska se ihmisille on varmasti tuttavallisempi termi ja en kyllä siivoa mitään räkälöitä, teen siivoustyötä tällä hetkellä toimistoissa...
Sähän kilarit vedit.... eroa on koulutus. Palkkakin on enemmän kun olet ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon "oikaiset" siivotessasi?
Välillä saatan oikaista jotain pikku juttuja, mutta muuten siivoan erittäin huolellisesti. :)
Onko kenelläkään siivoojalla vessafetissiä?
Vierailija kirjoitti:
Kun käytän hapanta pesuainetta kaakeleille, mitä käytännössä tarkoittaa "huuhtele hyvin"? Riittääkö veteen kastellulla mikroliinalla viimeistely vai pitääkö oikein lotrata suihkun kanssa?
Vedellä täytyy huuhdella, ei riitä märkäpyyhintäkään. Hapan aine syövyttää saumalaastia. Ei ap, vaan puhdistuspalvelualan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei samis! minäkin olen 4 pienen lapsen äiti, mutta en kutsu itseäni siivoojaksi vaan laitoshuoltajaksi, ja olen sairaalassa töissä. Missä koen kyllä ammattini olevan arvokas, jos oisin kouluttamaton siivooja töissä jossain räkälässä, silloin ammattini kyllä hävettäisi.
Terveppä vaan paskahousu! Sillä tuskin mitään merkitystä on kutsuuko itseään siivoojaksi, siistijäksi vai kenties laitoshuoltajaksi. Laitoin vaan otsikkoon olevani siivooja, koska se ihmisille on varmasti tuttavallisempi termi ja en kyllä siivoa mitään räkälöitä, teen siivoustyötä tällä hetkellä toimistoissa...
Mitä vitun väliä sillä on missä sä sitä SAMAA TYÖTÄ TEET? Sama asia jos linja-autokuski vittuilisi kollegalleen kun ajaa bussia Helsingissä maaseutujen sijaan...
Tiedätkö, sitä saa mitä tilaa. Jos sä itse alat vittumaiseksi, on turha ihmetellä jos joku muukin alkaa. Eikä sun tarvii sitä capsia käyttää, näkö ei oo mulla menny vielä niin huonoksi. :))
Voin vielä jatkaa, työsi on varmasti arvokasta sairaalassa, mutta itse en haluaisi olla siinä ympäristössä töissä, tiedä vaikka vielä minkä infektion saisin!
Ja mä en ensinnäkään usko että sulla on 4 pientä lasta, oot täys provo. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että viihdyt :)
minä olen ollut 4vuotta rappusiivooja ja kyllä oli alussa uskomattoman rankkaa, nykyään menee kuin vettä vaan :) kyllä nautin tosissani!
Mukava kuulla! :)
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, mut siivoojanaiset on seksikkäimpiä! Järkyttävän aliarvostettu duuni, mistä pitäisi maksaa puolta enemmän.
Kiitos kehuista!
Olen samaa mieltä, tästä työstä saisi maksaa enemmän ja niin kyllä monesta muustakin duunista.
Mä en kyllä kirjoittanut tuota linja-auto kommenttia. T: se laitoshuoltaja
Eikä mun kommentti ollut alunperinkään mitään vittuilua, vaan kerroin mitä itse ajattelen.
Sulla taitaa olla pinna vähän tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin lotraan veden kanssa reippaasti ja sen jälkeen kuivaan ne kaakelit hyvin. :)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkä C Cleaneria?
En käytä.
Onko pomoillasi realistinen käsitys työstäsi vai vaaditaanko mahdottomia? Saatko koskaan positiivista palautetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iteki siivoan hotellissa ja on kyllä paskinta työtä mitä oon ikinä tehny. Ei mulla muuta.
Miksi teet sitten sitä jos se on sinun mielestäsi paskaa..?
Koska muuta ei ole. Ei vaadi kyllä hurjia sherlokin taitoja tajuta kyseinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän kilarit vedit.... eroa on koulutus. Palkkakin on enemmän kun olet ammattilainen.
Minä en oo koskaan niinkään välittänyt niistä koulutuspapereista, joitakin kursseja olen käynyt ja silläkin pärjännyt ihan hyvin. Olen aina ollut tekemisen ihmisiä ja siksi menin nuorena myös töihin. Olen maksanut valtiolle veroja enemmän, mitä sinä ikinä tulet maksamaan ja pitänyt tätä yhteiskuntaa pystyssä.
On muitakin aloja jotka oppii aika helposti käytännössä, näin ollen ei välttämättä tarvitsisi aikaa kuluttaa niin kauheasti koulun penkillä. 80-luvulla oon työurani aloittanut ja juuri näitä asioita siltä ajalta kaipaan, sillon töihin pääsi niin helposti jos oli vain halua!
En tiedä mitä pahaa näät siinä jos haluaa tehdä töitä koulun sijaan, menisit valittamaan niille jotka ei tee yhtään mitään ja nostaa sossusta rahaa vaikka eivät oo ees sairaita!!!
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään siivoojalla vessafetissiä?
Minulla ei ainakaan ole. Muiden puolesta en voi puhua. :D
Sanokaa mitä sanotte, mut siivoojanaiset on seksikkäimpiä! Järkyttävän aliarvostettu duuni, mistä pitäisi maksaa puolta enemmän.