Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 47v pohtii...oman ikäiset naiset rupsahtaneet

Vierailija
20.12.2015 |

Olen naisvaltaisella alalla oleva pitkä, komea lihaksikas 47v mies.
Myönnettävä se on että oman ikäiset naiset ovat rupsahtaneita...hiustyyli mummomainen, vartalo löysä kun ei harrasteta liikuntaa myös hoikilla, vaatteet jotain järkkyjä miesmäisiä farkkuja, jutut alkaa olemaan sairauksista puhumista jne.
Viihdyn töissä paljon paremmin n. 35 vuotiaiden kanssa..nauretaan ja hymyillään ja heitetään kivaa läppää ja luonne paljon naisellisempi.
Miksi naiset antavat myöhemmin periksi eivätkä välitä pukeutumisesta ja liikunnasta ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä...oikeastaan naisvaltainen ala oli väärin sanottu..ennemminkin työpaikassa jossa enemmistö on naisia..

Enkä siis ole etsimässä naista 35v ikäluokasta kun minulla on vaimo (omasta ikäluokasta) jonka kanssa seksi sujuu eikä alapäässä ole ikinä ollut mitään ongelmia.

Kunhan nyt totesin että viihdyn ja tulen juttuun 35v ikäisten naisten kanssa paremmin ja kyllä..muutamakin tuon ikäinen vaikuttaa itse asiassa kiinnostuneelta minusta eli haluaisivat sängyn lämmittäjäksi minut ja menisinkin jos en olisi varattu :)

AP

Vierailija
22/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap on oikeassa. Liikunnan puutetta sekä sokeria, vehnää ja muuta höttöä, harvoin näkee terveen näköisiä aikuisia naisia. Itse olen 46 v  ja pidän huolta itsestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 47v nainen joka treenaa 4-5kertaa viikossa, harvoin juon alkoholia ja lasteni mielestä pukeudun kun joku 30vee...(???) ja olen jatkuvasti menossa jonnekin. Pitäisi kuulemma enemmän "tässä iässä" istua sohvalla kutoamassa. EEEEEHHH??!! Olen erittäin tarkka vaatteiden kanssa, ei mitään mummomaisia palttoja, edelleen on mustat pitkät hiukset ja huumoritajuni elää, enkä puhu sairauksista. Hammaslääkärini luuli viimeksi että oli kirjoittanut väärin syntymävuoteni, että piti olla -78 eikä -68...haha

Vierailija
24/24 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP lähtee tunniksi salille..vatsalihaksia, hauis,etu ja takareidet jne koko kroppa..eilen kävin pelaamassa 2 tuntia ikämiesjääkiekkoa :)

Huomenna sitten taas töihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme