Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikaystäväni painostaa aborttiin

Vierailija
20.12.2015 |

poikaystäväni painostaa pahasti aborttiin.. olen 19 ja hän 26 olemme muutaman kuukauden olleet yhdessä
suunittelimme lapsen yhdessä hän sitä kovasti halusi ja nytten kun olen raskaana hän painostaa aborttiin minua.
sain pari viikkoa sitten tietää että olen raskaana ja mies muuttui täysin, hän on kaksi viikkoa vältellyt minua enne olemme joka päivä nähneet ja kun olemme nähneet hän on vain ilkeä minulle yrittää manipuloida aborttii ja haukkuu minua maasta taivaisiin ja silloin kun emme näe hän haukkuu ja painostaa viesteillä minua. olen itse päättänyt pitää lapsen en tee missään nimessä aborttia vain sen takia että kusipää narsisti paska ei itse halua, olen yrittänyt selittää hänelle että pärjään ilman häntä lapsen kanssa mutta silti hän painostaa minua. olen yrittänyt olla näkemättä/vastaamatta viesteihin mutta silti minulla on tunne että tulen hulluksi. onko kellään muilla samanlaista tilannetta tai ollut? minusta tämä on väärin mitä mieltä olette ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparkaa

Vierailija
2/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien ihmisten ei pitäisi harrastaa seksiä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja unohdin lisätä vielä sen että hän uhkailee jättää minut jos pidän lapsen vaikka uskon abortin jälkeen hänen muutenkin jättävän minut.

- ap

Vierailija
4/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko tosissasi? vaikea uskoa. 

joka tapauksessa, olet päätöksen tehnyt joten asiaa ei siltä osin tarvi ihmetellä. poistaisin noin hullun miehen välittömästi omastani ja mahdollisen lapsen elämästä. se on viisainta mitä voit enää tehdä. 

hyvää odotusta, ap.

Vierailija
5/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pidät lapsen, jos kerran yhdessä olette sitä halunneet. Mies voi aivan vapaasti jättää sinut ja varmaan niin onkin parempi. Muista silti, että isällä on elatusvelvollisuus.