Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Jouluruoka asiaa!

Vierailija
20.12.2015 |

Eli kokeilinpa tässä nyt sitten ja tein pienen annoksen lanttulaatikkoa.. Kitkerää oli, huono satovuosi todellakin näkyy laadussa. Täysin syömäkelvonta roskaa.

Nyt äkkiä vinkkejä että mistä täällä PK-seudulla saisi laadukasta ulkomaalaista lanttua? Haluan lanttulaatikkoa jouluksi..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kokeilinpa tässä nyt sitten ja tein pienen annoksen lanttulaatikkoa.. Kitkerää oli, huono satovuosi todellakin näkyy laadussa. Täysin syömäkelvonta roskaa.

Nyt äkkiä vinkkejä että mistä täällä PK-seudulla saisi laadukasta ulkomaalaista lanttua? Haluan lanttulaatikkoa jouluksi..

Oikein hyvää kotimaista olen minä syönyt. Taisi olla sulla vaan huono tuuri.

Vierailija
2/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainoa jolla on ollut tämä ongelma... Siksi teinkin tuon testilaatikon. Nyt oikeasti apua... Menee joulu pilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainoa jolla on ollut tämä ongelma... Siksi teinkin tuon testilaatikon. Nyt oikeasti apua... Menee joulu pilalle.

Kumma juttu. Syön vain kotimaista ja hyvää on ollut. En osaa auttaa siis, mutta onnea matkaan.

Vierailija
4/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistui aivan samanlailla kuin joka muu vuosi, kotimaista oli. Mitä jos laittaisit osan perunaa ja osan lanttua?

Vierailija
5/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla onnistui aivan samanlailla kuin joka muu vuosi, kotimaista oli. Mitä jos laittaisit osan perunaa ja osan lanttua?

No haluaisin ihan sitä perinteistä lanttulaatikkoa. Ja niin haluaa muutkin.

Vierailija
6/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmista lanttulootaa kaupasta ja tuunaa sellaiseksi kuin haluat.

Vierailija
7/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdepäs vaikka Espanjaan lanttuostoksille, tuskin Suomesta löytyy rouvalla tarpeeksi laadukasta lanttua ;-)

Vierailija
8/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdepäs vaikka Espanjaan lanttuostoksille, tuskin Suomesta löytyy rouvalla tarpeeksi laadukasta lanttua ;-)

Miksi helvetissä pitää tehdä pilaa vakavasta asiasta? Jos sulla on niin röökin ja siiderin pilaama makuaisti että voit syödä vaikka valmislaatikoita, ei se tarkoita että meillä kaikilla olisi.

Vierailija
9/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluaisin ihan sitä perinteistä lanttulaatikkoa. Ja niin haluaa muutkin.

Ihan perinteistä se tuolla perunallakin on, vähemmän kitkerää vain.

Vierailija
10/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä pitää tehdä pilaa vakavasta asiasta? Jos sulla on niin röökin ja siiderin pilaama makuaisti että voit syödä vaikka valmislaatikoita, ei se tarkoita että meillä kaikilla olisi.

En tee pilaa vakavalla asialla, toisaalta minä voisin lahjoittaa sulle tarvitsemasi määrän itse kasvattamiani luomulanttuja jos tuut hakemaan täältä E-Pohjanmaalta.

Olen menossa kellariin kun pitäis tehdä myös ne laatikot.

Vierailija
11/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee pilaa vakavalla asialla, toisaalta minä voisin lahjoittaa sulle tarvitsemasi määrän itse kasvattamiani luomulanttuja jos tuut hakemaan täältä E-Pohjanmaalta.

Olen menossa kellariin kun pitäis tehdä myös ne laatikot.

Haluaisin laadukkaita tuotteita... Eikö näitä nyt oikeasti saa mistään?

Vierailija
12/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harmillista..pääkaupunki seudulla toimii sellainen ruokapalvelu josta tilaamalla saa luomuruokaa kotiin kannettuna..googleta?Sieltä ainakin laadukasta lanttua!

Vierailija
13/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt tällaista tänä vuonna. Helkkarin huonoja lanttuja. Tuurilla voi saada hyviä, mutta valtaosa on kitkeriä.

Katso ap kaupassa missä päin Suomea on kasvatettu. Etelä-Pohjannmaalla on ollut ainakin osa hyviä, mutta huonojakin on kuulema mukana. Voisi kuvitella, että Ahvenanmaalaiset olisi parempia, en kyllä tiedä, oletan vain. Ulkomaista ei juuri ole näkynyt kaupoissa.

Vierailija
14/14 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt tällaista tänä vuonna. Helkkarin huonoja lanttuja. Tuurilla voi saada hyviä, mutta valtaosa on kitkeriä.

Katso ap kaupassa missä päin Suomea on kasvatettu. Etelä-Pohjannmaalla on ollut ainakin osa hyviä, mutta huonojakin on kuulema mukana. Voisi kuvitella, että Ahvenanmaalaiset olisi parempia, en kyllä tiedä, oletan vain. Ulkomaista ei juuri ole näkynyt kaupoissa.

Kiitos vihdoinkin asiallisesta vastauksesta.. Koitetaan katsoa.. Oon jo ihan paniikissa tässä miettinyt että pitääkö mun lähtee viroon asti kauppaan :<