Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tulee jätetyksi ulkonäön takia...

Vierailija
20.12.2015 |

...miten siitä ikinä saa kasattua itsetuntonsa sirpaleet jälleen ehjäksi?

Olen aiemmin ajatellut olevani kaikin puolin tavallinen nainen. Mies (30v.) kuitenkin kokee, että ansaitsee todella timmin ja kauniin naisen, eikä halua olla enää kanssani. Ymmärtää, ettei kukaan ole täydellinen, mutta mieluummin tinkii luonteesta/älystä/luotettavuudesta, kunhan naisystävää kelpaa esitellä.

Olen niin järkyttynyt, etten pysty syömään enkä nukkumaan. Häpeän niin paljon ulkonäköäni, että poistun kotoa vain kun on pakko. Selviääkö tällaisesta nöyryytyksestä ikinä?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siinä tulee käymään niin, että jonkun aikaa mies jaksaa olla innostunut jos satunnaista naisseuraa löytyy. Hetken kuluttua huomaakin että ei sellaista naista jota etsii niin vaan löydetäkään ainakaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Sitten hän voi haikailla takaisin sun luo, mutta sinähän olet jo uudessa suhteessa ja voit nauraa räkäsesti hänelle.

Vierailija
42/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies kuulostaa täydeltä idiootilta. SINÄ ansaitset parempaa ja mies on se, kenen pitäisi hävetä käytöstään!! älä ota tätä nöyryytyksenä. oikeasti sillä mitä pääkopassa liikkuu on paljon enemmän väliä ja tällä miehellä - ilmeisesti ei paljoakaan.

Mutta miten uskallan enää luottaa keneenkään tämän jälkeen? Kyllä tämäkin mies aluksi teeskenteli(?) etsivänsä ihmistä eikä kuorta ja kommentoi minun olevan tyrmäävän kaunis. Ja vaikutti olevan vilpitön. Ja silti ollaan tässä pisteessä nyt. AP

Kaikilta miehiltähän noita kehuja kuulee. Vaikutat ulkoaohjautuvalta ja näytät pitävän tärkeimpänä sitä mitä miehet sanovat kuin sitä mitä mieltä itse olet itsestäsi, sekä ottavan tavalliset kehut kauhean raskaasti.

Käsitit siinä mielessä vähän väärin, että olisin "ottanut tavalliset kehut raskaasti". Lähinnä otin sen niin silloin, että ok, ulkonäköni ei siis ilmeisesti ole este lähemmälle tutustumiselle. Ja sittemmin luotin siihen, että suhde perustuu pääasiasss muille seikoille kuin ulkonäölle. Näin siihen asti kunnes kritoisinti ja muokkauyritykset alkoivat... :( AP

Käsitin aivan oikein. Sinä otit liian raskaasti miehen kehut (= uskoit rehellisiksi) vaikka oikeasti nainen kuulee jokaiselta uudelta mieheltä nuo samat kehut. Ei ole miestä, joka ei olisi alussa hehkuttanut naisen kauneutta! :D Lopulta useimpien miesten kohdalla kehut muuttuvat "totuuksiksi" joka tapauksessa kun naisen persoonaan miellytään yhtä paljon mitä ulkokuoreen. 

Et nyt tainnut lukea vastaustani ihan huolella. Jos mies sanoi minua tyrmäävän kauniiksi ja käsitin sen niin, että ulkonäköni ei estä lähempää tutustumista niin eihän nuo kaksi nyt ole yhtään sama asia. En minä hetkeäkään ajatellut olevani tyrmäävän kaunis miehen mielestä. Tottakai tiesin että hän liioitteli.

Mutta se on kyllä vielä sanottava, ettei mies ole kyllä siinä kohtaa ihan osannut ajatella omaakaan etuaan. Jos ulkonäkö on tärkein valintaperuste, mitä ihmeen järkeä on kehua omasta mielestä susirumaa naista tyrmäävän kauniiksi ja vieläpä kehitellä siitä pitkäaikainen parisuhde? Hän ei ole haaskannut ainoastaan minun aikaani vaan myös omaansa. Kaiken tämän ajan hän olisi voinut käyttää niiden hottisten jahtaamiseen.

Ei, edelleen sama pätee.

Ymmärrän toki, että olet henkisesti varmasti aika huonossa jamassa tällä hetkellä ja siksi et kykene kenties muistamaan millaista suhteiden alut yleensä ovat. Koko alkuaika on sitä hehkutusta, miettimistä onko toinen itselle oikea/sopiva vai ei. Jokainen joutuu miettimään voiko toiseen luottaa vai ei - sehän on yksi perusasioista kaikissa ihmisten välisissä suhteissa. Etkä siltikään varmuudella voi tietää, että onko lopulta miehen mielipide ja sanoma totta - tälläkin hetkellä otat miehen jättämissyyn vailla mitään pureskelua ja uskot miehen vilpittömyyteen.

Johtopäätös: edelleen ulkoaohjautuva, aivan liikaa luottava ja suhteellisen sinisilmäinen nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä mies itse näyttää, onko itse todella komea ja treenattu?

Pitkä, normaalipainoinen, ei ole koskaan treenannut, joten lihaksia ei ole nimeksikään. Kasvoiltaan kyllä ihan komea. Itselleni näillä asioilla ei vain ole juurikaan merkitystä.

Ja joo, hän on kritisoinut ja yrittänyt muokata minua melko alusta alkaen. AP

Tuollainen mieshän on painajainen, ole tyytyväinen kun pääsit eroon.

Vierailija
44/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies kuulostaa täydeltä idiootilta. SINÄ ansaitset parempaa ja mies on se, kenen pitäisi hävetä käytöstään!! älä ota tätä nöyryytyksenä. oikeasti sillä mitä pääkopassa liikkuu on paljon enemmän väliä ja tällä miehellä - ilmeisesti ei paljoakaan.

Mutta miten uskallan enää luottaa keneenkään tämän jälkeen? Kyllä tämäkin mies aluksi teeskenteli(?) etsivänsä ihmistä eikä kuorta ja kommentoi minun olevan tyrmäävän kaunis. Ja vaikutti olevan vilpitön. Ja silti ollaan tässä pisteessä nyt. AP

Kaikilta miehiltähän noita kehuja kuulee. Vaikutat ulkoaohjautuvalta ja näytät pitävän tärkeimpänä sitä mitä miehet sanovat kuin sitä mitä mieltä itse olet itsestäsi, sekä ottavan tavalliset kehut kauhean raskaasti.

Käsitit siinä mielessä vähän väärin, että olisin "ottanut tavalliset kehut raskaasti". Lähinnä otin sen niin silloin, että ok, ulkonäköni ei siis ilmeisesti ole este lähemmälle tutustumiselle. Ja sittemmin luotin siihen, että suhde perustuu pääasiasss muille seikoille kuin ulkonäölle. Näin siihen asti kunnes kritoisinti ja muokkauyritykset alkoivat... :( AP

Käsitin aivan oikein. Sinä otit liian raskaasti miehen kehut (= uskoit rehellisiksi) vaikka oikeasti nainen kuulee jokaiselta uudelta mieheltä nuo samat kehut. Ei ole miestä, joka ei olisi alussa hehkuttanut naisen kauneutta! :D Lopulta useimpien miesten kohdalla kehut muuttuvat "totuuksiksi" joka tapauksessa kun naisen persoonaan miellytään yhtä paljon mitä ulkokuoreen. 

Miten kummassa ap:n tilanteessa voi sun mielestä ongelmana olla se, että ap on ottanut miehen kehut liian tosissaan :D

Vierailija
45/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti siinä tulee käymään niin, että jonkun aikaa mies jaksaa olla innostunut jos satunnaista naisseuraa löytyy. Hetken kuluttua huomaakin että ei sellaista naista jota etsii niin vaan löydetäkään ainakaan pitkäaikaiseen suhteeseen. Sitten hän voi haikailla takaisin sun luo, mutta sinähän olet jo uudessa suhteessa ja voit nauraa räkäsesti hänelle.

No joo, takaisin en kyllä takuulla ota, jos hän vielä joskus tulee ovelleni itkemään. Ja ylernsähän nuo miehet jossain vaiheessa aina tulee, ainakin jokainen aiemmin tapailemani mies.

Mutta se, että olisin uudessa suhteessa...tuskin tulee enää ikinä tapahtumaan. :( AP

Vierailija
46/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä mies itse näyttää, onko itse todella komea ja treenattu?

Pitkä, normaalipainoinen, ei ole koskaan treenannut, joten lihaksia ei ole nimeksikään. Kasvoiltaan kyllä ihan komea. Itselleni näillä asioilla ei vain ole juurikaan merkitystä.

Ja joo, hän on kritisoinut ja yrittänyt muokata minua melko alusta alkaen. AP

Tuollainen mieshän on painajainen, ole tyytyväinen kun pääsit eroon.

Nimenomaan, ap, kiitä luojaasi että pääsit tuosta eroon. Se on mielestäni tärkein asia koko tässä jutussa.

Vierailija
47/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt tainnut lukea vastaustani ihan huolella. Jos mies sanoi minua tyrmäävän kauniiksi ja käsitin sen niin, että ulkonäköni ei estä lähempää tutustumista niin eihän nuo kaksi nyt ole yhtään sama asia. En minä hetkeäkään ajatellut olevani tyrmäävän kaunis miehen mielestä. Tottakai tiesin että hän liioitteli.

Mutta se on kyllä vielä sanottava, ettei mies ole kyllä siinä kohtaa ihan osannut ajatella omaakaan etuaan. Jos ulkonäkö on tärkein valintaperuste, mitä ihmeen järkeä on kehua omasta mielestä susirumaa naista tyrmäävän kauniiksi ja vieläpä kehitellä siitä pitkäaikainen parisuhde? Hän ei ole haaskannut ainoastaan minun aikaani vaan myös omaansa. Kaiken tämän ajan hän olisi voinut käyttää niiden hottisten jahtaamiseen.

Ei, edelleen sama pätee.

Ymmärrän toki, että olet henkisesti varmasti aika huonossa jamassa tällä hetkellä ja siksi et kykene kenties muistamaan millaista suhteiden alut yleensä ovat. Koko alkuaika on sitä hehkutusta, miettimistä onko toinen itselle oikea/sopiva vai ei. Jokainen joutuu miettimään voiko toiseen luottaa vai ei - sehän on yksi perusasioista kaikissa ihmisten välisissä suhteissa. Etkä siltikään varmuudella voi tietää, että onko lopulta miehen mielipide ja sanoma totta - tälläkin hetkellä otat miehen jättämissyyn vailla mitään pureskelua ja uskot miehen vilpittömyyteen.

Johtopäätös: edelleen ulkoaohjautuva, aivan liikaa luottava ja suhteellisen sinisilmäinen nainen. 

Huh, teet kyllä minimaalisilla tiedoilla aika syvälle meneviä johtopäätöksiä. Muistan alkuaikamme erittäin hyvin, sillä suhde ei kestänyt kuin hieman päälle vuoden. Vilpittömyyteen uskoin lähinnä siis sen osalta, ettei suhdettamme rakennettu ulkoisten seikkojen pohjalta, sillä mies vaikuutti kelpuuttavan minut sillä saralla ja oli hyvin kiinnostunut ajatuksistani, harrastuksistani, perheestäni jne.

Kerrohan nyt ihmeessä, miten hyvää parisuhdetta voi edes yrittää rakentaa, jos lähtökohtaisesti pitää epäillä toisen tarkoitusperiä, sanomisia ja tekemisiä ja nähdä kaikki tuo mahdollisimman negatiivisessa valossa? Juuri sitähän toivoisin, etten tämän ikävän kokemuksen myötä jatkossa alkaisi toimia noin, jos tapaan uuden, potentiaslisen miehen. AP

Vierailija
48/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä luultavasti edes ole mitenkään huono tai ruma, vaan miehen kuvitelmat itsestään ovat suuret + kuvittelee, ettet sinä hänen tasolleen riitä. Miehen tuossa pitää kasvaa aikuisemmaksi. Minulla mieheni teki minulle saman tempun. Itse olen aina saanut (komeilta) miehiltä huomiota ja eron aiheuttamissa tuskissani pyöritin viitäkin miestä samaan aikaan. Ehkä siinä yritti vakuuttaa itselleen, että kelpaa kyllä miehille. Tuo mies, joka minut jätti, tuli sitten anelemaan, että ottaisin takaisin. Ilmeisesti oma menestys ei ollutkaan sitä luokkaa, mitä kuvitteli.

Vierailija
49/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittelikö se sika tarkemmin, että mikä sun ulkonäössä ei hänelle "riitä"?

Vierailija
50/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan oletkin ihan tavallinen, mukava, kivannäköinen nainen. Mies nyt vain sattuu tahtomaan jonkun barbie-naisen eikä se tarkoita sitä että Sinä olisit ruma tai epäkelpo, ainoastaan sitä ettet vastaa tuon yhden ihmisen ideaalia.

Kieltämättä keskenkasvuisen kuuloinen mies. Aikooko vielä eläkeläisenäkin vaivata päätään sillä että onko emäntä esittelykelpoinen!?

Vierailija
51/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittelikö se sika tarkemmin, että mikä sun ulkonäössä ei hänelle "riitä"?

Kasvoissa ei ole hänen makuunsa vikaa, mutta vartalon pitäisi olla timmi ja sileä tyyliä alusvaatemalli (olen muodokas, en lainkaan vatsakas, mutta normaalipainon ylärajoilla, suht samassa painossa kun tavatessamme). Ja pitäisi pukeutua paljastavammin ja naisellisemmin (iso kaulanaukko, mekkoja, korkokenkiä jne.). Hiuspidennykset nykyiseen polkkamittaiseen leikkaukseen. AP

Vierailija
52/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostaa paskapuheelta. Hehehh you so funny.

ps: itse jos otan sellasen pulskakohan tyttöystävän niin aika pian ensitreffien jälkeen kirjotetaan sopimus, että seurustelu loppuu jos nainen ei pistä itseään kuntoon. Yleensä on 3kk koeaika vähintään.

Vierailija
53/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 jatkaa :

Seurustelin itse nuorena samankaltaisen miehen kanssa. Hän piti minua kyllä hyvännäköisenä ja hyvävartaloisena mutta oli tosiaan aina puuttumassa esim. pukeutumiseeni, olisi pitänyt olla niin sexy leidi että, varsinkin silloin kun hänen kavereitaan oltiin näkemässä. Itse olin vähän poikamaiseen rock-tyyliin päin kallellani ja harmitti kun mies ei arvostanut vaan luuli tietävänsä paremmin kuin minä itse minkälainen mun pitäisi olla. Tuon suhteen laitoin poikki itse, kun tuntui että olin kaverille vain joku kiva näyttelyesine siinä missä vaikkapa auto ja merkkikuteetkin.

Vierailija
54/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 jatkaa :

Seurustelin itse nuorena samankaltaisen miehen kanssa. Hän piti minua kyllä hyvännäköisenä ja hyvävartaloisena mutta oli tosiaan aina puuttumassa esim. pukeutumiseeni, olisi pitänyt olla niin sexy leidi että, varsinkin silloin kun hänen kavereitaan oltiin näkemässä. Itse olin vähän poikamaiseen rock-tyyliin päin kallellani ja harmitti kun mies ei arvostanut vaan luuli tietävänsä paremmin kuin minä itse minkälainen mun pitäisi olla. Tuon suhteen laitoin poikki itse, kun tuntui että olin kaverille vain joku kiva näyttelyesine siinä missä vaikkapa auto ja merkkikuteetkin.

Siis kuulostaa aivan tismalleen samalta meiningiltä. Mustakin tuntuu hirveältä, kun mies haukkuu pukeutumista, kun kuitenkin siihen panostan ja aiemmin luulin että ihan hyvällä menestyksellä jopa. Olen aina ollut se tyyppi, jolta kaverit pyytää neuvoja pukeutumiseen...sitten yhtäkkiä joku collegehousu-urpo kertoo mulle, etten osaa pukeutua, enkä tajua, että pukeutumisen pääasiallinen tavoite on näyttää seksikkäältä. :( AP

Vierailija
55/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kuulostaa paskapuheelta. Hehehh you so funny.

ps: itse jos otan sellasen pulskakohan tyttöystävän niin aika pian ensitreffien jälkeen kirjotetaan sopimus, että seurustelu loppuu jos nainen ei pistä itseään kuntoon. Yleensä on 3kk koeaika vähintään.

Ou diö, ei kyllä kukaan voi niin epätoivoinen olla, että sun heilaksesi haluaisi...

Vierailija
56/56 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

51 jatkaa :

Siis kuulostaa aivan tismalleen samalta meiningiltä. Mustakin tuntuu hirveältä, kun mies haukkuu pukeutumista, kun kuitenkin siihen panostan ja aiemmin luulin että ihan hyvällä menestyksellä jopa. Olen aina ollut se tyyppi, jolta kaverit pyytää neuvoja pukeutumiseen...sitten yhtäkkiä joku collegehousu-urpo kertoo mulle, etten osaa pukeutua, enkä tajua, että pukeutumisen pääasiallinen tavoite on näyttää seksikkäältä. :( AP

Lisään että jälkeenpäin ajateltuna tuo mies oli todellinen juntti, jolla ei ollut omaa arvostelukykyä lainkaan, vaan esim. vaatteet piti olla just niitä jotka oli juuri sillä hetkellä muodissa (kuitenkaan niistä ei osattu yhdistellä sopivia kokonaisuuksia, vaan hiihdeltiin jollain merkkiverkkareiden ja pikkukenkien yhdistelmällä :D ), auton piti olla urheilumallinen (joka söi hulluna bensaa ja oli niin pieni että se oli ihan älyttömän epäkäytännöllinen) ja naisihanteina tietty Linda Lampenius, Pamela Anderson ja sen hetkiset missit, silikonirinnat oli SUPERKOVA JUTTU (elettiin ysäriä tuolloin). Mies treenasi salilla (ihan hyvässä kunnossa toki olikin) mutta nauratti kaikki proteiineista ja hiilareista vouhkaaminen ja töihin evääksi otettavat Herbalifen proteiinijuomat... Tyyppi oli omien sanojensa mukaan "kovempi kuin muut" koska oli niin iso haba, mansikanmakuisella proteiinipirtelöllö kasvatettu. Nauratti koko tyyppi jo tosi pian eron jälkeen :--)