Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä suuttui kun sai tietää että olen sairastanut anoreksiaa

Vierailija
20.12.2015 |

Paranemisestani on viitisen vuotta aikaa. Seurustelin sairauteni aikaan toisen miehen kanssa mutta suhde loppui kun sairaus vei kaikki voimani. Aloitin nyt vuosi sitten seurustelemaan uuden miehen kanssa. Aihe on minulle yhä arka ja luulin hävittäneeni kaikki sen aikaiset valokuvat. Siivoilimme eilen kaappeja kun ajatuksena on (oli?) että hän muuttaa luokseni ja teimme hänelle kaappitilaa vaatteitaan varten.

Kaapista löytyi kuitenkin yksi valokuva anoreksian ajaltani. Painoin silloin 11 kiloa vähemmän kuin nyt. Olen nykyään normaalipainossa. Hän katsoi kuvaa ja meni aivan vakavaksi. Lopetti siivoamisen ja meni mitään sanomatta tupakalle. Oli siellä ainakin puoli tuntia. Kun hän tuli takaisin niin ennen kun sain suunvuoroa kertoa, hän alkoi nurista että kyllä exän takia olin pitänyt itseni timminä, mutta hänkö ei ole sen arvoinen, että hänen kanssaanko on ok että olen "päästänyt itseni läskistymään" ja että oliko ex jotenkin parempaa laatua kuin hän.

Tuli aivan helvetin paha olo ja ne kaikki muistot palasivat mieleen. Aloin itkeä ja yritin selittää että olin sairas. Hän väitti että keksin tekosyitä ja huusi minulle, että hänkin kasvattaa sitten kaljamahan ja lakkaa ajamasta partaansa kun minuakaan ei kiinnosta pitää huolta itsestäni.

En pystynyt kuuntelemaan ja lähdin itku kurkussa siskolle. Ei ole edes soittanut ja pyytänyt anteeksi. Miten yhdestä kuvasta voi vetää tuollaiset kilarit? En ole enää yhtään varma haluanko hänen muuttavan luokseni, tällä hetkellä en. Kuitenkin pidän hygieniastani huolta, meikkaan, käytän nättejä vaatteita ja kuten sanoin, en ole kyllä mielestäni tai kenenkään muunkaan mielestä kuin hänen, mistään kohtaa pullea tai "läskistynyt" (Viisi vuotta sitten en olisi ikinä kuvitellut sanovani itsestäni näin)

En tiedä onko hän yhä kämpässäni eikä huvittaisi mennä kuuntelemaan lisää haukkuja. Hänen kämpälleen on kuitenkin tunnin ajomatka eikä hänellä ole autoa vaan hain hänet niin en tiedä onko päässyt millään sinne takaisin. Mitenhän tässä nyt olisi järkevää edetä? Tai mitä tekisitte minuna?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap herranjumala

Vierailija
2/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö otsikko ole hieman harhaanjohtava? Mutta se on sivuseikka, aika typerä reaktio mieheltä, enkä ihmettele että sinusta tuntuu pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai jos ei niin äkkiä karkuun!

4/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä provo. Luulin että suuttui kun olet ollut niin huonossa kunnossa.

No vaikka on provo, niin vastaan: jätä se sika.

Vierailija
5/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä väitätte, että miehet tykkää kurveista... My ass!

Vierailija
6/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies sairastuttaa sut vielä uudelleen.

Vierailija
7/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea mies. Älä missään tapauksessa jää tuollaisen paskiaisen kanssa yhteen. Oikein verenpaine nousi kun luin tämän. Toivon että oli provo.

Vierailija
8/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mies. Harkitsisin vakavasti eroa :/

Vierailija
9/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo vaan ihan totta. Pahoittelen että otsikko huonosti muotoiltu.

Ap

Vierailija
10/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kehonkuvakäsitys taitaa olla aika pielessä.

Vierailija
11/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta,niin toivoisin sydämestäni,että et anna anteeksi ja lopetat suhteen. Anoreksiaan ei saa suhtautua noin,koskaan ja mustasukkaistyyppiseltäkin äin egoistiselta .Minusta tämä on täysin kerrasta poikki tilanne.Kunpa jaksaisit ja ymmärtäisit erota.Sinä et ole tehnyt mitään vääeää mutta hän on satuttanut sinua todella syvästi.

Vierailija
12/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli hyvä että asia paljastui nyt. Lopeta suhde.

Vierailija
13/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit virheen kun aloit vakavassa suhteessa samalla mielisairautta, vaikka olisit nyt kunnossa noi sairaudet eivät eivät häviä sillä että niitä kielletään. Ei henkisistä sairauksista ja rasitteista tietenkään pidä heti ensitreffeillä avautua, mutta varmasti pitäisi puhua ennen yhteen muuttamista.

Monet sairaudet ovat perinnöllisiä ja jos oma sekä miehen yhteinen lapsi sairastuu samaan, niin siinä vaiheessa voi olla myöhäistä meittiä, olisiko pitänyt kertoa ajoissa.

Vierailija
14/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä juuri luin??? Kenkää ukolle ja heti!

Vierailija
15/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tosiaan kuvittelet jatkavasi seurustelua tuommoisen kanssa? Vie se tollo kotiinsa ja palaa itse omaasi. Kotoasi lähetä sitten viesti että seurustelu päättyy tähän.

Luuletko hänen olevan vieläkin mukavampi jos joskus oikeasti olet lihava?

Vierailija
16/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun aloit vakavassa suhteessa samalla mielisairautta, vaikka olisit nyt kunnossa noi sairaudet eivät eivät häviä sillä että niitä kielletään. Ei henkisistä sairauksista ja rasitteista tietenkään pidä heti ensitreffeillä avautua, mutta varmasti pitäisi puhua ennen yhteen muuttamista.

Monet sairaudet ovat perinnöllisiä ja jos oma sekä miehen yhteinen lapsi sairastuu samaan, niin siinä vaiheessa voi olla myöhäistä meittiä, olisiko pitänyt kertoa ajoissa.

Tämä oli ääliömäisin vastaus mitä täällä on pitkään aikaan tullut vastaan. :D

17/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aamuvirkkuja oikeen olette kun nyt jo vaatekaapin kimpussa? Ja vielä 30min rööki ja sun matka siskolle. En usko!! Kukaan ei ole noin tyhmä että edes miettis tollasen miehen pitämistä.

Toisaalta mun tosi hoikka kaveri tapaili joskus lääkäriä. Lääkäri oli sanonut "susta huomaa, että sulla on ollut anoreksia ja oot edelleen tosi hoikka. Se ei haittaa mua, musta se on niin kaunista" lääkäri vielä.. Joten kaikkia miehiä tänne mahtuu.. Se on eriasia kuka ne huolii 😆

Vierailija
18/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi kuinka? Tuo ensimmäinen lause on vaikea ymmärtää.

Vierailija
19/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiia kirjoitti:

Kuinka aamuvirkkuja oikeen olette kun nyt jo vaatekaapin kimpussa? Ja vielä 30min rööki ja sun matka siskolle. En usko!! Kukaan ei ole noin tyhmä että edes miettis tollasen miehen pitämistä.

Toisaalta mun tosi hoikka kaveri tapaili joskus lääkäriä. Lääkäri oli sanonut "susta huomaa, että sulla on ollut anoreksia ja oot edelleen tosi hoikka. Se ei haittaa mua, musta se on niin kaunista" lääkäri vielä.. Joten kaikkia miehiä tänne mahtuu.. Se on eriasia kuka ne huolii 😆

Vihje ensimmäisessä kappaleessa: eilen

Vierailija
20/114 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, siinähän luki että tapahtui eilen ja ap lähti siskolleen. Kannattaisi lukea aloitus ennenkun tulee tänne munaamaan itsensä.

Mutta sinuna pistäisin jonkun muun katsomaan onko hän yhä kämpässäsi (isä, veli?) ja jos on niin käskee häipyä. Sinulla on oikeus palata kotiisi ilman että siellä on tuollainen, anteeksi vain mutta idiootti haukkumassa sinua.