Hesarin kastetuissa tänään...
CEVERI =) Muahhahahahahhahaaaaa...mikä helkatin nimi tuo oikeen on? Muut sisarukset oli kans C-sarjaa eli Camilla, Casimir ja Casper.
Miksei voinu laittaa Severi kun niin kai se lausutaan!? Eihän Ceveri edes ole oikeasti nimi vaan typerä väännös...
Kommentit (40)
Sori nyt arvon äidit mutta OLETTE KYLLÄ TÖRKEITÄ!!!
Eikö teitä ollenkaan hävetä tollanen haukkuminen?
Siis yleensäkin kun täällä haukutaan nimiä,mulle on tullut mieleen että kyllä teitä arvon haukkujat on asiat helvetin hyvin kun ette muuta tee kun arvostelette nimiä!
Kyllä jotkut nauraa teidänkin lasten nimille,mutta ovat sen verran järkeviä etteivät sano sitä teille suoraan.
Saahan asioista olla omaa mieltä ,mutta onko järkeä tolleen nauraa ja revitellä sille mielinmäärin?!
Menisitte itseenne!!
Vierailija:
Sori nyt arvon äidit mutta OLETTE KYLLÄ TÖRKEITÄ!!!
Eikö teitä ollenkaan hävetä tollanen haukkuminen?
Siis yleensäkin kun täällä haukutaan nimiä,mulle on tullut mieleen että kyllä teitä arvon haukkujat on asiat helvetin hyvin kun ette muuta tee kun arvostelette nimiä!
Kyllä jotkut nauraa teidänkin lasten nimille,mutta ovat sen verran järkeviä etteivät sano sitä teille suoraan.
Saahan asioista olla omaa mieltä ,mutta onko järkeä tolleen nauraa ja revitellä sille mielinmäärin?!
Menisitte itseenne!!
vanhemmilla ei kyllä ole häävi tyylitaju.
Ceppo,
Ceija
Cimo
en kans voi käsittää näitä c-, x- ja y-väännöksiä!!
pokka kun sinne tulee äiti tärkeänä selittämään, siis pojan nimi on Ceveri, seellä...
Ihan tavallinen suomalainen sukunimi.
uneen, kun av-mammat ei tykkää niiden lasten nimistä!!! Kammottava kohtalo!
Mun uusi suosikkinimi on kyllä Cauli :D :D :D
Miten muuten selität lapsille joiden kaikkien nimet alkaa C:llä että yksi sanotaan eri tavalla kuin muut.
ja ässänä e:n ja i:n kanssa... Tiedoksi Caulille ja kummpaneille. ;-D
Tulee niin mieleen Cummelin kokkikolmoset
" sano sipuli" , " hipuli" , " eiku SSSipuli" , " Hipuli" jne mennään etiäpäin
Micäs oli Ceverin muut nimet?
Vierailija:
CEVERI =) Muahhahahahahhahaaaaa...mikä helkatin nimi tuo oikeen on? Muut sisarukset oli kans C-sarjaa eli Camilla, Casimir ja Casper.Miksei voinu laittaa Severi kun niin kai se lausutaan!? Eihän Ceveri edes ole oikeasti nimi vaan typerä väännös...
Kaikista ärsyttävimpiä nimiä on just tyyliin " Cecilia Rebecca Alexandra" ja sitte sukunimi on joku helvatan Möttönen tai vastaava.
Kyllä siinä tapauksessa tämä Ceverikin sitten pitää lausua k:lla, että kuuluu samaan sarjaan, jos sitä tässä haetaan...
Taitaa olla Montgomeryt luettuna, vai;)
Ja Ceveri, voi luoja, mä en tiedä enää mitä tohon voisi sanoa. Ihmisten typeryys ja huono maku ei näytä tuntevan mitään rajaa!