Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni sallii yhteydenpidon exään?

Vierailija
19.12.2015 |

Pelottaa jo valmiiksi kun miehen exä tulee olemaan osa jouluamme lähettämällä hyvää joulua-tekstarin. Miksi hän tekee niin? Mieheni ei kuulu enää hänen elämäänsä. Miksi toivottaa hyvää joulua vieraalle ihmiselle?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee miehen exä jouluna kylään ja ihan minun kutsustani.

Vierailija
2/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet vaikka yksin kylpylään, niin sitten ei tarvitse todistaa tuollaista kauheutta, että joku toivottaa miehellesi jotain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehen ainakaan tartte pitää exäänsä mitään yhteyttä. Ei pidä eksänsäkään. Hyvä niin.  Ja puhutaan siis ihmisistä, joilla ei ole yhteisiä lapsia. 

Vierailija
4/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menneisyys katoa minnekään, se on aina kaikissa ihmisissä. Hyväksy se tai elele yksin.

Vierailija
5/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihdan aina exäni kanssa joulutervehdykset jouluna. Miehestä en tiedä, mutta kyllä hän edelleen väleissä oman exänsä kanssa on. 

Vierailija
6/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallia? Miten aikuisen ihmisen yhteydenpitöa kehenkään voi kieltää? Ei mieskään voi mua kieltää pitämästä muihin yhteyttä, ei edes exiin. Ja tiedän, että miehen ex laittaa miehelle synttärionnittelut sähköpostilla. Ei haittaa mua. Exällä on oma elämänsä ja perheensä. Yksi tekstari tai sähköposti ei muuta mitään.

Vierailija
7/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä ainakin hyväksyy, että olen yhden exän kanssa yhteyksissä. :) ei tosin halua tavata tätä.

Vierailija
8/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa jo valmiiksi kun miehen exä tulee olemaan osa jouluamme lähettämällä hyvää joulua-tekstarin. Miksi hän tekee niin? Mieheni ei kuulu enää hänen elämäänsä. Miksi toivottaa hyvää joulua vieraalle ihmiselle?

Ero ei tee miehestä vierasta, kyllä se exä sen sun miehes tuntee edelleen. Eli se laittaa sen viestin ihan tutulle ihmiselle. 

Vierailija
9/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ei tee miehestä vierasta, kyllä se exä sen sun miehes tuntee edelleen. Eli se laittaa sen viestin ihan tutulle ihmiselle. 

Juuri näin. Valot päälle ap, eksä tuntee miehesi loppuelämänsä. Jos itsellesi on tullut joku totaalinen muistin pyyhkiytyminen erotessa niin taidat olla aika yksin, suurin osa ihmisistä muistaa, kenen kanssa oli parisuhteessa... O_o

Vierailija
10/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miksi ihmiset pitäisi sulkea pois elämästään sen takia, ettei parisuhde niiden kanssa onnistunut. Niissä on varmasti paljon hyviä puolia, joiden takia niistä on pidetty tai jopa rakastettu, ei ne ole mihinkään kadonneet. Meillä on molemmilla ystäväpiirissä exiä, vietetään yhdessä aikaa ja vaihdellaan kuulumisia. En näe ystävyydessä mitään omituista, saati paheksuttavaa.

Vierailija
11/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee aattona exänsä luokse ja minä omien vanhempieni, heillä siis yhteiset lapset :). Aattoilta ja joulupäivä sitten vietetään yhdessä.

Vierailija
12/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhteyttä entisiini, olen sitten parisuhteessa tai en. Mun on vaikea käsittää, miksi kumppani pitäisi.

Vierailija
13/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies menee aattona exänsä luokse ja minä omien vanhempieni, heillä siis yhteiset lapset :). Aattoilta ja joulupäivä sitten vietetään yhdessä.

Herran jestas sentään... Kiva sulla on olla ikuinen kakkonen...

Vierailija
14/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähetä toivotuksia exälle, vaikka on lapsia ja pitkä historia. Jos oisin niin hyvissä väleissä, niin miksi olisin eronnut?

Vierailija
15/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en lähetä toivotuksia exälle, vaikka on lapsia ja pitkä historia. Jos oisin niin hyvissä väleissä, niin miksi olisin eronnut?

Mä ajattelen ihan samoin. Tosin ollaan naimisissa, mutta ero oli viime kesänä lähellä. Sanoin miehelle, että mitään yhteyttä en tule häneen pitämään eikä hän saa kysellä keneltäkään, edes lapsiltamme, minun kuulumisiani. Jos on erottu, niin sitten ollaan erossa.

Vierailija
16/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä ainakin pidän yhteyttä exääni. Suhde ei toiminut mutta ei erottu riidoissa vaan se oli ehkä enemmän sellainen yhteinen päätös. Kaikki ei katsos eroa ovet paukkuen.

Vierailija
17/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita eksiä, joiden kanssa käyn syömässä tai kaljalla. Mieheni myös. En halua omistaa ketään ja aikuisilla on aikuisen oikeudet. Eksät on hyviä tyyppejä ja ystäviä. Syystä myöskin eksiä.

Sairaalloinen omistuksenhalu on luotaantyötävää!

Vierailija
18/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omassa exässä mitään sen suurempaa vikaa ole, ettenkö voisi hänen kanssani ystävä olla edelleen. Nyxänsäkin on hyvä tyyppi, pari kertaa käyty kaksin tyttöjen reissullakin. Mieheni taas käy exäni kanssa kalassa ja pelaamassa tennistä, nelistään käydään silloin tällöin ulkona syömässä ja tänä talvena meinaattiin käydä porukalla Alpeilla laskettelemassa. Miehen välit exäänsä taas ovat aika viileät, mutta se suhde päättyikin pettämiseen.

Vierailija
19/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä eksiin yhteyttä joten ei pidä naisenikaan. Ovat entisiä ihan syystä. M30

Vierailija
20/61 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, mun mies soitti just mun exälle, että voitaisiin jouluna hoitaa koiraa, ettei exän tarvi raahata sitä nykyiseen anoppilaansa pitkän matkan päähän. Onkohan niillä suhde?!