Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Toukonuput uuteen viikkoon 13.2 ->***

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pihiksi kyllä tunnustaudun oikeasti, mutta kolehdista en rahoja tunnusta ottaneeni ;)

Höntälle taas kiitos päivän piristyksestä!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/45 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vip

" . Tiedä sitten mikä tästä meidän nukkumisesta on tehnyt näin hankalaa, Allun isi poistui keskuudestamme joulukuun alussa, nyt on opittu tukea vasten kävelemiset ja pinnasängyssä ylös nousu. "

Oliko tuo pieni sivulause tarkoitus jättää sivulauseeksi vai siis mitä.. onko lapsesi isä kuollut vai oletteko eronneet?vai enkö nyt tajunnut alkuunkaan...

Tuli tosi surullinen olo kun luin tuon lausahduksen..ja ajattelin että koska kirjoitit siitä tänne niin ehkäpä haluat kertoa tarkemmin?

En halua tunkeilla ja jos käsitin väärin niin hyvä niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin juuri, että Siirin kummit ovat lähteneet synnyttämään. Nyt sitten odotellaan saako Siiri tyttö- vai poikaserkun!

Hyvää loppuviikkoa kaikille

toivoo Elina ja Siiri (6.5.)

Vierailija
44/45 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi pinoutuja täällä toukojen puolella, vaikka valmiita tuttujakin näytti täällä jo olevan. Hei vaan toukokuu20! ;) Käyn kyllä täällä keskusteluja lukemassa silloin tällöin, mutta olen aika laiska kirjoittelija... Saa nähdä miten jatkossa.

Meillä siis Linnea alias Kisu syntynyt 11.5. ja Espoosta päin kirjoittelen. Olisi kiva kuulla mistä päin kaikki ovat jne. Oletteko niin tuttuja jo toisillenne, että esittelypino tuntuisi vain vanhan kertaukselta?

Linnea on hyväntuulinen pieni neiti, joka tosin herää vieläkin pari-kolme kertaa yössä. Unikoulua ollaan kyllä ajateltu pitää, kun vaan saadaan aikaiseksi. Nälkä ei varmasti öisin vaivaa, kun tyttö syö päivällä varmaan yhtä paljon kuin minä itse :) Mutta turhaahan se tissittely on, ainakin äidin näkökulmasta. Linnea kävelee jo muutaman askeleen tukea vasten, ja konttaus on jo niin nopeaa että pitäisi silmät olla selässäkin. Rikkalapio ja pistorasiat johtoineen olisivat parasta hupia maan päällä, jos vain niihin minun huomaamattani käsiksi pääsisi.

Onko teillä ollut jo monta tapaamista? Vieläkö tuleviin pääsee uusia mukaan..? Minut tosin opiskelut pitävät kiireisenä ja tuleva tentti" viikko" , eli en välttämättä muutenkaan aikatauluiltamme pääsisi paikalle. Ehkä myöhemmin, jos ollaan tervetulleita...

äiti ja Linnea 9kk

Vierailija
45/45 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa, ettei häviä. En ole vielä ehtinyt lukea tätä pinoa.

Terkkui vaan kaikille :)