Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen tykkää Woody Allenin elokuvista?

Vierailija
18.12.2015 |

Tänään telkkarista tulee kaksi hänen elokuvaansa...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tälläinen tylsä keski-ikäinen insinööri.

Vierailija
22/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ainakaan voi sietää niitä... Ehkä enemmän naiset tykkää? Vai olenko väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeiset naiset ja miehet. Sivistyneet, eurooppalaiset. 😊

Vierailija
24/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aikoinaan voinut sietää sen leffoja. Varsinkin jos oli itse tauottomasti höpöttämässä jotain neuroosiaan.

Jotain tapahtui kun neljäkymppiä tuli mittariin. Allenin leffat ovat hauskoja, älykkäitä ja sivistyneitä. En vielä ole kuitenkaan rohkistunut katsomaan mitään, missä on itse kameran edessä.

Olikohan Blue jasmine leffan nimi, josta tykkäsin tosi paljon. allen saa hienosti irti uusia puolia näyttelijöistä. Kate Blanchett oli upea.

Midnight in paris siitäkin pidin, vaikka owen wilson ärsyttää mua monesti, nyt ei.

Että tämmönen nyt 43v siiderivalas, pierupöksy kondiittori tykkää.

Vierailija
25/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruno alkoi juuri nelosella. Taattua Sacha Baron Cohenia

Vierailija
26/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko joku teemaa? Minusta vaikuttaa ihan hyvältä, vaikka on huonot arvostelut saanutkin.

Vierailija
27/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bruno alkoi juuri nelosella. Taattua Sacha Baron Cohenia

SE ainakin on huono....

Vierailija
28/42 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan enää sen jälkeen kun meni naimisiin Soon-Yin kanssa. Hän oli tytölle isähahmo. Sairas suhde.

Vierailija
29/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoiko kukaan tuota to Rome with love? Ei se huono kyllä minusta ollut, jaksoin katsoa loppuun saakka. Ei toki mikään huippuhyväkään...

Vierailija
30/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh kiitos, ihanaa kun kerroit! Rakastan niitä, miltähän kanavilta tulee? Vastaus kysymykseen: tällainen keski-ikäinen kulttuurialan ihminen, jolla on erityisen vaativa maku elokuvissa.

Tyrsk lol

Vierailija
31/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keski-ikäinen kultturialan työntekijä ja mieheni myös. Katsoin tuon Roomahommelinkin ihan mieluusti, Allenit sopii niiin hyvin pe iltaan. Eikä Woodyn suhteet tai rötökset vaikuta hänen elokuviensa tykkäämiseen, osaan erottaa tekijän ja tuotoksen.

Vierailija
32/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat voisi olla ok jos hän itse olisi pois niistä. Se on aina ollut vastenmielinen. Jo ennen lapsiinsekaantumis juttujaan. Ehkä minulla on hyvä ihmisvaisto. eli varmuuden vuoksi jätän katsomatta kaikki Woody Allenia sivuavatkin jutut.

Vierailija
33/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse yli siitä, että Allenin lapsipuoli on kertonut tulleensa seksuaalisesti hyväksikäytetyksi ollessaan vielä pieni lapsi.

Tunnen vastenmielisyyttä koko äijää kohtaan.

Vierailija
34/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä koen Allenin leffat rasittavina,mutta lähinnä ne vanhemmat.Joku Midnight on Paris onkin ihan kevyttä settiä niihin verrattuna tai Vicky Cristina Barcelona.T.toinen kulttuurialalta 😊

Vierailija
35/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä elokuvia ei pysty katsomaan. Muutamaa olen yrittänyt mutta ei sietokyky riitä. Yhtä huonoja ja yhtä "hauskoja" kuin pekko elokuvat. Jos ukko (wa) on yhtä neuroottinen kuin elokuvissa niin työllistää yksin kymmenen psykiatria.

Vierailija
36/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä elokuvia ei pysty katsomaan. Muutamaa olen yrittänyt mutta ei sietokyky riitä. Yhtä huonoja ja yhtä "hauskoja" kuin pekko elokuvat. Jos ukko (wa) on yhtä neuroottinen kuin elokuvissa niin työllistää yksin kymmenen psykiatria.

Ongelma sinulla on enemmänkin ymmärryksen puolella, jos niitä Pekko elokuviin vertaat.

Vierailija
37/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono huumorintaju, etten voi sietää Allenin leffoja. Yhtäkään en ole katsonut loppuun asti. Tylsiä, puuduttavia toisintoja.

Vierailija
38/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh kiitos, ihanaa kun kerroit! Rakastan niitä, miltähän kanavilta tulee? Vastaus kysymykseen: tällainen keski-ikäinen kulttuurialan ihminen, jolla on erityisen vaativa maku elokuvissa.

En jaksa lukea tätä ketjua pidemmälle, mutta tästä ekojen joukossa vastaus, jonka allekirjoitan. 

Ja siis hyvin monihan Allenin leffoista pitää. Kyse on varmaan eniten huumorintajun laadusta.

Vierailija
39/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, millainen ihminen elokuvan tekijä, tai ihan minkä tahansa taide- tai viihdeteoksen tekijä on, ei muuten vaikuta sitä tai tätä siihen, onko hän hyvä hommassaan. Jos kaikki epämiellyttävät tai potentiaalisesti epämiellyttävät tyypit rajaisi pois seuraamiensa taiteilijoiden joukosta, niin aika paljon kapenisi se, mitä voi seurata. (Ja ennen kuin joku ehtii sanoa, sanon itse: tottakai mukavia ja tasapainoisiakin taiteilijoita on paljon! Mutta niin on niitä vähemmän mukaviakin)

Vierailija
40/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma sinulla on enemmänkin ymmärryksen puolella, jos niitä Pekko elokuviin vertaat.

Vanha kunnon testikuva on viihdettä jos vertaa woody neuroottisen tai pekko paskan elokuviin.