Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen tykkää Woody Allenin elokuvista?

Vierailija
18.12.2015 |

Tänään telkkarista tulee kaksi hänen elokuvaansa...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvat voisi olla ok jos hän itse olisi pois niistä. Se on aina ollut vastenmielinen. Jo ennen lapsiinsekaantumis juttujaan. Ehkä minulla on hyvä ihmisvaisto. eli varmuuden vuoksi jätän katsomatta kaikki Woody Allenia sivuavatkin jutut.

Ymmärrän ihan täysin. Ensimmäisen kerran näin woody allenia kersana ja vistotti jo silloin. Tässäkin ketjussa ns. kultturellit kehuu allenin surkeita elokuvia. Tylsä, kuiva ja paskanjauhaminen on näköjään kultturellejen mielestä hyvä.

Oikeasti hyviä elokuvia on hohto, tavalliset epäillyt, grass, rio bravo, sherk, ja monta muuta. Chaplinin elokuvat on aika nerokkaita, ilman puhetta kertoo tarinan. Siinä on se juttu että ilman puhetta pointin tajuaa pelkällä näyttelemisellä.

Vierailija
42/42 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

To Rome with love tulee klo 21.30 teemalta, ja klo 23.05 Vicky Christina Barcelona Foxilta. Ensimmäistä en ole nähnyt, mutta saanut aikamoiset haukulta, kuulemma herran huonoin leffa ikinä. Toinen on ihan hyvä, mutta olen nähnyt niin monta kertaa etten ehkä jaksa katsoa nyt uudestaan.

Rooma oli joo heikko, mutta tuo Vicky kannattaa katsoa. T: Se kulttuurialan tyyppi

Noissa elokuvien nimissä on Rooma, Pariisi ja Barcelona koska kyseisten maiden turistimatkailu sponsoroi niitä. Tuli mulle kyl yllätyksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla