Minkälainen ihminen tykkää Woody Allenin elokuvista?
Tänään telkkarista tulee kaksi hänen elokuvaansa...
Kommentit (42)
Snobi, joka muka löytää elokuvista jotain piilosanomaa ja alleviivattua intelligenssiä.
Ooh kiitos, ihanaa kun kerroit! Rakastan niitä, miltähän kanavilta tulee? Vastaus kysymykseen: tällainen keski-ikäinen kulttuurialan ihminen, jolla on erityisen vaativa maku elokuvissa.
Sellainen, joka oli nuori 60-luvulla korkeintaan.
No itse tykkään, ja olen omasta mielestäni melko tavis 30+ naishenkilö, mutta en tiedä miten muut minut näkevät.
Vierailija kirjoitti:
yleensä lapsiin sekaantujat
Woody Allenhan meni ottolapsensa kanssa naimisiin. Aika pervoo, mutta sallittua kuuluisille ja rikkaille.
To Rome with love tulee klo 21.30 teemalta, ja klo 23.05 Vicky Christina Barcelona Foxilta. Ensimmäistä en ole nähnyt, mutta saanut aikamoiset haukulta, kuulemma herran huonoin leffa ikinä. Toinen on ihan hyvä, mutta olen nähnyt niin monta kertaa etten ehkä jaksa katsoa nyt uudestaan.
vaikka minä, 60-luvulla syntynyt. En kaikista, osa on todella rasittavia ja itseään toistavia mutta parhaat ovat erittäin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
To Rome with love tulee klo 21.30 teemalta, ja klo 23.05 Vicky Christina Barcelona Foxilta. Ensimmäistä en ole nähnyt, mutta saanut aikamoiset haukulta, kuulemma herran huonoin leffa ikinä. Toinen on ihan hyvä, mutta olen nähnyt niin monta kertaa etten ehkä jaksa katsoa nyt uudestaan.
Rooma oli joo heikko, mutta tuo Vicky kannattaa katsoa. T: Se kulttuurialan tyyppi
Vierailija kirjoitti:
vaikka minä, 60-luvulla syntynyt. En kaikista, osa on todella rasittavia ja itseään toistavia mutta parhaat ovat erittäin hyviä.
Samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
Snobi, joka muka löytää elokuvista jotain piilosanomaa ja alleviivattua intelligenssiä.
Mitä piilosanomaa niissä on? Nehän on komedioita. Saattaa tosin olla liian älykästä huumoria joillekin (vink, vink).
Minä pidin niistä nuorena humanistina. Tykkäsin Diane Keatonin tyylistä ja elokuvien nokkelasta newyorkilaissanailusta. Nyt tykkään yhä Diane Keatonin tyylistä mutten kestä yhtään tuota allenmaista höpötystä ja juonenkäänteitä. Tekisi kyllä mieli katsoa "ajan hengen" vuoksi, mutta olen vielä kahden vaiheilla.
Aikuinen elokuvafriikki. Esim minä.
Vicky Cristina on noista kahdesta parempi, jos joku arpoo. Tuo Rome on vähän heikko.
Vierailija kirjoitti:
Tänään telkkarista tulee kaksi hänen elokuvaansa...
Ai tulee vai, mukava kuulla.
Varmaan hyvin monenlaiset ihmiset niistä pitää. Itse olen tavis rasvanahkaduunari ja olen kyllä niistä tykännyt, jotka olen katsonut. Tosin en kyllä viimeaikojen tuotoksiaan ole nähnyt ainuttakaan. Viimeisin taitaa olla jostain 90-luvulta.
Woody Allenin tytär lehdessä: "Hän teki minulle seksuaalista väkivaltaa"
yleensä lapsiin sekaantujat