Juotteko joskus viiniä ennen shoppailua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Puhuin shoppailusta. En ruokakaupassa käymisestä. Sanoin joskus. En aina, en edes joka toinen kerta. Mutta ihan miten vaan. Olen alkkis, joka ei selviä mistään ilman viiniä. Rattijuoppokin, vaikka en mene autolla shoppailemaan koskaan.
Elä välitä, tällä palstalla on tosi mustavalkoinen suhtautuminen alkoholiin. Joko olet raivoraitis tai perskännissä 24/7 hoiperteleva alkoholisti.
Mulla muuten aukesi juuri viinipullo ja aion juoda koko pullon, mutta siihen menee kyllä aikaa useampi tunti, eli en ryystä kaksin käsin vartissa pulloa tyhjäksi, kuten moni mamma kuvittelee ihmisten tekevän. :D
Sun maksan kannalta tuo on samantekevää, yhtä lailla sen täytyy hajottaa 75 cl viiniä joit sen hotkaisten tai illan aikana. Muttei tossa mitään jos nyt et joka ilta sitä pulloa kisko, miksi pitäisi paheksua?
No ehkä kerran parissa kuukaudessa tulee juotua mitään alkoholia. Ja paheksumisesta en tiedä, mutta yleisesti sitä täällä harrastetaan kaikissa vähääkään alkoholia sivuavassa ketjuissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuntuu vähän oudolta turruttaa kokemukset alkoholilla, on sitten alkoholisti tai ei.
Jos nauttisin shoppailusta, en todellakaan turruttaisi itseäni sitä varten edes pienellä määrällä alkoholia, koska ilman alkoholia on enemmän läsnä mukavassa kokemuksessa. Ja koska en nauti shoppailusta, en käy kiduttamassa itseäni - en alkoholin kanssa enkä ilman.
No ei kukaan turru yhdestä alkoholiannoksesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni tuntuu vähän oudolta turruttaa kokemukset alkoholilla, on sitten alkoholisti tai ei.
Jos nauttisin shoppailusta, en todellakaan turruttaisi itseäni sitä varten edes pienellä määrällä alkoholia, koska ilman alkoholia on enemmän läsnä mukavassa kokemuksessa. Ja koska en nauti shoppailusta, en käy kiduttamassa itseäni - en alkoholin kanssa enkä ilman.
No ei kukaan turru yhdestä alkoholiannoksesta. :D
No ap puhuikin 24 cl annoksesta, jota pidetään jo liian paljona autoiluun, varsinkin pienikokoisen naisen juomana. Mutteihan sitä kukaan kiellä jos jotkut haluavat shoppailla viinilasien jälkeen, ehkä vaatteet näyttää kauniimmilta sovittaessa.
Viiniä en ole voinut sietää koskaan, mutta kerran erehdyin huutokauppaan pienessä viskissä. Tulipa huudettua urkuharmoonia, rukkia ja jotakin muuta pienempää välttämätöntä kuten houkutussorsia. Halvalla...
Voi kun pääsisikin joskus shoppaamaan. En ole juonut tippaakaan puoleentoista vuoteen, enkä alkoholia kaipaisikaan.