Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän mies kourii ja hiplaa

Vierailija
18.12.2015 |

Erään suht. uuden ystäväni (alle vuoden tuttavuus) mies hiplaa ja kourii minun takapuolta, kun ollaan yhteisessä illan vietossa. Olen monesti kivahtanut hänelle, mutta ei usko. Eikä osaa itsekään sanoa, miksi sitä tekee. Aina sama juttu, jos muut eivät ole näkemässä. Tai jos vierekkäin istutaan pöydässä, niin alkaa silitellä minun jalkoja.
En ole uskaltanut kertoa ystävälleni mitään, koska pelkään, että välit menee. Mies varmasti kiistää kaiken ja juttu menee minun syyksi.
Oma mieheni tietää tämän ja on aikonut mainita asiasta, jos huomaa.
Miten toimisitte ko. tilanteessa?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko jotenkin todistettua tällaisen tilanteen? Sitten kerrot hiplaajan vaimolle tästä miehen kiusallisesta tavasta. Ja jos sinua syytetään valehtelijaksi niin tarvittaessa voit todistaa.

Ei toi oo mikään kiusallinen tapa. Toi on oksettavaa.

Vierailija
42/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tiedän miehen, tai useammankin, jotka varsinkin muutaman alkoholiannoksen jälkeen tekee tuota suunnilleen kaikille naisille. Yksi tekee sitä jopa ihan vaimonsa nähden, ja ehdottelee myös kaikenlaista, toki vitsin varjolla, mutta silti. En tajua miten vaimo sietää, mutta ehkä se on jotenkin sovittu juttu. Toisen puoliso on mustasukkaisempaa sorttia ja tää sit aiheuttaa välillä draamaa, toki se on siis naisen vika kun on muka yrittänyt iskeä toisen miestä 🙄 ja kyseessä on ihan aikuiset, nelikymppiset ihmiset. En ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä suikkeliin ja pure

Vierailija
44/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin vaikeaa. Itseä on ystävän miespuolinen ystävä kosketellut ja ahdistellut ja kun tein asiasta julkisen, kerroin mitä hän tekee, minusta tehtiin syyllinen ja valehtelija. Sana sanaa vastaan ja nainen on aina se, joka liiottelee, valehtelee ja keksii.

Vaikka maailmanhistoria ja ihan tämän päivän iltapäivälehdetkin on täynnä aineistoa siitä, että kyllä ne miehet oikeasti niin tekee. Helppoa silti syyllistää naista, joka tilanteessa on altavastaaja ja avuton.

Tää on ikävä kyllä totta. Siksi minäkin vaan otin etäisyyttä koko pariskuntaan.

Vierailija
45/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä tiedän miehen, tai useammankin, jotka varsinkin muutaman alkoholiannoksen jälkeen tekee tuota suunnilleen kaikille naisille. Yksi tekee sitä jopa ihan vaimonsa nähden, ja ehdottelee myös kaikenlaista, toki vitsin varjolla, mutta silti. En tajua miten vaimo sietää, mutta ehkä se on jotenkin sovittu juttu. Toisen puoliso on mustasukkaisempaa sorttia ja tää sit aiheuttaa välillä draamaa, toki se on siis naisen vika kun on muka yrittänyt iskeä toisen miestä 🙄 ja kyseessä on ihan aikuiset, nelikymppiset ihmiset. En ymmärrä.

Lieköhän kyseessä just nuo mun tutut. Tuntuu että on sovittu juttu, mutta sitten nää myös välillä tappelee aiheesta. + 40 v pariskunta. Tosiaan nykyään samassa työpaikassa. En ole enää tekemisissä. Mies kuulemma rakastaa mua ja jättäisi vaimonsa jos ei olisi lapsia. Ei ole edes yhteisiä lapsia heillä, molemmilla omat. Ilmeisesti vaimo ei antaisi tavata poikaansa enää jos tulisi ero. En halua koskea siihen sirkukseen pitkällä tikullakaan. Että terveisiä vaan heille.

Vierailija
46/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että herpes on pahimmoillaan alapäässä...

Vierailija
47/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouri kasseista niin kovakouraisesti takaisin, että pääsee huuto.

Vierailija
48/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaverin vaimo alkoi lähetellä salakirjeitä ja rakkauden tunnustuksia.

Kerroin kaverille tästä. Niille tuli ero, mutta meidän välit lujittui luottamuksen takia.

Jos se sun ystävä saa tietää tuosta muuta kautta, ja se saa, teiltä menee välit varmasti,

koska sitten se luulee, että salasit muusta syystä.

Vierailija
49/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kovin keksityltä, että olisitte useinkin kaksistaan jossain. Älä jää mihinkään kahdestaan, jos oikeasti ongelma. 

Vierailija
50/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tätä ollenkaan. Ei voi olla kovin hyvästä ystävästä kyse, jos ei näe tarpeelliseksi ottaa puheeksi, mitä ihmettä ystävän selän takana tapahtuu. Oltu kavereita niin pitkään, että ollaan lasten kummeja ja sitten tulee puskista tämmöinen johon reagoidaan aivan tönkösti.

Sitäkään en ymmärrä, että luikitaan jossain valittamassa omalle miehelle, joka sekään ei sano tai tee mitään.

Lähdetään bileistä ja tekstaillaan perään, että joo sun äijä kähmi mua siellä eikä ollut eka kerta. Sen sijaan, että oikeasti sanottaisiin ystävälle, että tässä on nyt ikäviä uutisia ja istutettaisiin se äijäkin siihen keskustelemaan.

Ihan outoa meininkiä. Ja kyllä, on yrittänyt muakin joku kaverin mies kähmiä, mutta sellaiset on kyllä sitten saanut lähdöt niin kaverilta kuin kaveripiiristä.

Vierailija
51/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tällainen tapaus kaverpiirissä n. 5v sitten ja välithän siitä meni. Tämä mies on vieläpä tyttäreni kummisetä ja minä taas hänen tyttärensä kummitäti....harmittaa lasten puolesta ja tietysti myös ystävän menetys. Meillä kävi pari kertaa niin että ollessamme heillä kylässä ja he meillä mies tuli keittiössä puuhaillessani silittelemään, puristelemaan tissejä ja kuiskailemaan et meidän pitäis tavata, laita mailia. No en laittanut. Kerroin nämä kaikki miehelleni ja hän kyllä uskoi minua ja yhden vihjailevan kädensilityksen jopa näki ruokapöydässä. Viimeinen pisara oli ystäväni synttärit kun mies alkoi siellä kähmimään ja silloin lähdimme pois paikalta. Ystäväni ihmetteli seuraavana päivänä ja silloin laitoin vastauksen tekstarilla mistä syystä tuli mitta täyteen. Sitä en tiedä mitä paskaa mies oli vaimolleen selittänyt mutta välit meni ja nykyään ei juuri edes tervehdi jos satumme jossain esim. Kaupassa kerran vuodessa törmäämään. Minä tervehdin, ei ollut minun häpeäni. Mutta sen neuvon että pistä tuolle stoppi ja niin että vaimo tietää. Jokaisella on oikeus määrätä kuka koskee ja miten!

Jotenka naiset, jos teidän ystävät sanaakaan sanomatta katkoo yhtäkkiä välit, kysykää välien katkojalta kiltisti oliko tähän jotain syytä, että aavistelette mutta haluatte varmuuden. Älkää syyttäkö tätä välit katkonutta siitä.

No ei kai tälläisiä asioita millään tekstarilla laiteta!!

Kyllä tämä otetaan puheeksi ihan kahdestaan ystävän kanssa naamatuksin. Jotta hän näkee, miten vakavasti sinä asian otat ja että olet hänen puolellaan ja hänen puolestaan pahoillaan. Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että ystävän on vaikea uskoa ja hän toivoo kovasti, että tässä olisi väärinkäsitys tms. Sanat siis kannattaa valita oikein.

Lisäksi noissa tilanteissa olen sanonut hyvin suoraan, hyvin tiukasti, että tämä kerta meni nyt tyhmyyden ja humalankin piikkiin ehkä, mutta kerta vielä, niin tulen keskustelemaan tästä ystäväni kanssa suoraan. Heti. Olen myös kertonut, että ymmärrät varmaan, että ystävyyteni sinun kanssasi sai nyt helkkarin ison kolauksen, kuten myös arvostukseni sinua kohtaan. Että näilläkin mennään sitten ainakin jonkun aikaa, mutta toivotaan, että tulee aika, kun jätämme tämän taakse, koska sinun käytöksesi on muuttunut, paitsi minua, myös muita kohtaan, kun oletan, että en ole ainut, kenelle tätä teet.

Ei ole pakko selvittää välejä kasvotusten. Laittaisin vain viestiä, itse olis siis toi joka katkoi välit. Se on vaan todella ällöttävää kun joku käy jatkuvasti iholle estelyistä huolimatta.

Ai niin tolla mun ahdistelijan vaimolla oli yks toinenkin ystävä yhtäkkiä katkonut välit. Ymmärrän nyt täysin mistä syystä. Hän oli silloin ihmeissään kun se tapahtui, veikkaanpa et miehensä käytös oli syynä.

Siis sä katkot välit ystävääsi sen vuoksi, mitä hänen miehensä tekee hänen tietämättään?? Well well, we have this thing called reilu meininki!

Kohta sun "ystävä" on siis yksin, koska te "ystävät" katkotte välinne häneen, kun olette niin pelkureita, että ette saa saakuri yhtä miestä pois kimpustanne ja suoraan kerrottua vaimolle, mitä on meneillään.

Vierailija
52/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaverin vaimo alkoi lähetellä salakirjeitä ja rakkauden tunnustuksia.

Kerroin kaverille tästä. Niille tuli ero, mutta meidän välit lujittui luottamuksen takia.

Jos se sun ystävä saa tietää tuosta muuta kautta, ja se saa, teiltä menee välit varmasti,

koska sitten se luulee, että salasit muusta syystä.

Niin, vielä tulee kaveripiiriin sekin nainen, joka on tarpeeksi rohkea ja reilu ottamaan nostamaan kissan pöydälle.

Toisaalta, eipä noissa tekstarinlaittelijoissa ja kertomatta jättäjissä apn kaverikaan mitään menetä jos välit katkeaa.

Ja onhan näillä muu syy: ihana draamailla ja tuntea itsensä halutuksi prinsessaksi, jolle kävi ihan tämmöistä, uuh iih.

Vierailija
53/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa pelkäämästä, että välit menee, ja valita asiasta ystävällesi.

Lisää ideioita: välttele lähellä oloa. Kivahtamisen lisäksi lyö sitä (kevyesti?).

Huono neuvo. Ihmisen pitää voida liikkua normaalisti ympäriinsä ja miettimättä koko ajan, milloin kaverin mies tulee hiplaamaan. 

Vierailija
54/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin vaikeaa. Itseä on ystävän miespuolinen ystävä kosketellut ja ahdistellut ja kun tein asiasta julkisen, kerroin mitä hän tekee, minusta tehtiin syyllinen ja valehtelija. Sana sanaa vastaan ja nainen on aina se, joka liiottelee, valehtelee ja keksii.

Vaikka maailmanhistoria ja ihan tämän päivän iltapäivälehdetkin on täynnä aineistoa siitä, että kyllä ne miehet oikeasti niin tekee. Helppoa silti syyllistää naista, joka tilanteessa on altavastaaja ja avuton.

Tää on ikävä kyllä totta. Siksi minäkin vaan otin etäisyyttä koko pariskuntaan.

Voi olla totta sun maailmassa. Mun maailmanssa nainen ei todellakaan useinkaan ole, eikä etenkään joka tilanteessa ole, altavastaaja ja avuton. Ei todellakaan!

Siinä on sitten eroa, miten asiaa käsittelee ja miten "siitä tekee julkisen". Eli kohtaako suoraan sen ystävän,kertoo, miten asiat on, vai vaikertaako asiaa ystävän selän takana muulle kaveripiirille vaan.

Vierailija
55/74 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla (jos sellainen tulee) sano ölliäiselle, että kerrot vaimolle lääppimisestä.  Vaikka et sitä tekisi, niin osaisi ukko varoa. 

Vierailija
56/74 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kovin keksityltä, että olisitte useinkin kaksistaan jossain. Älä jää mihinkään kahdestaan, jos oikeasti ongelma. 

Siis näähän tapahtuu yhteisissä illanvietoissa, jossa välillä ollaan isommassa porukassa ja välillä pienemmässä. Tää mies etsi aina tilanteen, jossa pääsi mun kanssa kahdestaan, enkä tajunnut sitä edes aluksi. Ajattelin vaan että onpa kiva tyyppi ja se on koko ajan tuossa vaimonsa lähellä, kunnes tajusin että se oli mun lähellä kun vaimo oli muualla. Yhden kerran se veti mut taksimatkan jälkeen hirveetä kyytiä baariin sisälle ja yläkertaan sellaisen yleisen hälinän turvin kun porukka kiipeili taksista ulos ja hälisi mihin baariin mennään. Sitten mullakin soi kellot kun se halusi mulle tarjoilla juomia ja lähenteli että mikä kuvio siinä olikaan menossa. Ja kyllä, en tarkoituksella missään kohtaa jäänyt kahdestaan, se vaan ilmestyy aina jostain. Ja sinä iltana pakenin paikalta, enkä tehnyt mitään numeroa tuostakaan. Pahoittelut, luulen että olisin saanut syyt niskoille, työ-/kaveriporukka oli kyseessä.

Vierailija
57/74 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos?

Vierailija
58/74 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tällainen tapaus kaverpiirissä n. 5v sitten ja välithän siitä meni. Tämä mies on vieläpä tyttäreni kummisetä ja minä taas hänen tyttärensä kummitäti....harmittaa lasten puolesta ja tietysti myös ystävän menetys. Meillä kävi pari kertaa niin että ollessamme heillä kylässä ja he meillä mies tuli keittiössä puuhaillessani silittelemään, puristelemaan tissejä ja kuiskailemaan et meidän pitäis tavata, laita mailia. No en laittanut. Kerroin nämä kaikki miehelleni ja hän kyllä uskoi minua ja yhden vihjailevan kädensilityksen jopa näki ruokapöydässä. Viimeinen pisara oli ystäväni synttärit kun mies alkoi siellä kähmimään ja silloin lähdimme pois paikalta. Ystäväni ihmetteli seuraavana päivänä ja silloin laitoin vastauksen tekstarilla mistä syystä tuli mitta täyteen. Sitä en tiedä mitä paskaa mies oli vaimolleen selittänyt mutta välit meni ja nykyään ei juuri edes tervehdi jos satumme jossain esim. Kaupassa kerran vuodessa törmäämään. Minä tervehdin, ei ollut minun häpeäni. Mutta sen neuvon että pistä tuolle stoppi ja niin että vaimo tietää. Jokaisella on oikeus määrätä kuka koskee ja miten!

Jotenka naiset, jos teidän ystävät sanaakaan sanomatta katkoo yhtäkkiä välit, kysykää välien katkojalta kiltisti oliko tähän jotain syytä, että aavistelette mutta haluatte varmuuden. Älkää syyttäkö tätä välit katkonutta siitä.

No ei kai tälläisiä asioita millään tekstarilla laiteta!!

Kyllä tämä otetaan puheeksi ihan kahdestaan ystävän kanssa naamatuksin. Jotta hän näkee, miten vakavasti sinä asian otat ja että olet hänen puolellaan ja hänen puolestaan pahoillaan. Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että ystävän on vaikea uskoa ja hän toivoo kovasti, että tässä olisi väärinkäsitys tms. Sanat siis kannattaa valita oikein.

Lisäksi noissa tilanteissa olen sanonut hyvin suoraan, hyvin tiukasti, että tämä kerta meni nyt tyhmyyden ja humalankin piikkiin ehkä, mutta kerta vielä, niin tulen keskustelemaan tästä ystäväni kanssa suoraan. Heti. Olen myös kertonut, että ymmärrät varmaan, että ystävyyteni sinun kanssasi sai nyt helkkarin ison kolauksen, kuten myös arvostukseni sinua kohtaan. Että näilläkin mennään sitten ainakin jonkun aikaa, mutta toivotaan, että tulee aika, kun jätämme tämän taakse, koska sinun käytöksesi on muuttunut, paitsi minua, myös muita kohtaan, kun oletan, että en ole ainut, kenelle tätä teet.

Ei ole pakko selvittää välejä kasvotusten. Laittaisin vain viestiä, itse olis siis toi joka katkoi välit. Se on vaan todella ällöttävää kun joku käy jatkuvasti iholle estelyistä huolimatta.

Ai niin tolla mun ahdistelijan vaimolla oli yks toinenkin ystävä yhtäkkiä katkonut välit. Ymmärrän nyt täysin mistä syystä. Hän oli silloin ihmeissään kun se tapahtui, veikkaanpa et miehensä käytös oli syynä.

Siis sä katkot välit ystävääsi sen vuoksi, mitä hänen miehensä tekee hänen tietämättään?? Well well, we have this thing called reilu meininki!

Kohta sun "ystävä" on siis yksin, koska te "ystävät" katkotte välinne häneen, kun olette niin pelkureita, että ette saa saakuri yhtä miestä pois kimpustanne ja suoraan kerrottua vaimolle, mitä on meneillään.

No siis joo, tästä toisesta kuullusta tapauksesta en osaa sanoa, itse en ollut tuntenut tätä henkilöä kovin kauaa, ja hän oli aika kärkäs ja veemäinen ihminen, joten asemani vuoksi ajattelin, että minä olisin saanut paskat niskaan ja siinä kohtaa siinä yhteisössä en ollut silloin valmis niitä ottamaan. Otin siis vain etäisyyttä ja sain osakseni kiusaamista joka tapauksessa tältä naiselta joten ehkä parempi niin.

Vierailija
59/74 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sä heräsit ja päästit kissan ulos?

Oispa kissa, miau 😸

Vierailija
60/74 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

faarao kirjoitti:

onko kyseessä Markus räikkönen=?

Mistä tiesit? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän