Ystävän mies kourii ja hiplaa
Erään suht. uuden ystäväni (alle vuoden tuttavuus) mies hiplaa ja kourii minun takapuolta, kun ollaan yhteisessä illan vietossa. Olen monesti kivahtanut hänelle, mutta ei usko. Eikä osaa itsekään sanoa, miksi sitä tekee. Aina sama juttu, jos muut eivät ole näkemässä. Tai jos vierekkäin istutaan pöydässä, niin alkaa silitellä minun jalkoja.
En ole uskaltanut kertoa ystävälleni mitään, koska pelkään, että välit menee. Mies varmasti kiistää kaiken ja juttu menee minun syyksi.
Oma mieheni tietää tämän ja on aikonut mainita asiasta, jos huomaa.
Miten toimisitte ko. tilanteessa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
faarao kirjoitti:
onko kyseessä Markus räikkönen=?
Mistä tiesit? Ap
Vaikutti myös alussa herrasmieheltä.
En jaksaisi olla kaveri. Ahdistus jonkun hiplaamisesta verottaa enemmän, kuin hänen puolisonsa ystävyys antaa, joten kertoisin, että sori, mutta en halua olla sun ystävä, kun sun mies on ällö.
Mitä väliä sillä on, jos välit menee? Ei tuollaista tarvitse sietää! Älä jää hetkeksikään kaksin tuon tyypin kanssa ja jos ikinä vielä pääsee käymään niin että hän koskee sinuun, niin oikeasti huuda! Huuda isosti että "älä helvetti koske muhun!!".
Mahtaneeeko AP vielä seurata ketjua? Aloitus on sentään vuodelta 2015.
Minä karjaisisin kovaan ääneen että "nyt pe****een Raimo näpit irti mun pe******ä".
Vierailija kirjoitti:
Kuka kakka täällä nostelee näitä vanhoja ketjuja, mur!
Itse tekisin näin:
Turvasumutteesta ensin naamaan.
Sitten kunnon potku munille. Sitten soitto 112 että tulevat hakemaan seksuaaliahdistelijan putkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisko jollain ollut vastaavaa kokemusta mietinnässä, tässähän on uusia kokemuksia näemmä monen päivän takaa joten sinänsä ei vanha aihe vaikka vanha ketju. Miehet yhtä ihania edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi olla kaveri. Ahdistus jonkun hiplaamisesta verottaa enemmän, kuin hänen puolisonsa ystävyys antaa, joten kertoisin, että sori, mutta en halua olla sun ystävä, kun sun mies on ällö.
Jep tämä. Enkä haluaisi asiaa selvittelemään tai joksikin välikappaleeksi joutua. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä tiedän miehen, tai useammankin, jotka varsinkin muutaman alkoholiannoksen jälkeen tekee tuota suunnilleen kaikille naisille. Yksi tekee sitä jopa ihan vaimonsa nähden, ja ehdottelee myös kaikenlaista, toki vitsin varjolla, mutta silti. En tajua miten vaimo sietää, mutta ehkä se on jotenkin sovittu juttu. Toisen puoliso on mustasukkaisempaa sorttia ja tää sit aiheuttaa välillä draamaa, toki se on siis naisen vika kun on muka yrittänyt iskeä toisen miestä 🙄 ja kyseessä on ihan aikuiset, nelikymppiset ihmiset. En ymmärrä.
Lieköhän kyseessä just nuo mun tutut. Tuntuu että on sovittu juttu, mutta sitten nää myös välillä tappelee aiheesta. + 40 v pariskunta. Tosiaan nykyään samassa työpaikassa. En ole enää tekemisissä. Mies kuulemma rakastaa mua ja jättäisi vaimonsa jos ei olisi lapsia. Ei ole edes yhteisiä lapsia heillä, molemmilla omat. Ilmeisesti vaimo ei antaisi tavata poikaansa enää jos tulisi ero. En halua koskea siihen sirkukseen pitkällä tikullakaan. Että terveisiä vaan heille.
Nää ei kyllä oo samassa työpaikassa, mutta joo tosiaan välillä tulee draamaa ja riitaa näillekin. Miehelle kun ei tunnu olevan ihan ok jos vaimo sit flirttailee puolestaan muille miehille, ja vaimo taitaa tehdä sitä ihan vaan kiusallaan. Vois kuvitella että tällainen draamailu jäisi teini-ikään, mut ei näköjään.
Seuraavan kerran kun tekee, sano todella kovaan ääneen "MIKSI SÄ PEKKA KOSKETAT MUA TAAS VAIKKA OLEN MONTA KERTAA SANONUT, ETTEN HALUA ETTÄ KOSKETAT".
Varisnkin jos istutte pöydän ääressä tms että siinä on muitakin. Ja vältä jäämästä kahden samaan tilaan siten, että kukaan ei ole kuulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä tiedän miehen, tai useammankin, jotka varsinkin muutaman alkoholiannoksen jälkeen tekee tuota suunnilleen kaikille naisille. Yksi tekee sitä jopa ihan vaimonsa nähden, ja ehdottelee myös kaikenlaista, toki vitsin varjolla, mutta silti. En tajua miten vaimo sietää, mutta ehkä se on jotenkin sovittu juttu. Toisen puoliso on mustasukkaisempaa sorttia ja tää sit aiheuttaa välillä draamaa, toki se on siis naisen vika kun on muka yrittänyt iskeä toisen miestä 🙄 ja kyseessä on ihan aikuiset, nelikymppiset ihmiset. En ymmärrä.
Lieköhän kyseessä just nuo mun tutut. Tuntuu että on sovittu juttu, mutta sitten nää myös välillä tappelee aiheesta. + 40 v pariskunta. Tosiaan nykyään samassa työpaikassa. En ole enää tekemisissä. Mies kuulemma rakastaa mua ja jättäisi vaimonsa jos ei olisi lapsia. Ei ole edes yhteisiä lapsia heillä, molemmilla omat. Ilmeisesti vaimo ei antaisi tavata poikaansa enää jos tulisi ero. En halua koskea siihen sirkukseen pitkällä tikullakaan. Että terveisiä vaan heille.
Nää ei kyllä oo samassa työpaikassa, mutta joo tosiaan välillä tulee draamaa ja riitaa näillekin. Miehelle kun ei tunnu olevan ihan ok jos vaimo sit flirttailee puolestaan muille miehille, ja vaimo taitaa tehdä sitä ihan vaan kiusallaan. Vois kuvitella että tällainen draamailu jäisi teini-ikään, mut ei näköjään.
Eri tyypit sit. Noilla ei vaimo tee sitä, ja jos tekisi, mies ottaisi sen korkeintaan niin että jes nyt saa hänkin mennä. Tuo mies ei ole lainkaan mustasukkaista tyyppiä, etsii vaan seuraavaa valloitettavaa. Ja vaimo seuraa tosiaan nykyään miestä myös töihin. Huoh.
Tässä opetus naisille; jos mies haluaa mennä, anna sen mennä ja tehdä mitä haluaa, ja tee siitä omat johtopäätökset. Se kyllä näyttää sulle mitä haluaa elämältä kun annat sille mahdollisuuden. Elä kyttää ja painosta, se ei vie mihinkään. Antaa ukon mennä jos vietit vie. En ainakaan itse voisi kuvitella rakentavani elämää miehen kanssa, joka valehtelee jatkuvasti ja keksii kaiken maailman peitetarinoita miksi ei voi olla mun kanssa tänään ja menikö tosissaan töihin tai asiakkaalle vai jonkun naisen luo.
Mä kerroin parille omalle läheiselle ystävälle, jotka ei liity tähän porukkaan mitenkään, en kellekään muulle. En ole tilivelvollinen kenellekään ja jos ihminen on luonteeltaan hankala ja veemäinen kaikkiaan, sellaiselle on todella vaikea mennä puhumaan tuollaista asiaa. Sitäpaitsi luulen että tää nainen tietää, haluaa vain pitää kuppaisen ukkonsa siitä huolimatta että se p*nee muita.