Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän mies kourii ja hiplaa

Vierailija
18.12.2015 |

Erään suht. uuden ystäväni (alle vuoden tuttavuus) mies hiplaa ja kourii minun takapuolta, kun ollaan yhteisessä illan vietossa. Olen monesti kivahtanut hänelle, mutta ei usko. Eikä osaa itsekään sanoa, miksi sitä tekee. Aina sama juttu, jos muut eivät ole näkemässä. Tai jos vierekkäin istutaan pöydässä, niin alkaa silitellä minun jalkoja.
En ole uskaltanut kertoa ystävälleni mitään, koska pelkään, että välit menee. Mies varmasti kiistää kaiken ja juttu menee minun syyksi.
Oma mieheni tietää tämän ja on aikonut mainita asiasta, jos huomaa.
Miten toimisitte ko. tilanteessa?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kädestä kiinni tiukasti ja tokasi napakasti jotain kädestä väärässä paikassa, tai tiukasti vaan älä viiti tms. NO means no, sen voi tehdä selväksi.

Vierailija
2/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee sen takia että haluaa seksiä kanssasi, eikä malta pitää näppejään erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Kylläpä on aika härsi jätkä tämä mies.

Teeppä tälle äijälle ensikerrralla niin,  että kun vähänkin hiplaa, niin potkaise polvella täysillä haaroihin ja sano sitten näpit irti musta. Toinen tapa on lyödä miehen alapäähän täysillä nyrkillä.

Nämä tehoaa muuten 100% hyvin ja on jo testattu myös minuun. Minulla on nopeat sormet ja herkät pallit. Pallit kun saa polvenpäästä tai nyrkistä, niin se tekee miehelle kutaa. Kipinät sinkoaa päässä...!

Vierailija
4/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä tälle äijälle ensikerrralla niin,  että kun vähänkin hiplaa, niin potkaise polvella täysillä haaroihin ja sano sitten näpit irti musta. Toinen tapa on lyödä miehen alapäähän täysillä nyrkillä.

Nämä tehoaa muuten 100% hyvin ja on jo testattu myös minuun. Minulla on nopeat sormet ja herkät pallit. Pallit kun saa polvenpäästä tai nyrkistä, niin se tekee miehelle kutaa. Kipinät sinkoaa päässä...!

Erittäin huono ohje. Parempi ois lyödä vaikka turpaan. Munille potkaistessa tms. voi käydä tosi huonosti.

Vierailija
5/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Oma emäntänsä on paljon kauniimpi ja timmimpi kuin minä. Ja muuten he ovat koko ajan tyyliin "kulta rakas pusipusi". Paitsi siis silloin kun minä jään tämän karjun kanssa kahden... AP

Vierailija
6/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän miettiä omaa käytöstä ja signaaleja. Älä asetu hiplattavaksi, vaan istu toisaalle. Sano selvästi ei, ilman mitään hihityksiä.

Vierailija
7/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa pelkäämästä, että välit menee, ja valita asiasta ystävällesi.

Vierailija
8/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa pelkäämästä, että välit menee, ja valita asiasta ystävällesi.

Lisää ideioita: välttele lähellä oloa. Kivahtamisen lisäksi lyö sitä (kevyesti?).

Vierailija
9/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hiplata ja vie sen käsi sunbhäpikummulle, sano et runkaa ja kunnolla.

Ihanko happykummulle?

Vierailija
10/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan tuollaisissa tapauksissa kiinni jäädessään mies saattaa esittää tietämätöntä, niinkuin sinä ylireagoisit. Minä nappaisin käden kiinni ja sanoisin olevani yliherkkä kutitteluille, että kiitos lopetapa ennen kuin vahingossa lyön.

Vierailija
11/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän miettiä omaa käytöstä ja signaaleja. Älä asetu hiplattavaksi, vaan istu toisaalle. Sano selvästi ei, ilman mitään hihityksiä.

Tässähän tämän näkee; minusta tulee "syyllinen" jopa täällä; heti epäillään, että menen ehdon tahdoin kourittavaksi, annan signaaleja tai vastaan kieltävästi hihitellen.

Mikään noista ei pidä vaan paikkaansa! Istun taatusti kauemmaksi, jos pääsen itse paikan valitsemaan. Ja napakasti olen sanonut vailla hymyn häivääkään. Sitten jos rääkäsen kovalla äänellä, niin kaikkihan ryntää heti paikalle. AP

Vierailija
12/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Oma emäntänsä on paljon kauniimpi ja timmimpi kuin minä. Ja muuten he ovat koko ajan tyyliin "kulta rakas pusipusi". Paitsi siis silloin kun minä jään tämän karjun kanssa kahden... AP

Mitäpä luulet, mitä on vaihtoehdot?   Olet seksikkäämpi kuin vaimo, todennäkoisesti totta, vaikka kauneusihanteet muuta sanois.   Tai sitten mies on sellainen jolle kaikki käy :)  , ehkä itseäsikin hiukan hivelee .

Vierailija
13/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule syyllinen sinusta ap, tuo on vallankäyttöä hänen puoleltaan. On niitä miehiä, joilla on mielestään oikeus kaikkiin naisiin. ON myös aika härski sinun miestäsi kohtaan, "näin vaan kourin muijaasi silmiesi edessä". Kannattaa oikeasti napakasti laittaa hänen pelinsä poikki.

Vierailija
14/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran että jos vielä jatkat huudat sen vaimon paikalle ja miehesi antaa sille turpaan?

Vierailija
15/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoitat siis rajuun väkivaltaan???

Vierailija
16/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et maininnut kouritko sinä ensin hänen muniaan?

Jospa hän vain antaa samalla mitalla?

Enpä ole hänen kulkusia kilisytellyt pitkällä tikullakaan. AP

Vierailija
17/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämän näkee; minusta tulee "syyllinen" jopa täällä; heti epäillään, että menen ehdon tahdoin kourittavaksi, annan signaaleja tai vastaan kieltävästi hihitellen.
Mikään noista ei pidä vaan paikkaansa! Istun taatusti kauemmaksi, jos pääsen itse paikan valitsemaan. Ja napakasti olen sanonut vailla hymyn häivääkään. Sitten jos rääkäsen kovalla äänellä, niin kaikkihan ryntää heti paikalle. AP

No eikös se olis ihan hyvä?

Vierailija
18/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten jos rääkäsen kovalla äänellä, niin kaikkihan ryntää heti paikalle. AP"  Tuo oliski melkein pahinta mitä voisit tehdä. Pahin olis, " Onkohan sinusta oikeasti mihinkään. " tyyppinen heitto. Siis kaikkien kuullen, Kalleki se koittaa kutitella vaiikka ei siitä taida olla mihinkään.  

Vierailija
19/74 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä suosittelisin tätä ratkaisuksi. 

Vierailija
20/74 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että: Munille potkaistessa tms. voi käydä tosi huonosti.

Niin että mitä voi käydä huonosti...? Nyt ei ollut siis kyse kanamunista vaan miehen alapäästä.

Miesten munat kestää hyvin potkimista. Kokemusta on itselläni sekä antajana ja saajana.

Ps. Olen Steven Segal tyyppinen kaveri. Isot naiset välillä vaan potkii minuakin munille...  ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi