Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellisia asioita joita teet/omistat? :D

Vierailija
18.12.2015 |

Mulla on tapana kattoa Pikku Kakkonen aina ku vaan mahdollista.. :D joskus saatan illalla tabletilla kattoo jos en oo ehtiny päivällä. Toinen on "unilelu", tosin en varsinaisesti nuku se kainalossa, mutta nalle on aina mun peittojen välissä yöllä.
Kertokaa omia, en varmana ole ainoa lapsellinen aikuinen? :D

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan the sims ja katselen lastenohjelmia ja elokuvia.

Vierailija
62/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kohta 38v. osti itselleen joululahjaksi rattikelkan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen jäätyneet vesilätäköt. En voi vastustaa sitä ritinää ja jään hajoamista. 

Tästä tulee mieleen yksi yhdyssana: kuplamuovi.

Vierailija
64/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateella laitan kumpparit jalkaan js kävelen jokainoasta lätäköstä sekä siirtelen matoja teiltä ruohikolle. On mulla oma joulukalenterikin, ja tykkään katsella lasten elokuvia (siis oikeasti lapsille tarkoitettuja animaatioita). Katson tv:sta myös joka päivä joulukalenterin, mulla on puhelimessa jopa muistutus siihen.

Vierailija
65/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lapsille suunnattuja elokuvia ja teen juoksupyrähdyksiä, kärrynpyöriä jne. Leikin myös lasten kanssa paljon ja mielelläni.

Vaikka olen tosi lapsenmielinen, olen silti kyllä vastuuntuntoinen ja osaan käyttäytyä kun tilanne vaatii.

Vierailija
66/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson lähes aina muumeja kun oon kipeänä.. mies kerran erehtyi kysymään eikö mitään muuta voi katsoa ja kuumehöyryissä aloin itkemään kun mikäkin kakara että enkö mä edes muumeja sa katsoa. Nyt on ihan hiljaa asiasta :D ja ikää siis lähemmäs 30....

Vierailija
67/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saan, jotain omasta mielestäni hienoa aikaan tai innostun jostakin, teen erilaisia villejä tuuletuksia, kun kukaan ei ole näkemässä.

Vierailija
68/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kaikki Disneyn klassikot VHS-muodossa, ja katselen niitä edelleen säännöllisesti.

Vierailija
69/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan miehen kanssa aina pehmolelut kainalossa, päivittäin jutellaan ja hölmöillään niiden kanssa, joskus istuvat mukana illallispöydässä tai matkustavat Euroopassa meidän mukana :D Meillä ei (vielä) lapsia eikä lemmikkieläimiä, kiireiset työt ja pitkät työpäivät kylläkin. Tänään lähdetään 3 päiväksi reissuun/laskettemaan ja pehmolelut lähtee tietty mukaan :) Joskus katsotaan yhdessä miehen ja pehmoeläinten kanssa jaksotolkulla Luppakorvia sängyssä ipadilta. Ollaan yli 30v.

Poni ja Aasi?

Vierailija
70/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on kaikki Smurffilelut? Varmaan omakotitalon hintainen setti! Mulla on vaan lähes kaikki.

Vierailija
71/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei näe tasapainottelen rotvallia pitkin.

Syön räkää.

Vierailija
72/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaan monkey go happy pelejä

Vierailija
73/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelen kynsiä ja syön räkää:) N31v

Vierailija
74/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Annie-elokuva vuodelta 1982 ja katson sen noin kerran vuodessa tai kahdessa. Näin sen ensikerran 1982 kun olin 10-vuotias ja se on tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. Samaistun tarinan päähenkilöön. Olen 43v.

Vierailija
75/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tyttäreni eivät ole kotona, menen pukemaan barbeja ja harjaamaan niiden hiuksia. Ostan usein Demin irtonumeron.

Syön kaakaojauhetta purkista.

nainen 35v

Vierailija
76/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen jäätyneet vesilätäköt. En voi vastustaa sitä ritinää ja jään hajoamista. 

Samoin. Tosin joskus pitää malttaa jättää jokunen ritikko pojankin ratisteltavaksi ;)

Vierailija
77/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Harry Potteria, en saa sen taikamaailman ihastelusta tarpeekseni.

Vierailija
78/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä huvipuistoissa ja ostan joskus vanukkaita tai pilttiä välipalaksi. Vanhempieni luona käydessä luen Aku Ankkoja. Lisäksi minulla on aina sängyssäni tyyny, jonka ompelin ala-asteella (vähän kuin unilelu, en tosin kulettele tyynyäni mukana, jos jonnekin lähden).

Vierailija
79/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään Disney ja Pixar elokuvia. Tykkään söpöistä tarroista, kiiltokuvista, kirjepapereista ym. 

Vierailija
80/116 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn cosplay-tapahtumissa ja kuuntelen vocaloideja. N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän