Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellisia asioita joita teet/omistat? :D

Vierailija
18.12.2015 |

Mulla on tapana kattoa Pikku Kakkonen aina ku vaan mahdollista.. :D joskus saatan illalla tabletilla kattoo jos en oo ehtiny päivällä. Toinen on "unilelu", tosin en varsinaisesti nuku se kainalossa, mutta nalle on aina mun peittojen välissä yöllä.
Kertokaa omia, en varmana ole ainoa lapsellinen aikuinen? :D

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on värityskirja. Lasten. Sellanen missä on jotain maatilan eläimiä:D

Olen 24v mies.

Vierailija
22/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa kirjallisuudesta mitä luen, on lasten- ja nuortenkirjallisuutta. Onneksi 8-v. jaksaa vielä kuunnellakin, mutta luen itseksenikin. Mutta vain sellaisia hyväntuulisia kirjoja, mitä ennen ehkä enemmän kirjoitettiin. Luulisin, että niillä olisi kyllä nykyisinkin tilausta. Kyllähän jollekin Lotta-kirjojen kirjoittajalle, Merri Vikillekin, ehdotettiin, että kirjoita nyt vähän rankemmista aiheista, mutta onneksi ei kirjoittanut! En halua lukea mitään tyttökirjoja, joissa ensin kuolee mummi, sitten äiti, isä paljastuu homoksi, veljestä tulee narkomaani ja setä käyttää hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kirpparilta vanhoja leluja, joita en lapsena saanut.. Silloin niitä ei vain ollut vara hankkia..nyt on. Smuffeja olen kerännyt koko sarjan ja eilen löysin varmasti ensimmäisiä painoksia Monopoly-pelistä suomeksi..onhan näitä..

Vierailija
24/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilen puissa ja kävellessä menen mieluusti reitin varrella olevien kivien, betoniporsaiden ja muiden esteiden yli. Mulla on suklaajoulukalenteri. Tykkään disneyleffoista ja osaan Leijonakuninkaan melkein ulkoa.

Vierailija
25/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salaa rakentelemassa legoja poikani huoneessa hänen ollessaan poissa.

M35

Vierailija
26/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan 70-luvun Karhuherra Paddingtoneja ja nukun (pieni) pandakarhu kainalossa. Ikää 40v.

Vierailija
27/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan 70-luvun Karhuherra Paddingtoneja ja nukun (pieni) pandakarhu kainalossa. Ikää 40v.

Meille tulee kans Aku Ankka, miehelleni 50v.

Vierailija
28/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka aamu kaurapuuroa voisilmällä. Viikonloppuisin keitän joskus riisipuuroa ja syön vadelmahillon kanssa.

Vierailija
29/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on yövuorossa töissä, käyn hakemassa lastenhuoneesta ison nallen ja nukun se kainalossa :) rakentelen myös legoilla ja joskus on meinannut tulla lasten kanssa kinaa kun ne on ottanut just ne palaset mitä äiti ois tarvinut omaan rakennelmaansa :D Joulukalenterit löytyy myös koko perheeltä, avataan joka aamu yhdessä jokainen omat luukkumme. :)

Vierailija
30/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi mun pitää saada suklaakalenteri. Nukun pehmolelujen kanssa. Tykkään kans käydä leikkipuistoissa hillumassa (Tietenkin kun siellä ei ole muita :D)

N. 22

Vierailija
31/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitisen joskus tyhmistä asioista (miehelleni lähinnä, muille en kehtaa). N41

Vierailija
32/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kalustaa nukkekotia ja rakentaa legoja. Omistan nintendo 8bit:isen ja pelaan sillä usein. Lapset eivät siitä välitä, eli se on äidin lelu :D

Vierailija
33/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan paljon pelejä, mutta sims on kyllä yksi itseäni hävettävä asia :) Teen yksin kotona tarotluentaa yms. vaikka en edes niihin usko. Niin kuin viihteenä (vähän niin kuin teininä). Jos joku suututtaa minua, niin saatan kirjoittaa hänelle vihakirjeen ja haukkua hänet, ikinä en kirjettä lähetä. Tuo viimeinen tapa on kyllä mielestäni ihan terveyttä edistävää, vaikka lapsellista olisikin.

Vierailija
34/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan legoja. Mulla on mm. kaikki lego townin rakennukset, Lontoon tower bridge, camper van jne. Joitakin rakennelmia pitaa laittaa piiloon, jos tulee lapsivieraita. Eivat kesta leikkimista, mutta en kehtaa sanoa, etta mun legoilla ei voi leikkia.

Vierailija
35/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Aku Ankat tulevat myös, mutta en ole ikinä edes pitänyt niitä lapsellisina! Kyllähän ne ovat olleet kai melkein kaikissa perheissä koko perheen käytössä? Meillä ainakin isä luki ahkerasti siinä missä me lapsetkin :) Kämppiskin niitä tilasi opiskeluaikoina, ja kaikkien mielestä oli ihan normaalia :D

33

Vierailija
36/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v nainen, ja ostan itelleni aina lasten sellasia käsityöjuttuja. Kuten esim. on joku pahvi missä vaikka kissan kuva, ja sitten sen ääriviivoihin pitää "ommella" lankaa. :D en todellakaan ole käsityöihminen, ja lasten jutut on mulle ihan tarpeeksi haastavia. Toinen lemppari on sellaset taulut, joissa valmiina joku kuva. Sitte siinä on numeroitu alueet millä värillä mikäkin kohta pitää maalata. Semmosiakin teen. :D

Vierailija
37/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentelen legoilla. Luen vanhoja lasten- ja nuortenkirjoja. Katson Pikkukakkosta. Minulla on joulukalenteri. Viime kesänä rakensin majan järvikortteista. Syön piparkakkutaikinasta ainakin puolet raakana. Keväisin kaivelen kuraojia. Saatan maata tuntikausia tarkkailemassa muurahaiskeon kuhinaa. Maistelen muurahaishappoa.

Olen 56-vuotias lapseton nainen.

Vierailija
38/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa kirjallisuudesta mitä luen, on lasten- ja nuortenkirjallisuutta. Onneksi 8-v. jaksaa vielä kuunnellakin, mutta luen itseksenikin. Mutta vain sellaisia hyväntuulisia kirjoja, mitä ennen ehkä enemmän kirjoitettiin. Luulisin, että niillä olisi kyllä nykyisinkin tilausta. Kyllähän jollekin Lotta-kirjojen kirjoittajalle, Merri Vikillekin, ehdotettiin, että kirjoita nyt vähän rankemmista aiheista, mutta onneksi ei kirjoittanut! En halua lukea mitään tyttökirjoja, joissa ensin kuolee mummi, sitten äiti, isä paljastuu homoksi, veljestä tulee narkomaani ja setä käyttää hyväksi.

Oletko lukenut Tuija Lehtisen Mirkka-kirjat? Suosittelen :)

Vierailija
39/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ihania ootte! Tulee hyvä mieli kun näitä juttuja lukee.. :) Omaan alotukseen lisään, että mua jännittää aina joulu, tai en tiiä onko se jännitystä. Mutta sellanen tosi jännä ja ihana fiilis aina ennen joulua. :D Teen myös kuperkeikkoja, monesti levitän olkkarin lattialle sellasen paksun viltin, ja vaan teen kuperkeikkoja. En vieläkään ole oppinu takaperinkupparia, ärsyttävää:D:D

Ap

Vierailija
40/116 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä omista, mutta aion ostaa sellaisen leivänpaahtimen joka paahtaa leipään erilaisia kuvioita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi