Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellisia asioita joita teet/omistat? :D

Vierailija
18.12.2015 |

Mulla on tapana kattoa Pikku Kakkonen aina ku vaan mahdollista.. :D joskus saatan illalla tabletilla kattoo jos en oo ehtiny päivällä. Toinen on "unilelu", tosin en varsinaisesti nuku se kainalossa, mutta nalle on aina mun peittojen välissä yöllä.
Kertokaa omia, en varmana ole ainoa lapsellinen aikuinen? :D

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostun ihan tolkuttomasti huvipuistoista ja eläintarhoista. Rakastan pieniä pörröisiä eläimiä ja kerron tämän kaikille aina, kun näen sellaisen jossakin (+ alan sössöttää). Rakastan jäätelöä, jossa on megalomaaninen määrä kermavaahtoa päällä - käyn muutenkin aina rääppimässä ylimääräiset kermavaahdot, jos minulla on siihen mahdollisuus. Puolet lapseni pehmoleluista olen ostanut oikeasti itselleni alunperin. Hamstraan lapselleni sellaisia kivoja leluja, joita minulla kun joko oli lapsuudessani tai joita minulla ei ollut. Naudan kuin lapsi mitä tyhmimmille jutuille.

Mieheni ja ystäväni hymistelevät minulle. Salaa taitavat pitää vähän hulluna.

Vierailija
102/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostun ihan tolkuttomasti huvipuistoista ja eläintarhoista. Rakastan pieniä pörröisiä eläimiä ja kerron tämän kaikille aina, kun näen sellaisen jossakin (+ alan sössöttää). Rakastan jäätelöä, jossa on megalomaaninen määrä kermavaahtoa päällä - käyn muutenkin aina rääppimässä ylimääräiset kermavaahdot, jos minulla on siihen mahdollisuus. Puolet lapseni pehmoleluista olen ostanut oikeasti itselleni alunperin. Hamstraan lapselleni sellaisia kivoja leluja, joita minulla kun joko oli lapsuudessani tai joita minulla ei ollut. Naudan kuin lapsi mitä tyhmimmille jutuille.

Mieheni ja ystäväni hymistelevät minulle. Salaa taitavat pitää vähän hulluna.

Nauran, ei naudan. Pirun ennakoiva tekstinsyöttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennan legoilla, katselen paljon animaatioita, fanitan Turtlesia, Prätkähiiriä ja vanhaa My Little Ponya. Haluaisin keräillä vanhoja Barbeja. Koskaan en ajatellut olevani lapsellinen, mutta kun sanoin tän kaiken ääneen, niin... :D Onneksi miehellä samat kiinnostuksen kohteet, paitsi Barbit ja ponit.

N24

Vierailija
104/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun teen ruokaa, selostan samalla tekemisiäni ja leikin kun olisin ruoka-ohjelmassa.

Minä myös kävelen jäätyneet lätäköt.

Hypin ruutuhyppyä, ilman sitä ruudukkoa.

Vierailija
105/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään muumimukeja/kulhoja ym.muumiaiheista.

Ja sitten katson niitä tv:stä aina kun niitä tulee:D

Vierailija
106/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan Hello Kitty -pussilakanasetin, -pehmolelun ja -alushousut ja myös käytän alushousuja ja niitä lakanoita. Tykkään lukea ja selailla lasten kirjoja, esimerkiksi Viisikoita ja Mauri Kunnaksen kirjoja. Tykkään värittää lasten värityskirjoja, erityisesti My Little Pony, Littlest Petshop jne. Tykkään myös kasata palapelejä vaikeustasosta riippumatta ja menen 6 -vuotiaan siskoni mukana leikkipuiston liukumäkeen koska se on minusta kivaa.

N20

Vierailija
107/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nalle, jolle itken kaikkein pahimmat murheeni. On muitakin olkapäitä, mutta nalle vain saa kuulla kaikkein noloimmat :) N46v.

Vierailija
108/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te "lapselliset" naiset, oletteko muuten iloisia, reippaita, nauravia, huolettomia?

Oma muija on todellinen hapannaama ja mitä enemmän ikää tulee menee vaan huonompaan suuntaan, itse sanoo että on kasvanut ja muuttunut, ei ole teini enään.

Onko normaalia että mummoutuu alle 40v?

Ei ikinä leiki lapsen kanssa eikä oikein tee muutakaan kuin kiukuttelee ja tuijottaa töllöö töiden jälkeen ja lapselle laittaa aina tabletin nenän eteen.

Vierailija
109/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lapselle scalextric autoradan autoja.

Lapsena olisin halunnut scalextric radan, mutta en ikinä sitä saanut ja ne autot on älyttömän hienoja.

Ostin myös ison bensa käyttöisen radioauton "lapselle".

Poika on nyt 3v.

T.m39v

Vierailija
110/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä lukee niin ei enää tarvitse ihmetellä, että miksi av:n jutut on niin lapsellisia.

Vierailija
111/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikilla tavoilla lapsellinen: minulla on lapsi, leikin hänen kanssaan ulkona esim.jalkapalloa ja frisbeen heittelyä (olen nainen!), pidän kauneimmista joululauluista ja laulan niitä herkimpiä itku silmissä, pidän hyviä tapoja tärkeinä varsinkin vanhuksia kohtaan jne.jne, olen täysin pudonnut yhteiskunnan moraaliarvottomuuden ulkopuolelle ja elän menneisyyden arvoilla. En jaa itseäni somessa, kun pidän livetapaamisia tai puhelinsoittoa tärkeämpinä.

Vierailija
112/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua on ihana selata, tulee ihan sellainen innostunut olo huomata miten paljon kaltaisiani ihmisiä on! This is my people :D

Vierailija
113/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lumiukkoja ja lumilinnoja.   Keväisin teen puroja.

Minulla on nalle.  Tällä hetkellä nallella on pipo päässä, vaihtuu kohta tonttulakkiin.  :)

Nainen 58 vee

Vierailija
114/116 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan miehen kanssa aina pehmolelut kainalossa, päivittäin jutellaan ja hölmöillään niiden kanssa, joskus istuvat mukana illallispöydässä tai matkustavat Euroopassa meidän mukana :D Meillä ei (vielä) lapsia eikä lemmikkieläimiä, kiireiset työt ja pitkät työpäivät kylläkin. Tänään lähdetään 3 päiväksi reissuun/laskettemaan ja pehmolelut lähtee tietty mukaan :) Joskus katsotaan yhdessä miehen ja pehmoeläinten kanssa jaksotolkulla Luppakorvia sängyssä ipadilta. Ollaan yli 30v.

Poni ja Aasi?

Ei vaan nalle,koira, susi ja muutama muu...

115/116 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tapana kattoa Pikku Kakkonen aina ku vaan mahdollista.. :D joskus saatan illalla tabletilla kattoo jos en oo ehtiny päivällä. Toinen on "unilelu", tosin en varsinaisesti nuku se kainalossa, mutta nalle on aina mun peittojen välissä yöllä.

Kertokaa omia, en varmana ole ainoa lapsellinen aikuinen? :D

Kuuntelen satu-cd:itä.Siis satuja äänikirjoina.

Vierailija
116/116 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään värittää värityskirjoja, rakennella Legoja, koota palapelejä ja omistan monta pehmolelua. "Stressileluna" töissä on Rubikin kuutio, jota pyörittelen miettiessäni, miten tekisin jonkun työhomman. Tykkään lasten elokuvista, kaikista eläimistä ja karkista. Haluan joulukalenterin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän