Lapsellisia asioita joita teet/omistat? :D
Mulla on tapana kattoa Pikku Kakkonen aina ku vaan mahdollista.. :D joskus saatan illalla tabletilla kattoo jos en oo ehtiny päivällä. Toinen on "unilelu", tosin en varsinaisesti nuku se kainalossa, mutta nalle on aina mun peittojen välissä yöllä.
Kertokaa omia, en varmana ole ainoa lapsellinen aikuinen? :D
Kommentit (116)
Minulla on tärkeä unikaveri, joka on kainalossan joka yö. Se on muutenkin tärkeä, jos esim. itkettää tai olen sairaana. Olisin halunnut ottaa sen tueksi synnytykseenkin, mutta mieheni arveli, että kätilöt saattaisivat katsoa vähän kieroon..
Selailen niitä joulun alla tulevia lelukuvastoja ja mietin että mitä haluaisin itselleni. Rakastan lastenelokuvia, mm. Madagascarit, Shrekit, Muumit, Nalle Puhit, jne. Mulla on suklaajoulukalenteri. Talvella kun lumiaura luo ikkunaan varjoja ja kuuluu ryminää niin kuvittelen että ulkona on dinosauruksia:D Olen parikymppinen nainen.
Osaan lähes kaikki Röllin laulut ulkoa ja lasten myötä sain syytä hankkia kaikki Röllin elokuvat/ laulut.
Kun olen alakuloinen, katson Uppo-nallea.
syön suklaavanukkaita ja sairaana teen ison kattilallisen suklaakiisseliä.
hypin mielelläni vesilätäköiden yli ja kiipeilen puissa.
En edes tiennyt, että nämä ovat lapsellisia, mutta minäkin pelaan paljon pelikonsolilla, tykkään suklaavanukkaista ja värityskirjojen värittämisestä ja minulla on tietysti oma joulukalenteri (ja miehellä oma, ettei tule riitaa). Mies taitaa olla vielä pahempi. Keräilee ja rakentelee legoilla ja vielä pari vuotta sitten meille tuli Korkeajännitys kotiin.
Lapsettomia nelikymppisiä olemme, yhdessä 15 vuotta. Käytiin tänään kaupan leluosastolla pelleilemässä ja mies kysyi kotona (kun joimme lapsellisesti kaakaota), huomasinko kuinka kiukkuisia tosi monet olivat ja meillä on kaupassakin hauskaa.
Katson Hello Kitty -animaatioita ja laulan alkurallatuksen japaniksi. Ps. en osaa japania. Olen 48 vee.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että nämä ovat lapsellisia, mutta minäkin pelaan paljon pelikonsolilla, tykkään suklaavanukkaista ja värityskirjojen värittämisestä ja minulla on tietysti oma joulukalenteri (ja miehellä oma, ettei tule riitaa). Mies taitaa olla vielä pahempi. Keräilee ja rakentelee legoilla ja vielä pari vuotta sitten meille tuli Korkeajännitys kotiin.
Lapsettomia nelikymppisiä olemme, yhdessä 15 vuotta. Käytiin tänään kaupan leluosastolla pelleilemässä ja mies kysyi kotona (kun joimme lapsellisesti kaakaota), huomasinko kuinka kiukkuisia tosi monet olivat ja meillä on kaupassakin hauskaa.
Mistä tuollaisia miehiä saa? :D
t. Lapsellinen lapseton ikisinkku
Rakastan lahjoja ja luen Pottereita ja nuoretn fantasiakirjoja
Mulla on joka yö unileluna nalle, jonka olen saanut 13v bestikseltäni synttärilahjaksi. :)
N41
Tästä ketjusta tulee hyvälle mielelle!
Hyppään twist-narulla, ikää mulla 43 v. Suunnittelen ja ompelen Barbien vaatteita (mun 8-v. leikkii niillä). Mulla on Nalle Puh- ylipolvensukat. Nukun pehmolelun kanssa.
P.S. En oikein ymmärrä alapeukkuja, eikös tää pitänyt olla lapsenmielisille ihmisille?
Aina ollessani yksin peilin lähettyvillä teen tyhmiä ilmeitä :P
N28
Vierailija kirjoitti:
Sateella laitan kumpparit jalkaan js kävelen jokainoasta lätäköstä sekä siirtelen matoja teiltä ruohikolle. On mulla oma joulukalenterikin, ja tykkään katsella lasten elokuvia (siis oikeasti lapsille tarkoitettuja animaatioita). Katson tv:sta myös joka päivä joulukalenterin, mulla on puhelimessa jopa muistutus siihen.
Noh, veikkauksia: kuka ne lahjat vei? :-)
Pelaan nintendo 3DS:llä Pokémonia, pleikkarilla lasten pelejä (Sly, Lego-pelit ja vanhat retropelit esim. Spyro &Crash Bandicoot), luen sarjiksia netistä, katson vanhoja suosikkileffojani (Disney) ja mulla on Nokkaeläin Perry -pehmolelu, joka ääntelee. Pokémon -mangaa ja animeakin tullut seurattua, samoin joitain muita sarjoja. Ja värityskirjoja löytyy (frozen, brave jne.)
Mun mielestä nää on vaan semmosia juttuja, jotka tekee musta juuri minut itseni. Joku voi pitää lapsellisina juttuina, mutta miksei voisi tehdä elämässään sellaisia juttuja joista pitää?
N22
Vierailija kirjoitti:
Aina ollessani yksin peilin lähettyvillä teen tyhmiä ilmeitä :P
N28
Mä annan englanninkielisiä haastatteluja näkymättömille tiedotusvälineille. Olen siis esim. näyttelijä. Kerron hyviä vitsejä jne.
Kävelen ja ajan pyörällä kaikista lätäköistä. Mahdollisimman lujaa. Lenkillä ollessani kuvittelen olevani ninja.
Kerään Barbienukkeja, toki vain niitä kalliimpia Limited Edition-versioita jotka ei tarkoitettu leikkeihin :)
t: 36v
Jaaha... omistan suuritehoisen vihreän laserin (täysin hyödytön) ja Oculus Riftin 3D-silmikon kehittäjäversion (kallis lelu). Pompin jäitä rikki jäätyneistä lätäköistä.
Pelaaminen ei oikein tähän listaan sovi kun se on jo pidempään ollut myös "aikuista" hupia paitsi ehkä joidenkin hyvin lapsellisten ihmisten mielestä....
Luen Goosebumpseja ja pelottaa :)