Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi tilata sukupuolineutraalin, feminustisen tai sateenkaarijoulupukin?

Vierailija
18.12.2015 |

Eli hakusessa ensisijaisesti sukupuoleltaan määrittelemätön joulupukki. Naispukki käy myös ja myös miespukki käy, jos on gay-, bi- tai transmiespukki. Transnaispukki käy tietysti myös.

Punavuoressa asutaan. Lapset on 6 ja 3. Ollaan vegaaniperhe, eli ei nahkavyötä ja -saappaita!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis feministisen, soooriii! Ap

Vierailija
2/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on feministi/homo/trans tms niin miten se näkyy tässä pukkitoiminnassa? Itse en esim erota yleensä homoa kadulla, miten sitten pukin asussa???ja miksi pitäisi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tutuilta homoilta ja androgryyneiltä.

Vierailija
4/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on feministi/homo/trans tms niin miten se näkyy tässä pukkitoiminnassa? Itse en esim erota yleensä homoa kadulla, miten sitten pukin asussa???ja miksi pitäisi??

No ideaalimaailmassa ei mitenkään. Mutta me ei haluta pönkittää yhteiskunnan ummehtuneita patriarkaalisia ja heteronormatiivisia rakenteita. Emme halua kertoa lapsille tarinaa miespukista, jolla on kotirouvana "muori". Miksei se joulumuori voisi ihan yhtä hyvin tuoda niitä lahjoja joulupukin keittäessä puuroa Korvatunturilla?

Ja sateenkaaripukin kanssa on ihan sama juttu. Miksei kaksi naispukkia voisi olla perhe? Me halutaan jakaa lasten kanssa tällaisia positiivisia visioita erityisesti näin joulun aikaan.

Vierailija
5/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

vähän turhan ilmeistä mitä ap yrittää

Vierailija
6/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

No mitä se Ap yrittää, muuta kuin löytää sukupuolineutraalin vegaanipukin Helsingistä? Ap

Vierailija
7/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

No mitä se Ap yrittää, muuta kuin löytää sukupuolineutraalin vegaanipukin Helsingistä? Ap

Ap lienee joku persu joka yrittää saada seksuaalivähemmistöt näkymään huonossa valossa?

Vierailija
8/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaisin selaisen Tom of finland -tyylisen pukin, joka kuitenki tykkäisi tonttutytöistä...

Vierailija
9/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sviddu olen sukupuolineutraali feministi, mutta vegaani en. Nyt jäi pukkeilut pukkeilematta. :( :( :(

Vierailija
10/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pukkitraditio ruokkii kulutushysteriaa ja siitä pitäisi luopua.

Vierailija
11/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaisin selaisen Tom of finland -tyylisen pukin, joka kuitenki tykkäisi tonttutytöistä...

Laita johonkin salille ilmoitus, niin ehkä tärppää... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän