*** SISUNAISET 13.2. 2006 ***
Huomenta sisukkaat!
Aamu alkoi hyvin. Paino tänä aamuna 58,4kg eli pudotusta viikossa 400g. Se on hyvä pudotus minun kokoiselleni. Eilinen melko rankka voimajumppa tuntui yöllä jäsenissä, viime viikolla liikuin viitenä päivänä. Luulen, että olen rasittanut itseäni hieman liikaa, koskapa jalat eivät osanneet rauhoittua koko yönä:) Eli pidän nyt muutaman vapaapäivän liikunnasta.
Laihdutus on alkanut hieman kyllästyttää. Eilen jo haaveilin ihanista toffeista ja suklaista ja kermakarkeista, mutta päätin sitten taas kurkista HM:n kuvastoa. Se on hyvä kikka saada syömiset pois mielestä. Iki-ihanat kesävaatteet oikein kutsuivat minua tilaamaan, mutta en tilaa ennen kuin olen tavoitteessani.
Tavoitteeni on siis tuo ennen raskauksia ollut 55kg. (Oikeastaan olin joskus jopa 50kg, mutta siihen en enää havittele.) Silloin minulla ei ollut yhtään lihaksia, ja nyt tuntuu, että niitähän saattaa jopa olla!
Summa summarum:
Lähtöpaino: 60kg
Paino tänään: 58,4kg
Paino viime viikolla 58,8kg
Tavoitepaino: 55kg
Pituus: 160cm
Ja palloina, jossa yksi pallo on 500g.
00 00 00 0X XX
Mukavaa maanantaita toivottelee Bikka.
Kommentit (33)
olen aivan liian myöhässä...No, meillä ollaan kuitenkin vielä tämän vuorokauden puolella, joten Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Toivottavasti kaikilla oli mukavaa! Meillä on vasta ilta ohi, laitettiin penskat nukkumaan, ja sitten herkuteltiin valkosipulikatkaravuilla, juustoilla, patongilla, suklaalla ym ym... kivaa oli!... Ja puntarissa varmaan huomaan sen, mutta en nyt ala siitäkin masentumaan!
Tänään testasin nääs selvän negan, joten olo on vähän alakuloinen. Eipä me olla kauaa vielä edes vauvaa " yritetty" (kamala sana, kun musta ne on Taivaan lahjoja, mutta ymmärrättehän), mutta mulla on tapana aina vähän hoppuilla... no, ensi kuussa uusi mahdollisuus!
Nyt pitää taas ottaa itseään niskasta kiinni tässä, ja keksin jopa uuden tavoitteen; me ollaan kuukauden päästä menossa anoppilaan *repii jo hiuksiaan päästä* ja haluan siihen mennessä olla 79' n paremmalla puolella. Tämä on nyt taas sarjassamme " päästä keksittyjä tavoitteita" , mutta ehkäpä se tuo taas vähän tsemppiä!
Mari-Lotta, tervetuloa tänne meidän kimppaan! Mustakin tämä on todella mukava ryhmä, jossa voi jakaa ilot ja surut, kilot ja ...murut? Eipä musta oikein runoilijaa taida tulla... mutta olis tosi kiva kuulla sinusta lisää!
Katti, tuliko hyvä leikkaus? Oli varmaan tosi piristävä kokemus! *tahtoo kans taas*
Nyt välillä nukkumaan; kiva muuten, kun olette olleet niin ahkeria kirjoittelijoita!
Lisää odottamaan jää, Chicky (ent. 90M)
Yht´äkkiä aamulla tajusin, että mähän kirjoitin Marilotalle eilen, että yhtä hyvä tsemppiporukka oli sisunaiset..no voi pyhä sylvi..tarkotin kyllä Sopivasti Ihania..on vaan näköjään tää sisunaiset iskostunut jo takaraivoon niin vahvasti, että sekoo sanoissaankin ;o)!!
CHICKY:Voi surku, että negaa näytti, mutta paremmalla " tuurilla" ens kuussa sitten ;o), vaikka uskon, että mieli on hiukan maassa nimim.kokemusta on kun meidän 2.lasta " yritettiin" 2vuotta ennen tärppiä ;o( ja se oli kyllä masentavaa kuukaudesta toiseen pettyä, mutta niinhän sitä sanotaan, että hyvää kannattaa odottaa ;o)!!!
Kaikille mukavata viikkoa!!
Kiitos Chicky ja Körömölli tervetulotoivotuksista!
Körömölli: Juu, (: mietin, että kirjotinko vahingos jonneki muualle ku sisunaisiin.. sekun ei ois multa mitenkään erityisen kummallista(;
Pitäiskö esitellä, olen 29v yhden pojan (8kk) äiti. Kotona siis ollaan ja täten kaappien ovia auottu... pukki kaalimaan vartijana (; ja kaappien sisältöä varastoitu masun ja jenkkiksien seutuville... mutta nyt ne lähtee, nyt ne lähtee...tervemenoa IHRA!!! Imetyskään ei onnistunut kovin kauaa, nyyh, joten sekään ei auttanut synnytyksen jälkeen tuos painon tasaukses...
Aloitin itsekseni n. kuukausi sitten... nelisen viikkoa on takana 19 pisteen pointsailua. Muuten, Bikka! Sun luvut on tosi samoja ku mun. Lähtöpainoni oli kk sitten 60, ja tavotteena 55. Noh, 53 oikeastaan, se tuntuu vaan niin kaukaselta..., ja mullakin suattaapi olla lihasta, niin että siihen entiseen 50 kiloon tuskin tarvii palatakaan. oon vaan vielä lyhempi, 157 kg... Eli joka kilo näkyy (; Tuorein luku täällä on siis toissapäivältä, 57,3kg.
Lymyilen vähän takinkauluksen alta, kun ilmottelen noita lukuja, kun ei ole kuitenkaan kauhean paljon tiputettavaa, että joku sanoo, että mitä sä höyhensarjalainen täällä teet, ei nois luvuis mitää oo pudotettavaa!! Mutta entisiin vaatteisiin haluais mahtua... kymmeniä liian pieneks jääneitä.. eikös se tuu halvemmakski laihduttaa ja kulkea entisis, ku ostaa isompia??(;
Tsemppiä, naiset!
MariLotta
Suotta kyyristelet piilossa, ole vain onnellinen että huomasit ajoissa ryhtyä tähän projektiin (sanoo 4kk sitten 101kg painanut)
Mulla on ihan samoja ajatuksia vaatteiden suhteen. Vaikka kokoni on jo hieman pienentynyt niin en aio ostaa tähän kokoon sopivia vaatteita. Laitan nykyisin joka kuukausi palkasta osan sivuun, ihan omaan hemmottelurahastoon. Nostan tilin tyhjäksi sinä päivänä kun vaaka näyttää tasan 70kg ja ostan sitten uusia vaatteita ja uudet silmälasit. Nyt olen vaan saumurilla surautellut saumoja pienemmiksi, saavat vanhat retkut kelvata " projektin" ajan.
Ja kun se päivä, 70kg, koittaa heitän kaikki vanhat vaatteet pois ja aion vahtia vaakaa haukan lailla. En enää ikinä aio päästää itseäni lihomaan!
Mukavaa viikkoa meille kaikille!
Olen ollut pari päivää aivan vetämätön, liekö flunssa tulossa. En ole syönyt hirmuisesti, mutta enemmän kuin olisi pitänyt. Äsken sain itseni raahattua jumppaan, mutten oikein jaksanut mitään. Teetä tässä nyt lipittelen, ja yritän orientoitua huomiseen (rankkaan) työpäivään.
MARILOTTA: Ihana nimimerkki sulla! Kiva saada tänne joku toinen höyhensarjalainen mukaan, voimme tsempata toisiamme, jos paino ei ota tippuakseen. Hitaammin se ainakin tippuu kuin suuremmilla pudottajilla. Ryhmä on aivan ihana, kuten itsekin totesit, kyllä täällä laihdutustsemppiä saa ihan jokainen kokoon katsomatta. Itsehän me itsellemme nuo painotavoitteet asetamme. Hyvänolonpainoni olisi tuo 55kg, johon pyrin.
KÖRISkö se kyseli jumppaliikkeitä. En nyt muista tarkoititko ojentajia, mutta minä olen tosi huono neuvomaan mitään liikkeitä. Jumpassakin aina tiiraan tosi tarkkaan, mitä ohjaaja tekee ja sitten imitoin. Kotiintultuani en muista niistä hölkäsenpölähtämää, mutta olo on toki hyvä:)
Minäkin haluan vielä toivottaa oikein hyvää myöhästynyttä YSTÄVÄNPÄIVÄÄ kaikille, myös taustailijoille! Tulkaa rohkeasti mukaan kirjoittelemaan, kyllä ryhmään uusia mahtuu:)
T:Bikka
Juu, näköjään oli taas päässyt viehe yhteenvetoon. PItää jatkossa olla tarkempi noiden kanssa, nytkin olin uuden painon kyllä päivittänyt, mutta pudotus oli silti laskettu edellisviikon painosta. Sen siitä saa, kun yrittää excelistä tehdä sellaisen, ettei paljon muutoksia tarvitsisi tehdä.
MariLotta!
Laitoin sinut listalle.
Kiireinen päivä tiedossa. Illalla lähdetään sitten työreissulle. Saa nähdä miten mies pärjää lasten kanssa (3.5 v ja 1.5 v). PIenempi saattaa ainakin itkeä iltaisin äitiä. No ei voi mitään.
- Minlee
Marilotta:Tervetuloa munkin puolesta!Itsekin taas alotin uudestaan laihiksen ja kyllä tää ryhmä on tosi tsemppaava ja antaa hyviä vinkkejäkin!
En tiedä miten päin on onko meidän vaaka väärässä vai kuntosalin vaaka.Toivottavasti meidän koska se salin vaaka näytti 82kg!!!
Kuitenki punnaan itteni tossa omassa vaa-assa ja sitä mukaa laihdutan.
Tänään yks tuttu sanoi, että mä on laihtunu...Voi vitsi mikä fiilis.
Mun täytyy tunnustaa teille yks juttu:Kävin ostamassa eilen niitä Tolosen kilostop pillereitä.Katotaan onko niistä hyötyä.Tuskin haittaakaan paitsi tietysti rahanmeno.Mies kyllä katsoi vähän kieroon ja naureskeli mun ostosta.
Bikkako kirjoitti, että on vetämätön olo.Sama täällä.On pari päivää ollu vähän huono olo ja väsähtänyt myös.Olen tässä odotellu koska vatsatauti iskee, mutta eipä oo ainakaan kunnolla vielä iskenyt.
Chicky: Meillä on myös vauva-toiveet korkealla.Tosin enää ei niin korkealla kun ei ole plussan plussaa tullut keväisen kohdunulkoisen raskauden jälkeen.Toivottavasti pian saatte sen plussatestinkin.
Minlee:Hauskaa matkaa!
Ja kaikille taas kerran tsemppiä!!!
Kiitos, Minlee päivityksestä.-- Ja osanottoni--. Vasta nyt luin tuonne alas tarkemmin.
Onko tarkoitus, että itse lasketaan kukin nuo IBM:t eiku BMI:t, ja muut?
Huh, nyt se nukkuu, tuo pallura... ollu valveilla oikeastaan koko päivän, ja mä vähä binna gireällä, kun ei saa mitään tehdyksi.. voi kun sillä olis sisaruksia, luulisin, että viihtyis vähän kauemmin ilman syliä..
Olips kiva lukea, että vauvahaaveita on muillaki. (kas kummaa, vauva-lehden sivuilla ;)) No, helpommalla varmaan pääsen yhden kans, poju on pieni viel, ja kun on alkamas tuo raksaleskeyski kohta, ja olishan se kiva päästä entisiin mittoihin ja sitten TAAS PAISUA;) Niin, näin sitä itseään lohduttelee, kun ei oo vielä tärpänny...
Mitenkähän te muistatte, mitä kellekin kuului (; oli mieles vaikka mitä kommentoida, Sininen31, Ria73... vaan ei enää muista kellä mitäkin!! Sitä se teettää; tänään oon syöny tosi vähän, olin ku kala kuivalla maalla, ku ukkokulta tuli töistä...
Mutta kun lukasin noita teidän lähtölukuja ja tämänhetkisiä, niin ootte kyllä hurjasti edistyneet!! Muistakaa, että yhden kilon lihomiseen tarvitaan 7 000 kcal ! Eli on se hurja määrä ja hienoa yhdenki kilon vähennys!
Hyvä Bikka, kun sä jaksat oikein lihaskuntoilla.. mulla on vatsa ku kuudennella kuulla iltaisin, ja tiedän, että ilman vatsa ja selkäliikkeitä se on plösö vielä viisviidessäki..
MARILOTTA:Tähän ryhmään mahtuu kaikki kokoon katsomatta, joten suotta " lymyilet" ja niinkuin sininen31 sanoikin niin saat olla tyytyväinen, että huomasin ajoissa ruveta tiåputtamaan ne muutamat kilot niin urakka ei oo niin suuri!!
Minlee laskee nuo kaikki taulokon tiedot, klunhan tietää pituuden,lähtöpainon, viikkopudotuksen yms. eli itse meidän ei tarvii niitä laskea ;o)!!
Ja meillä ei vauvahaaveita ole vauva-sivuista huolimatta, mutta mä oon nimi-friikki ja " asun" tuolla nimet-osiossa sekä täällä sisunaisissa.. mitäpä sitä sivuja vaihtamaan, kun ihan maan paras porukka on löytynyt ;o)..meillähän noita kultahippusia on jo 3, joista nuorin 10kk :o)!!
Kommentit, joita aion kirjoittaa tänne niin kirjoitan ne ylös..sitten onkin sen 100 lappua aina koneella..en mä muuten muistais ;o)!!
SININEN31:Toi onkin kiva juttu, että " säästää" uuteen vaatevarastoon..on varmaan upeaa siinä tavoitteessaan viskata vanhat " säkit" roskiin ja uusia vaatekaappi monta kokoa pienemmillä ja sopivilla vaatteilla ;o)!
Mulla on muuten tavoite tuo sama 70kg..ja samat päätökset olen tehnyt, että koskaan en enää sen yli tule painamaan..tosin mä muistan esikoisen jälkeen kun painoin alle 75kg niin mietin, ettei enää ikinä yli 75kg saa nousta psino, mutta kuinkas kävikään..muutaman vuoden päästä havahduin painessani 95kg, mutta nyt aion kyllä tosissaan pitää huolen, ettei paino nouse ;o)!!!
BIKKA:Toivottavasti flunssa ei tullut ja olo on jo parempi!!!
MINLEE:Oikein hyvää työmatkaa, tosin tulee myöhässä!!..varmasti lapsilla menee hyvin isän kanssa ;o)!!
RIA73:Toivottavasti auttaa nuo Tolosen pillerit..minkä hintaisia ne oli ja kauanko riittää???
Toivottavasti sunkin olo paranee!!!
Tsemppiä teillekin vauvatärppiin ;o)!!
Tänne ei kummempia..liikuntaa en oo harrastanut, mutta pisteissä oon pysynyt!!
Kaikille mukavaa Viikonloppua ja hurjasti tsemppiä :o)!!
-Körömölli-
Körömölli: No ne oli tarjouksessa 20,90 ja siinä paketissa oli 80kapselia ja niitä otetaan2-4 päivässä.En tiedä auttaako ne mitään, mutta toivotaan.Saahan sitä kokeilla...
Eilen olin kuntosalilla ja nyt on paikat tosi kipeenä. Hyvä hyvä tietää, että on jotain tehnykin.Haluaisin kuntopyörän ja se mikä meidän piti hakee olikin jo aikansa eläny.Ajattelin että hobby halliin vaan ja mahdollisimman nopeesti.Onko light limu muuten miten lihottavaa?Mä jotenki nautin tästä laihis innostuksesta.Niinku kaupassa vertailla tuotteiden kalorimääriä jne.. Mulla kyllä tuppaa aina vähän mennä jotenki överiks kaikki touhut, kun oikein innostun.Mutta tästä vouhotuksesta on sentään jotain hyötyäkin!
Mutta nyt täytyy mennä auttaa muksua siivoamaan huoneensa.
RIA73:Toivotaan tosiaan, että on jotain hyötyä ja kaikkeehan täytyy kokeilla ;o)!!
Light-limut on pv:ssä 0 pistettä eli ei ne lihota..
Mä oon muuten samanlainen, että vaikka paikat saattaa joskus tulla kipeeks niin mietin vaan, että hyvä juttu..tietääpähän tehneensä jotakin ;o)!!
Oltiin katsomassa esikoisen kanssa se pikku kananen niinku taisin puhellakin jo(lahopää!!) ja oli kyllä hauska leffa ja reissu :o), mutta syömiset meni hiukan överiks,plääh!!
Eipä se silti mitään..nuo on niin harvinaisia reissuja, että vaikka pisteet muutamalla ylittyiskin niin häliäkös vällä..ja toisaalta olin sen jälkeen vielä toisen pojan kanssa pulkkamäessä pitkän tovin, joten hyötyliikuntaakin tuli :o)!!
EMONAMOHA:Mukavaa, että löysit oman lajisi :o)!!
KATTI26:Kuulostipa kivalta tuo sun pääs..kyllä nyt on varmaan hienot päät niin äidillä kuin tyttärelläkin ;o)!!
MARILOTTA:Ilman muuta pääset mukaan..tervetuloa vaan :o)!!
Ja se on kyllä ihan tosi, että koskaan en oo vielä ollut yhtä toimivassa ja tsemppaavassa ryhmässä (tai no sisunaisetkin oli, mutta samaa porukkaa löytyi sieltäkin muutamia)..tää on kyllä mulle ainakin ihan korvaamaton ;o)!!!
RIA73:Tuo Minleen tekemä taulokko tulee aina ns.viikon jäljessä eli tuo taulokko on tehty viime viikon tiedoilla, jollioin sulla tais olla se huimat 2kg tiputusa, eikös? :o)!!
Kaikille Kovasti Tsemppiä!!!
t.Köris