Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** SISUNAISET 13.2. 2006 ***

13.02.2006 |

Huomenta sisukkaat!

Aamu alkoi hyvin. Paino tänä aamuna 58,4kg eli pudotusta viikossa 400g. Se on hyvä pudotus minun kokoiselleni. Eilinen melko rankka voimajumppa tuntui yöllä jäsenissä, viime viikolla liikuin viitenä päivänä. Luulen, että olen rasittanut itseäni hieman liikaa, koskapa jalat eivät osanneet rauhoittua koko yönä:) Eli pidän nyt muutaman vapaapäivän liikunnasta.

Laihdutus on alkanut hieman kyllästyttää. Eilen jo haaveilin ihanista toffeista ja suklaista ja kermakarkeista, mutta päätin sitten taas kurkista HM:n kuvastoa. Se on hyvä kikka saada syömiset pois mielestä. Iki-ihanat kesävaatteet oikein kutsuivat minua tilaamaan, mutta en tilaa ennen kuin olen tavoitteessani.

Tavoitteeni on siis tuo ennen raskauksia ollut 55kg. (Oikeastaan olin joskus jopa 50kg, mutta siihen en enää havittele.) Silloin minulla ei ollut yhtään lihaksia, ja nyt tuntuu, että niitähän saattaa jopa olla!

Summa summarum:

Lähtöpaino: 60kg

Paino tänään: 58,4kg

Paino viime viikolla 58,8kg

Tavoitepaino: 55kg

Pituus: 160cm

Ja palloina, jossa yksi pallo on 500g.

00 00 00 0X XX

Mukavaa maanantaita toivottelee Bikka.

Kommentit (33)

1/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis, minun painonpudotukseeni liittyy selkeästi myös kiinteytys. Tämänkään vuoksi painonpudottaminen ei voi olla kovin nopeaa, sillä samalla " tehdään" niitä lihaksia. Lihakset painavat läskiä enemmän, kuten ilokseni huomasin eilen mittaillessani vyötärönympärystä ja lantiota. Niissä näkyi suurempi muutos kuin vaaàlla. Onko kenelläkään muulla samaa tavoitetta?

Muistan katsoneeni jonkun laihdutusdokumentin televisiosta, jossa nuori nainen oli pudottanut kymmeniä kiloja painoaan. Hänen vatsansa näytti aivan hirveältä, nahka oli jäänyt roikkumaan vyötäisille. Kirurgin veitsi auttoi, mutta hurjalta tuo näytti. Siinäkin mielessä liikunta on tosi tärkeä osa painonpudotusta, ettei laihduta lihaksiaan.

No mutta, nyt täytyy lähteä töihin.

T:Bikka

Vierailija
2/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka näytti 84.3 eli -700g.No joo olen ehkä vähän pettynyt kun toi ukko tossa vieressä vaan laihtuu.En käsitä miten.Luulen, että painonvartijat kutsuu.Olen tosissaan kattonut mitä syön ja jumpannu joka päivä.No putos kuitenki vähän.

Eli lähtöpaino:87Kg

Tavoitepaino: 72kg

Viimeviikolla: 85Kg

Tänään: 84.3

Viikkopudotus -700g ja kokonais pudotus 2,7kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäpä mun tiedot:

Nimi: körömölli

Ikä: 28 v.

Pituus: 165 cm

Aloituspaino: 88 kg

Tavoitepaino: ~70 kg

Paino viime viikolla: 81,9 kg

Paino nyt: 81,7 kg

Viikon pudotus: -0,2 g

Kokonaispudotus: 6,3 kg

Matkaa tavoitteeseen: 11,9 kg

Ja nuo pallurat unohdan aina, vaikka ovat minusta kivoja seurata, joten tässäpä ne:

o/x=1kg

ooooooooooooxxxxxx

Elikäs eipä kovasti tällä viikolla tiputusta tullut, mutta parempi tuokin kun ei mitään..ei vaan hirmusti innosta, jos " menkkaturvotusta" on jo aina 1-2viikkoa ennen menkkoja, sillä sitten se myös kestää sen pari viikkoa niin kuin viime kuussakin ja tulosta tuntuu syntyvän ainoastaan 2vk/kk ;o(!!!

BIKKA:Eiköhän meillä kaikilla ole haluja myös kiinteytykseen, sillä tuskin kukaan haluaa, että nää löllöt jää roikkumaan..oli kyllä masentavaa katsoa sitä dokumenttia..sillä näytti kyllä aivan hirveeltä ja pelkään, että niin käy myös mulle..se on kun paljon pudottaa ja mullakin tuo etureppu on tuossa roikkunut jo vuosia niin voipi olla, ettei kiinteytyksetkään auta..ja olihan se tyttö siinä dokkarissakin yrittänyt kiinteyttää(oli himokuntoilija)..siinä onnistumatta, mutta olikin pudottanut painoaan yli 50kg!!

Jos sulla tai muillakin on tiedossa hyviä kiinteytyasliikkeitä, joita voi ihan täältä kotoa käsin harjoittaa niin olisin niistä enempi kuin kiitollinen ;o)!!!

RIA73:Tuo on hieno pudotus, mutta uskon kyllä, että lannistaa kun toisella tippuu hirmusti enempi ;o(..mä luulen, että miehiltä tippuu muutenkin helpommin kuin naisilta, sillä oon huomannut tän saman ilmiön useimmilla " parilaihduttajilla" , että mies laihtuu hirmusti helpommin ja enempi kuin nainen, mutta hitaasti hyvää tulee..ei liikaa saakaan tippua kerrallaan ;o)!!

Kaikille kovasti tsemppiä!!

t.Köris

Vierailija
4/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viikko vierähti. Tässä viikon tulos:

Nimi: Minlee

Ikä: 30 v.

Pituus: 178 cm

Aloituspaino: 95.5 kg

Tavoitepaino: 75 kg

Paino viime viikolla: 84.8 kg

Paino nyt: 83.6 kg

Viikon pudotus: -1200 g

Kokonaispudotus: 11.9 kg

Matkaa tavoitteeseen: 8.6 kg

Sama pallukoilla ilmaistuna: X/O = 1 kg

OOOOO OOOOX XXXXX XXXXX

Eli ihan kivasti oli painoa taas tippunut, mutta tuo menee edellisviikon tapaan, syömättämyyden piikkiin. Mammani näes meni kuolemaan viikko sitten, joten sitä suriessa on tuo paino päässyt tippumaan. Ruokahalu katosi samantien, kun kuulin hänen joutuneen sairaalaan. Joten eipä tätä putoamistahtia kauaa kestä. KOhta tulee korkojen kera takaisin (hope not).

Ensi viikolla olen sitten työreissussa, joten yhteenveto jää tekemättä. Katson sitten reissun jälkeen (ma 27.2), että teenkö yhteenvedot erikseen kummaltakin viikolta vai yhdistän viikkosaldot. Luultavasti vain yhden yhteenvedon teen, mutta saapi nähdä.

Kiva nähdä myös miten tuo reissu vaikuttaa painoon. Lähden pitkälle Venäjälle ja siellä ne ruoat ovat vähän eksoottisempia eli sen suhteen positiivista, että ehkä ei tule kauheasti syötyä, mutta sitä ruokaa tarjoillaankin sitten turhan tiheään tahtiin.

Jotenkin tämä koko alkuvuosi on ollut liikunnan suhteen tosi tahmeaa. En ole tainnut käydä yhdessäkään jumpassa. No kevään tullen pitää ryhdistäytyä.

- Minlee

Vierailija
5/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän oli viimeviikolla se risteilyrupeama ja sen seuraukset on kärsittävä. Tosin vaaka näytti tänäänkin sitkeästi sitä tasan 63,0 kg, joten ei nyt lisää hurjasti tullut, muttei kyllä tippunutkaan.

Nyt hurraan kevään tulolle ja päivätkin on jo paljon pidempiä , jee. Päätinkin, että jos ukkoarmaani ehtisi tulla töistä valoisan aikana kotiin, niin käyn joka päivä sauvakävelyllä. Kerran viikossa voisin käydä myös uimahallissa. Nää on nyt taas näitä vakaita päätöksiä. mutta hyvä niitä on kirjata näkyviin...onneksi on tämä ketju ja te rakkahat sielunkumppanit sisusukat !

Tuntuu olevan tosi tiukassa tämä viimeinen kilo, vaan enpä anna periksi. Kyllä meitä kaikkia varmaan kannustaa nuo mukavat kesävaatteet. Itsekin katselin yhtä kallista ruotsalaista postimyyntifirmaa, jossa oli IHANIA vaatteita. Jopa minä vähän innostuin, joka en ole yhtään shoppailuihminen. Olivat kyllä sika kalliita ;/

Nyt jään odottelemaan sinne kävelylle pääsyä, ukkokin on menossa osallistumaan Finlandiahiihtoon Lahteen parin viikon päästä ;o)

Mukavaa viikkoa kaikille, ja olympiahenkeä koteihin ;o)

:: perenna

Vierailija
6/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni sinulle suruusi ! Ja voimia.

Sekä oikein hyvää matkaa Venäjälle, muista juoda siellä paljon, siis vettä, ovat ne ruuat usein aika suolaisia.

:: peris

7/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINLEE:Lämmin osanottoni mummosi poismenon johdosta :o(!!

Ja mukavaa työmatkaa..yksi yhteenveto on ihan hyvä..siinäkin varmasti puuhaa kovasti ;o)!!

PERENNA:Mukavaa, ettei painoa tullut risteilystä huolimatta lisää..

Se vihoviimonen kilo on siks vissiin niin tiukasssa, ettet vaan pääse unohtamaan meitä..oiskohan näin ;o)?!

Sulle tsemppiä sauvotteluun ja uinteihin ja miehellesi kovasti tsemppiä Finlandiahiihtoon ;o)!!

-Köris-

Vierailija
8/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Vko pudotus kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu, BMI muutos

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 73 kg, 0.5 kg, 21 kg, 7 kg, 18 vkoa, ( 34.5 ..=>.. 26.8 )

[color=green][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 81.9 kg, -0.5 kg, 6.1 kg, 11.9 kg, 21 vkoa, ( 32.3 ..=>.. 30.1 )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 70 kg, 80.4 kg, 1.1 kg, 10.1 kg, 10.4 kg, 20 vkoa, ( 30.2 ..=>.. 26.9 )

[color=green][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 85 kg, -2.0 kg, 2 kg, 13 kg, 33 vkoa, ( 29.8 ..=>.. 29.1 )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]

!! Ei päivitystä, edellisviikon tulokset !!

Pituus puuttuu

69 kg, 63 kg, 69.9 kg, 0.9 kg, -0.9 kg, 6.9 kg, 18 vkoa, ( 0 ..=>.. 0 )

[color=green][b] Puppiska [/b]♥[/color]

Pituus puuttuu

84 kg, 58 kg, 62.5 kg, -0.9 kg, 21.5 kg, 4.5 kg, 11 vkoa, ( 0 ..=>.. 0 )

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 65 kg, 87.5 kg, -0.5 kg, 13.5 kg, 22.5 kg, 23 vkoa, ( 34.9 ..=>.. 30.3 )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 84.8 kg, -1.2 kg, 10.7 kg, 9.8 kg, 28 vkoa, ( 30.1 ..=>.. 26.8 )

[color=fuchsia][b] BM22 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 92.8 kg, -0.6 kg, 3.2 kg, 17.8 kg, 23 vkoa, ( 35.7 ..=>.. 34.5 )

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 84.9 kg, -0.5 kg, 5.3 kg, 13.9 kg, 17 vkoa, ( 32.0 ..=>.. 30.1 )

[color=fuchsia][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 63 kg, 0.0 kg, 11 kg, 1 kg, 5 vkoa, ( 25.9 ..=>.. 22.1 )

[color=green][b] Bikka [/b]♥[/color]

60 kg, 55 kg, 58.8 kg, -0.4 kg, 1.2 kg, 3.8 kg, 10 vkoa, ( 23.4 ..=>.. 23.0 )

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

Pituus puuttuu

88.8 kg, 77 kg, 88.5 kg, -0.3 kg, 0.3 kg, 11.5 kg, 29 vkoa, ( 0 ..=>.. 0 )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 86.5 kg, -1.0 kg, 1 kg, 18.5 kg, 0 vkoa, ( 29.6 ..=>.. 29.2 )

Tervetuloa takaisin Emonamoha !!!

[color=blue]

Suurin vko pudotus:

[b]

1. sija => Ria73 : -2.0 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => perenna : 5 vkoa

2. sija => bikka : 10 vkoa

3. sija => puppiska : 11 vkoa

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, Körömölli, 90M, Ria73, Momentti, Puppiska, Sininen31, Nepo, BM22, Katti26, Perenna, Bikka, Pointzi06, Emonamoha

Laihduttajia: 13 (aktiivisesti mukana olevia)

Painomme oli alussa: 1206 kg

Painamme nyt: 1100 kg

Tavoitepainomme: 947 kg

Viikolla paino tippui: -5.4 kg

Kokonaispainonpudotus: 106 kg

Matkaa tavoitteeseen: 153 kg

[/color][/size]

- Minlee

Vierailija
9/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi: Katti26

Ikä: 28 v.

Pituus: 168 cm

Aloituspaino: 90,2 kg

Tavoitepaino: 71 kg

Paino viime viikolla: jäi punnitsematta

Paino nyt: 83,8 kg

Viikon pudotus: ?

Kokonaispudotus: 6,4 kg

Matkaa tavoitteeseen: 12,8 kg

Ihan kivasti paino tippunut. Viikonloppu kyllä meni mässäilyksi...

Tänään kampaajalle piristystä hakemaan :O) Me tytöt: Emilia 1v ja äiti. Emppuliinille leikataan söpö otsatukka kun roikkuu jo hankalasti silmillä. Muuten onkin ihanan pitkät hiukset tytöllä. Yltää jo kahdelle saparolle (anatis vaan pitää). Oho, nyt taisin eksyä aiheesta! No lisään vielä, että otsatukan meinaan itsekin leikkauttaa; oonko hullu? Mulla on nimittäin kaikki hiukset ristiselkään???

Vierailija
10/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlee, sori kun en lukenut aiemmin. Minunkin osanottoni suruusi!

Vierailija
11/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhia ku nämä viikot menee äkkiä!

Minlee: Osanottoni. voima Hali!

Viimeviikko meni vähän höpöksi... torstaina tuli leivottua erittäin hyvää mustikkapiirakkaa, johon tulee kermaviili kuorruta.. namn! Ja sitten karamelliä tuli napsittua viikolopun aikana melkoinen määrä ja lättyjä!

tänään pitäs lähtee salille treenaileen... väsymys meinaa painaa jostain kumman syystä..

olisi taas faktaa tulossa:

Nimi: Bigmama22

Ikä: 23 v.

Pituus: 164 cm

Aloituspaino: 96.0 kg

Tavoitepaino: 75-85 väliltä kg

Paino viime viikolla: 92,8

Paino nyt: 92,4 kg

Viikon pudotus: -400g

Kokonaispudotus: 3,6 kg

Matkaa tavoitteeseen: p.a.l.i.j.o.n

joo mutta nyt mars matkaan ja eikun menoksi!

jatketaan pudotuspeliä!

t. BM22

Vierailija
12/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikko meni puolen kilon pudotuksella ja samalla tavalla toimin viime viikolla ruoan ja liikunnan suhteen, mutta pudotus oli nyt

1 1/2kg. Kyllä naisen kroppa on omituinen! Minähän olen vain tyytyväinen asiasta, kiva kun joskus lähtee kilot helposti.

Jotenkin tuntuu että tuo maha vaan ei katoa ja takapuoli on yhtä iso kun ennenkin. Sitä varmaan kattoo itseään kriittisesti, koska onhan niiden pakko pienentyä kun ennen liian pienet farkut solahtaa jalkaan jo ihan helposti. En uskokkaan että mulla ikinä on mitään sileää vatsaa, mutta olisi se kiva kiinteytyä edes vähän. Mulla ei kyllä muita keinoja ole kuin tuo paljon mainostamani stepperi ja vesijuoksu. Ja toisaalta, kun tavoitteena on laihtua vaan sen takia että olisin normaalipainoinen ennenkuin ruvetaan vauvaa yrittämään niin voi sileästä vatsasta haaveilu olla aika turhaa.. : )

Ihana tyttäreni keksi tietämättään laihduttajalle sopivan pullan. Taikina kaulittiin ja siitä otettiin piparimuotilla pullia. Niistä tuli sieviä, pieniä ja vähäkalorisia. Tietysti tässä on se vaara että niitä syö monta, kun ovat niin pieniä.

Sisua kaikille sisunaisille ja etenkin sinulle Minlee, otan osaa.

t.Sininen, 170cm, 86kg ja uusi välitavoite 77kg ennen kesälomaa.

(77kg on minun pituiselle naiselle ensimmäinen lukema joka luetaan normaalipainoksi. Se tasan 70kg tulee mittariin toivottavasti sitten vuoden lopussa ja silloin voin lopettaa laihiksen ,ja e-pillerit ; )

ja siirtyä painonhallintaan ja vauvan nutun virkkaamiseen.

Vierailija
13/33 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, Minlee; lohdutushalaus ja osanottoni...

Plääh ja plääh. Mä olen taas aloittanut tämän jojoilun, sahaan 8-kympin molemmin puolin ylös alas... sama tapahtui muuten 83' n kohdalla. Tiukassa ovat, mokomatkin ihrakilot!

Tällä viikolla pudotusta 400g, eli taaskaan hurraamista, mutta ehkäpä mulla alkaa tulla vähän lihasta... jumpassa kävin 3 kertaa, ja osassa käytettiin painoja aika lailla.

Nyt alkaa mullakin se menkkaturvotus, ellei sitten... voih, toivon niin kovin, että vauva pian ilmoittaisi tulostaan, mutta katsotaan nyt. Menkkojen pitäisi alkaa lauantaina viimeistään.

Nyt mä ihan unohdin, mitä muuta mun piti runoilla... ääh, tulen takaisin myöhemmin!

Ai niin, sen verran muistan, että kiitti Bikka siitä virtuaaliravintola-vinkistä! Laitoin eiliset syömiseni listaan, ja huppista, melkein 1400 kaloria oli mennyt napaan, enkä varmaan edes muistanut kaikkea... Tänään koitan uudestaan!

Tässä tulokset

Aloituspaino 90

Paino viime viikolla 80, 4

Paino nyt 80,0

Pudotusta 400gr

Pudotusta yht. 9, 4 kg

Tavoite 75...

14/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATTI26:Leikkautitko otsatukan??Muuttaa varmaan ilmettä hirmusti..

Mä kans ootan ku kuuta nousevaa, että Olivian hiukse kasvais niin, että sais niihin saparoita,pompuloita ja nipsuja, mutta ei vielä ;o)..se on hassua, että meillä molemmilla pojilla on ollut syntyessään jo niin paljon tukkaa, että ois saanut ne saparot, mutta neiti, jolle niitä vois laittaa olikin harvahapsisempi versio ;o), mutta ehtiihän sitä!!

BIGMAMA22:Hieno pudotus herkuista huolimatta..hyvä juttu!

SININEN31:Vautsi vau..upea pudotus!Mulla on ihan samat tuntemukset tuon suhteen, että vaikka kilot karisee niin tuo mun ongelmakohtani eli vatsa ei mielestäni pienene yhtään..vaikkakin pienemmät vaatteet sopii eli taitaa olla katsojan silmissä vikaa ;o)!!!

CHICKY:Pudotusta kumminkin, hyvä juttu!!

Ja tosiaan lihas painaa enempi kun läski, joten kun tuota tahtia oot jumppaillut niin hyvinkin voi johtua siitäkin ;o)!!

Toivotaan, ettei menkat alkais vaan massussa kasvais jo vaavi..onpa tosiaan jännät päivät sulla käsillä!!Tsemppiä!!!

Tänne ei kummempia..eilen oli pisteetön päivä ja tänään taas tiukka linja, tosin mennään esikoisen kanssa elokuviin, joten jotain poppareita varmasti tulee napsittua hiukan, mutta ne on yllättävän kevyitä eli helposti pystyy pitäytymään pisteissä ;o)!!

Eilen en ollut lenkillä ja tänään en kerkiä lenkille..josko huomenna sitten taas..toivottavasti!!

Kaikille tämän runon myötä haluan toivottaa oikein Mukavaa Ystävänpäivää....

Ystävä on iältään vanha, tai sitten nuori.

Luonteeltaan vakaa, tai tulivuori.

Väliä ei sillä miltä hän näyttää,

täysin harmaa, tai värejä käyttää.

Kooltaan pieni, tai XXL:llä,

vaan aitoa kultaa on sydän hällä.

t.köris

Vierailija
15/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=3][color=red][b]HAUSKAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE !!![/b]♥[/color][/size]

-Minlee

Vierailija
16/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minleen suruun toivotan rutkasti voimia ja hyviä Ystäviä, joiden kanssa purkaa tuntojaan. Suurensuuret halaukset sinulle ((((()))))

Sininen: Ihana lukea kohtalotoverin sanoja, kiitos niistä. Mulla tätä masennusta on eriasteisena jatkunut jo vuositolkulla kun aina on pitänyt lopettaa lääkitys raskauden ja imetyksen ajaksi. Tärkein syy paranemattomuuteeni on kai ystävyyssuhteiden katkeaminen tai harveneminen sekä se oman ajan ja liikunnan puute. Eikä mässäilyäkään voi sivuuttaa, onhan terveellinen ruokavalio kaiken a ja o. Ikävä kuulla, että teillä tuon sairaala-ajan satoa korjaillaan tytön kanssa edelleen, mutta toivottelen parempaa ja valoisampaa aikaa teille kaikille. Kiitos vielä.

Kiitos myös teille muille, jotka lähetitte virtuaalivoimaa minulle ja toivotitte takaisin. Onpahan ainakin yksi yhteisö, johon kulun ja josta saan tukea :)

Sitten faktaa... ihan oikeasti: UNOHDIN käydä vaa' alla ennen aamupalaa enkä suostu ottamaan punnistustulosta muuhun aikaan. Sama kävi tänä aamuna, olen näemmä vierottunut punnituksista jo niin tehokkaasti ;) Jos vaikka sitten suosiolla jätän tuloksen kertomisen ensi viikkoon, tänään kun ajattelin leipoa suklaamuffinsseja. Ja syödäkin tietty, minä heikko ihminen.

Eilen olin ekaa kertaa spinningissä moneen vuoteen. Oli aivan UPEAA!! Sitä fiilistä kun keuhkot palaa ja meinaa tulla kurkusta ulos, jalat rullaa ja hiki valuu. Ah, spinning on MINUN liikuntalajini! Muutenkin on tullut käytyä kuntosalilla ahkeraan, lähinnä keskivartalon lihaksia treenaamassa ja hapenottokykyä kohentamassa. Olo on ihan kuin toisella ihmisellä ja hetkeksi unohtuu synkeät sairaalan seinät ja lasten rohinat ja lääkitykset.

Emo

IHANAA YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Vierailija
17/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köris: Jänistin viime tingassa ja leikkuutin vain sivuilta silleen viistosti. lyhimmät on leuan alapuolelle. Sen verran keveni hiukset kuitenkin, että voi nyt pitää auki. Emilialle leikattiin viisto otsis kun en halunnut tavallista patapää otsatukkaa. Hmmm...aika jännän näköinen. Tosi pirtee! Ei se Emilia anna oikeen pitää niitä pompuloita vielä. Tahtoo, että tukkaa laitetaan, mutta on heti repimässä pois :O)

Nyt on niin kiire, että kirjoittelen paremmalla aikaa lisää!

Vierailija
18/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken viime viikon kysymyksesi vasta, sori. Niin kyllä se ryhmässä käynti motivoi aika paljon laihduttamaan. Kun se on niin kallistakin. Toisaalta nyt kun oppinut systeemin en ole varma onko tarpeellista enää käydä. Pelottaa vaan, että jos jättää käymättä niin repsahtaa jotenkin. Voihan siellä käydä hakemassa materiaalit, ja jättää käymättä ryhmässä. Niin pääsee ainakin halvemmalla kuin esim.kirjekurssi.

Joo...edelleen hoppu. Töihin lamps.

Vierailija
19/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jonkun aikaa seuraillut teidän palstaa, ja täytyy kyllä sanoa, että ootte kyllä POSITIIVISIN RYHMÄ minkä oon löytänyt!! (:

Kaikki tsemppaa toisiaan niin hienosti, et ihan harvinaista.

Kysyisin, saanko tulla mukaan alati hoikistuvaan joukkoonne??

Vierailija
20/33 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlee:Osanottoni täältä myös läheisesi kuoleman johdosta!

Tulikohan tohon listaan nyt moka, kun mun pudotus viimeviikolla oli -700g eikä 2kg??? No näytti ainakin kivalta toi 2kg vaik ei ollukaan.

Tuntuu, että laihduttu on taas taas vääristä kohdista niinku rinnoista.On se kumma, että siellä kyllä näkyy muutamanki kilon pudotus vaikka muuten ei nyt niin näkyis.Muutenkaan tota etuvarustusta ole suotu...

Tänään on väsyttänyt tosi paljon ja nukuinki tossa pitkät unet.

Että sellasta tänään

Hauskaa illanjatkoa itsekullekin