Onko meillä nyt se influenssa
Lapsilla aika lievänä, mulla taas heikko olo, muttei mitenkään voimaton. Lapsilla silmätulehdusta, yskää ja lämpöä. Mulla lämpöä, lihaskipua ja yskää. Yskä kestänyt jo yli viikon, nyt alkoi heikko olo. Nuhaa ei ole kellään.
Jos vien tutulle lahjan, voinko tartuttaa siinä samalla sitten? Tartuttavuus tällä 5-7 päivää oireiden ilmestymisen jälkeen ja voimakkaimmillaan 1-3 aikoina. Meillä siis jo kestänyt yli sen ajan. Jääkö tämä tauti pinnoille, siis lahjapaperiin ja voi tarttua sitä kautta?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla aika lievänä, mulla taas heikko olo, muttei mitenkään voimaton. Lapsilla silmätulehdusta, yskää ja lämpöä. Mulla lämpöä, lihaskipua ja yskää. Yskä kestänyt jo yli viikon, nyt alkoi heikko olo. Nuhaa ei ole kellään.
Jos vien tutulle lahjan, voinko tartuttaa siinä samalla sitten? Tartuttavuus tällä 5-7 päivää oireiden ilmestymisen jälkeen ja voimakkaimmillaan 1-3 aikoina. Meillä siis jo kestänyt yli sen ajan. Jääkö tämä tauti pinnoille, siis lahjapaperiin ja voi tarttua sitä kautta?
En usko että influenssa on vaan ihan normaalia nuha yskää. Tarttua nyt voi muutenkin kuin paperin kautta
Miksi tähän liittyy sitten jo viikon kestävä lämpöily ja pitkään kestänyt silmätulehdus. Molemmat influenssan oireita ja influenssa usein todetaan ihan vaan sillä, että oireet täsmää ja jos alueella sitä on. Nimenomaan se nuhattomuus liittyisi myös tähän. Yskä on kuivaa, eikä kurkku ole kipeä. Eikä sillä nyt niin väliä ole onko vai eikö, mutta varmuuden vuoksi mietin, että tartutanko. Y
ap
Tottakai sinä tartuntaa levität. Oli kyse sitten flunssasta tai influenssasta.
Voi se olla, kyllä sitä on jo pienissä määrin liikkeellä
En usko että influenssa on vaan ihan normaalia nuha yskää. Tarttua nyt voi muutenkin kuin paperin kautta