Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liesituulettimen äänestä

Vierailija
17.12.2015 |

Liki 15v rivitalokämpässä on säädettävä
Liesituuletin. Ohjekirjan mukaan sen pitäisi aina olla asennossa 2 kun ollaan kotona. En voi pitää sitä siinä kun hurina niin kova. Onko voimakas ääni normaali? Muh-merkkinen ja juuri putketkin puhdistttu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ilmeisesti vastaava MUH ja se on samalla asunnon koneellinen ilmanvaihto, ei pelkkä liesituuletin. Siinähän on se kiertokytin haluaako sen imevän asunnosta vai liedeltä? Vaikea nyt sanoa mikä on sinusta kova/häiritsevä, mutta ei tuo meidän minun mielestä mikään häiritsevä ole 2 asennossa. 

Vierailija
2/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen lienee. Huomattava hurina joskin vaikeahan sitä on kuvailla. Ääni joka häiritsee. Meillä on siis pieni koti ja tupakeittiö. Itse nukun "keittiöss". Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yöllä se aina 1 asennossa. Ei niinkään äänen takia, mutta ei se nyt 24h tarvitse sillä 2:lla jauhaa ja kuluttaa sähköä. Mitä olen naapureiden kanssa jutellut, niin tässä riviriyhtiössä aika moni pitää sitä ykkösellä aina, ohjeesta huolimatta.

Vierailija
4/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen. Ei meillä koskaan ole kosteutta ilkunoissa tms vaikka aina olen tähän asti pitänyt ykkösellä. Toki ruokaa laittaessa ja suihkun jälkeen on täysillä. Mittaan radonarvoja kämpästä ja ohjeessa vain sanottiin että

Ilmastoinnin pitäisi olla normaaliasennossa (kakkosella). Siksi aloin pohtia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan