Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet tavannut jonkin erityisen ihmisen

Vierailija
17.12.2015 |

Jonka kanssa haluaisit ehdottomasti ystävystyä. Niin odotatko että toinen on aloitteellinen, vai teetkö itse aloitteen tutustumiseen. Tarkoitan ystävämielessä. Vai annatko vaan asian olla, jos toinen ei tee asian edistämisen eteen mitään?
Kyseessä ei siis ole "ihan kiva tyyppi" vaan jollain tavalla tosi erityinen tapaus sinulle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan itse koittaa saada tammikuussa jotain järjestymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! :) Hienoa, tee se. Mitä ajattelit järjestää?

Vierailija
4/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau! :) Hienoa, tee se. Mitä ajattelit järjestää?

Mistäs sitä vielä tietää.

Ei saa luulla että tämä olisi jollekulle teistä. Tulee vaan pettymys.

Vierailija
5/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran epävarma etten uskalla tehdä aloitetta, kun en ole varma haluaako toinen oikeasti ystävystyä. Ja jos toinen tekee sen, niin jotenkin silloin koen oloni koko ystävystymisen suhteen itsevarmemmaksi, kun olen varma että toinen on halunnut sitä oikeasti eikä vaan kohteliaisuudesta. Vaikken aloitetta uskalla tehdä, niin yritän kuitenkin katseilla ja hymyillä viestiä että pidän tuosta ihmisestä.

Vierailija
6/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tutustunut fantastiseen ihmiseen!

Tämä huokuu aivan erityistä energiaa.

Tapaamme viikonloppuna.

Vierailija
7/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen häntä. Jos vaikuttaa siltä, että hän ei tahdo olla kanssani yhtä paljon kuin minä, pidän yhteyttä vähän harvemmin ja toivon, että ajan kanssa hän huomaa hyvät puoleni. Näin on käynytkin.

Yksi kreisi nainen oli todella hupaisaa siis hauskaa ja minua kovasti puhuttelevaa seuraa, mutta päätin kuitenkin olla lyöttäytymättä hänen kaverikseen, koska olin huomaavinani, että taustalla piili jotain narsismin tapaista. Hän yritti löytää minusta liian aktiivisesti hyötymismahdollisuuksia, joten en antanut hänelle niitä, mitä hän pyysi. Hihittelin vaan tyytyväisenä hänen jutuilleen niin kauan kun hän niitä yritti.

Vierailija
8/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään, koska en voisi kuvitellakaan että johonkin olisi "pakko" ystävystyä.

Vierailija
9/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee mitään, koska en voisi kuvitellakaan että johonkin olisi "pakko" ystävystyä.

Paitsi jos oltaisiin afrikassa ja hengenlähtö olisi lähellä, mutta mulla olis treidattavaa, joilla saisin timantteja tältä sälliltä ja sitten vaihtaisin ne lentolippuun vittuun sieltä. No sit olisin helvetin aloitteellinen.

Vierailija
10/10 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos oltaisiin afrikassa ja hengenlähtö olisi lähellä, mutta mulla olis treidattavaa, joilla saisin timantteja tältä sälliltä ja sitten vaihtaisin ne lentolippuun vittuun sieltä. No sit olisin helvetin aloitteellinen.

Outoja vastauksia teillä. Ystävät on elämän valopilkkuja, ainakin jos ne on oikeita.