Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeuksia löytää kunnollinen nainen pk-seudulla

Vierailija
17.12.2015 |

Olen 32 vuotias mies ja jäänyt sinkuksi kolme kuukautta sitten. Olen käynyt lähes joka viikonloppu baareissa, laittanut verkot vesille Tinderissä ja kolmella eri nettideittisivulla. Mikä on tulos? Jäätävä. Normaalia, työssäkäyvää sinkkunaista, joka pitää huolen perushygienisasta eikä ole täysin päästänyt itseään repsahtamaan fyysisesti, ei nähtävästi ole mahdollista enää löytää tässä ikäluokassa. Missä olette kaikki normaalit naiset?!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks mies, joka todennut saman asian. Asun Espoossa ja olen opiskellut Otaniemessä ja käynyt bilettämässä stadissa 10 vuotta. Ikää tullessa lisää on valikoima todellakin surkastunut. Täytynee alkaa katella tositarkoituksella nuoria kissoja.

Vierailija
22/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kans yks mies, joka todennut saman asian. Asun Espoossa ja olen opiskellut Otaniemessä ja käynyt bilettämässä stadissa 10 vuotta. Ikää tullessa lisää on valikoima todellakin surkastunut. Täytynee alkaa katella tositarkoituksella nuoria kissoja.

Samaa katselevat ne kymmenen vuotta stadissa bilettäneet naiset: ikää tullessa lisää on valikoima todellakin surkastunut. On se niin kumma. Luulisi Otaniemessä opiskelevan osaavan päätellä sen, että kuuluu itse siihen surkastuvaan miesryhmään, joka ei pariudu millään. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun aloituksesta hohkaa "pakko saada joku nyt heti, aivan sama kuka, kunhan nyt joku HETI".

Vierailija
24/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta höpiset.

Vierailija
25/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kiinnostuisi miehestä, joka on ollut 12 viikkoa sinkkuna ja etsii noin epätoivoisesti uutta naista.

Kun mies panostaa naisen etsintään tosissaan, on kyseessä epätoivo. Kun mies ei yritä tosissaan, kysytään, miksei yritä tosissaan. On tämän palstan naisten älykkyys kyllä ihailtavaa! Itseasiassa juuri teidänlaisia luokattomia naisia tarkoitan. Tuommoisia, joiden kanssa ensimmäisen lauseen jälkeen menee kommunikointi vaikeaksi, tosiaan löytyisi, mutta minä haluan akateemisena miehenä tasokasta seuraa. Sitä EI LÖYDY!

Tiesitkö ap, etteivät tasokkaat naiset mene Tinderiin, saati nettideittisivustoille tai pahemmin käy baareissakaan? He saavat miehensä arjen kontakteissa. Siinä syy, miksi et löydä tasokkaampaa seuraa. Mutta se vaatii sinulta rohkeutta, että löytyy nainen sillälailla.

Vierailija
26/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono mies saa olla jos ei naista PK-seudulta onnistu saamaan. Siellä kun on eniten tarjontaa nuorista, kauniista ja koulutetuista sinkkunaisista.

Vierailija
27/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua viitisen vuotta nuorempi nainen, eikä tulisi mieleenkään hakea seuraa deittisivuilta tai baareista vaikka olisin kuinka miehen tarpeessa. Tutustun mieluiten mieheen normaalisti ystävänä ja sitten alan flirttailla, jos kemiat pelaa ja hän on muutenkin aviomiesainesta.

Sama täällä. Baareista ja deittisivustoilta on turha etsiä. Mä haluan ensin tutustua mieheen.

Vierailija
28/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi....kuka pakottaa etsimään yhtään ketään??? Seurustelut on vanhaa aikaa ja nykyään eletään sinkkuna. 

Vierailija
29/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kunnolliset ovat jo varattuja.

Sinkut ovat poikkeuksetta aina jollain tavalla pahasti viallisia.

Minullakin on monta vikaa, vaikka periaatteessa en siltä vaikutakaan.

Vierailija
30/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta tuli siis ihan hetkessä viallinen kun erosin syksyllä pitkästä avoliitosta. Hämmentävää "logiikkaa", mutta ok.

Ja kuten monet muutkin laadukkaat naiset pk-seudulla, voin ap:llle kertoa etten todellakaan ole menossa mihinkään nettiin tai baariin katselemaan uutta miestä. Ensin käsittelen eroni kunnolla läpi (kuten kaikki täysjärkiset, itseään ja muita kunniottavat ihmiset tekisivät) ja sitten joskus saattaa uusi mieskin kelvata kun sopivan tapaan arjen ympyröissä. 

Vierailija
31/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minusta tuli siis ihan hetkessä viallinen kun erosin syksyllä pitkästä avoliitosta. Hämmentävää "logiikkaa", mutta ok.

Ja kuten monet muutkin laadukkaat naiset pk-seudulla, voin ap:llle kertoa etten todellakaan ole menossa mihinkään nettiin tai baariin katselemaan uutta miestä. Ensin käsittelen eroni kunnolla läpi (kuten kaikki täysjärkiset, itseään ja muita kunniottavat ihmiset tekisivät) ja sitten joskus saattaa uusi mieskin kelvata kun sopivan tapaan arjen ympyröissä. 

Miehethän ne viat ovat minulle kertoneet. Mm. 8 kk kestänyt sinkkuuteni oli jo yhdelle miehelle kauhistus.

Vierailija
32/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huono mies saa olla jos ei naista PK-seudulta onnistu saamaan. Siellä kun on eniten tarjontaa nuorista, kauniista ja koulutetuista sinkkunaisista.

Näinpä.

Ja minä koulutettu, nuori, kaunis sinkkunainen en edes pyöri yökerhoissa, mitä nyt joskus juon olusen kallion kuppiloissa. Tinderiä en ole edes kokeillut, nettideittipalstaa testasin pari viikkoa ja siellä tuli sellaista roskaa ja törkyä vastaan että mielummin olen sitten vaikka sinkku jos ei satu sopivaa miestä vastaan kävelemään. On se nimittäin aivan eri asia tavata joku ihminen vaikka kavereiden kautta tai saman harrastuksen parissa kuin örveltämässä jossain lihatiskillä tai jossain tinderissä missä tuntuu olevan jo ihan lähtöoletus että vain ulkonäkö merkitsee ja kaikki ovat vain seksin perässä.

Vierailija
33/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaa tämä ap:n tapaus. Hän siis on siis itse 32-vuotias akateeminen mies. Hän hakee pk-seudulta naiseuraa, joka on "tasokasta". Tasokas tarkoittaanee yleensä naista, jolla on akateeminen koulutus, suhteellisen hyvä ulkonäkö ja siisti pukeutuminen sekä hyvät käytöstavat. Käytännössä siis ap etsii tasokasta ja työssäkäyvää naista, ilmeisesti omassa ikäluokassaan, eikä varattua naista. Tällaista naista mies on etsinut baareista, Tinderistä ja usealta deittisivustolta.

Ap:n ikäluokka on sellainen, että suuri osa naisista lienee parisuhteessa, naimisissa, ja/tai opiskelee akateemista tutkintoa vielä (etenkin tässä työllisyystilanteessa).

Valinnanvaraa ei siis ole paljon, kun vielä miinustetaan porukasta lesbot, yh-äidit, vammaiset, ylipainoiset, rumat, masenuksesta kärsivät ja huonokuntoiset sekä työttömät. Moni myös sanoisi että nainen, joka täyttää tasokkaan naisen vaatimukset, ei välttämättä ole sellainen, joka käyttää Tinderiä ja deittisivustoja tai etsisi miesseuraa baarista.

Ap etsii siis väärästä paikasta naista kriteereillä, jotka vain aika harvat täyttävät.

Lisäksi ap ei kertonut mitään itsestään: miksi edellinen suhde loppui, mitä harrastaa, millä alalla on ja mitä varten etsii naista. Hänen kuvauksensa etsimästään naisesta oli myös lähes täysin pinnallinen eli kuvasi vain naisen ulkomuotoa. Sanoisin, että 30-vuotias nainen varmaan ensiksi haluaisi tietää onko ap liikkeellä tositarkoituksella eli mikä on mahdollinen avioliitto/lastenhankinta -suunnitelma, koska tuossa iässä naisen biologinen kello joko tikittää tiuhaan tai nainen on päättänyt olla vela, joten haluaa varmistaa aloittavansa suhteen, johon ei toivota lapsia.

Tämän jälkeen tulisi sitten tietää minkälainen elämäntyyli ja persoonallisuus ap:llä on, koska sehän sitten pidemmän päälle määrittelee minkälainen nainen hänelle sopisi ja mistä hänet voisi löytää.

Vierailija
34/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kiinnostaa tämä ap:n tapaus. Hän siis on siis itse 32-vuotias akateeminen mies. Hän hakee pk-seudulta naiseuraa, joka on "tasokasta". Tasokas tarkoittaanee yleensä naista, jolla on akateeminen koulutus, suhteellisen hyvä ulkonäkö ja siisti pukeutuminen sekä hyvät käytöstavat. 

--

Moni myös sanoisi että nainen, joka täyttää tasokkaan naisen vaatimukset, ei välttämättä ole sellainen, joka käyttää Tinderiä ja deittisivustoja tai etsisi miesseuraa baarista.

---

Ap etsii siis väärästä paikasta naista kriteereillä, jotka vain aika harvat täyttävät.

Pakko kommentoida, vaikka on vähän ohis: olen liian vanha ap:lle (39), mutta minä ja monet kaltaiseni kyllä täyttävät nuo vaatimukset pk-seudulla. Todellisuus on naiselle ihan yhtä ankea, ei löydy ei. Olen itse tahattomasti lapseton ja totesin, että en enää yhtään kertaa lähde uusperhekuvioon, vaikka lapset ovat sinänsä tosi ihania - en vain enää jaksa olla se ylimääräinen pyörä lapsiperheen arjessa joustamassa loputtomasti. Jäljelle ei sitten jääkään ketään, ja olen todennut että elän sitten yksin. Vaatimukseni eivät ole edes niin kovat kuin ap:lla. Vaikka olen itse ihan nätti ja liikunnallinen (4-5 kertaa viikossa salia ja/tai jumppia), mieheltä en odota aktiivista liikkumista enkä edes akateemista koulutusta, kunhan muuten kolahtaisi. AP:lla on valinnanvaraa nuoremmissa naisissa, itsellä niitä nuorempia miehiä lähinnä roikkuu perässä seksiä vonkaamassa.

Mutta tosiaan, pk-seudulla kaltaisiani on koko ajan enemmän suhteessa miehiin, mitä vanhemmaksi mennään. En ole ainoa joka on lakannut etsimästä ja elää tyytyväisenä itsekseen; elämässä on niin paljon muutakin kuin parisuhde. Ai niin, olin aiemmin nettideiteillä, joten en ehkä olekaan tasokas, tämän aivan unohdin. :D 

Vierailija
35/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi kannattanut pitää kiinni eksästään. Oletamme, että hän täytti nämä kriteerit. Mutta täyttikö ap eksän kriteerit?

Vierailija
36/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö ap baarissa naisia katsastamassa, kun ei näy... :)

Vierailija
37/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tollanen epätoivoinen metsästäminen ja ala elää omaa elämääsi. Nainen löytyy harrastusten tai mielenkiinnon kohteiden parista, työn kautta, juhlista tms. siinä sivussa. Itse olen laatunainen pk-seudulta mutta liian nuori ja luultavasti liian kaunis sinulle.

"Laatunainen" :D :D Just joo..

Vierailija
38/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen sitten on laadukas?

Vierailija
39/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 32 vuotias mies ja jäänyt sinkuksi kolme kuukautta sitten. Olen käynyt lähes joka viikonloppu baareissa, laittanut verkot vesille Tinderissä ja kolmella eri nettideittisivulla. Mikä on tulos? Jäätävä. Normaalia, työssäkäyvää sinkkunaista, joka pitää huolen perushygienisasta eikä ole täysin päästänyt itseään repsahtamaan fyysisesti, ei nähtävästi ole mahdollista enää löytää tässä ikäluokassa. Missä olette kaikki normaalit naiset?!

Hei vain! Olen samanikäinen nainen, enkä käy baareissa. Jos käyn ulkona, menen tanssimaan teknoklubille tai katsomaan keikkaa mutta missään kaljabaareissa tai seduloissa en roiku. Olisi mukavaa kohdata järkeviä, samanikäisiä miehiä. Tinder ei todellakaan kiinnosta...

Vierailija
40/41 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei vain! Olen samanikäinen nainen, enkä käy baareissa. Jos käyn ulkona, menen tanssimaan teknoklubille tai katsomaan keikkaa mutta missään kaljabaareissa tai seduloissa en roiku. Olisi mukavaa kohdata järkeviä, samanikäisiä miehiä. Tinder ei todellakaan kiinnosta...

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi