Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikeuksia löytää kunnollinen nainen pk-seudulla

Vierailija
17.12.2015 |

Olen 32 vuotias mies ja jäänyt sinkuksi kolme kuukautta sitten. Olen käynyt lähes joka viikonloppu baareissa, laittanut verkot vesille Tinderissä ja kolmella eri nettideittisivulla. Mikä on tulos? Jäätävä. Normaalia, työssäkäyvää sinkkunaista, joka pitää huolen perushygienisasta eikä ole täysin päästänyt itseään repsahtamaan fyysisesti, ei nähtävästi ole mahdollista enää löytää tässä ikäluokassa. Missä olette kaikki normaalit naiset?!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on tarjolla?

Vierailija
2/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on tarjolla?

Sitä mitä sulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tollanen epätoivoinen metsästäminen ja ala elää omaa elämääsi. Nainen löytyy harrastusten tai mielenkiinnon kohteiden parista, työn kautta, juhlista tms. siinä sivussa. Itse olen laatunainen pk-seudulta mutta liian nuori ja luultavasti liian kaunis sinulle.

Vierailija
4/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiinnostuisi miehestä, joka on ollut 12 viikkoa sinkkuna ja etsii noin epätoivoisesti uutta naista.

Vierailija
5/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mene nallekarkit. Jotkut jää aina ilman. Fakta tieto. Tyydy kohtaloosi.

Vierailija
6/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tollanen epätoivoinen metsästäminen ja ala elää omaa elämääsi. Nainen löytyy harrastusten tai mielenkiinnon kohteiden parista, työn kautta, juhlista tms. siinä sivussa. Itse olen laatunainen pk-seudulta mutta liian nuori ja luultavasti liian kaunis sinulle.

No oletpas tosi uskottava :D Oikein tuoksuu vanhemman naisen haju sieltä näppiksen takaa. Kyllä, sanon ehdottoman EI:n ikäisillesi.

Vierailija
7/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulla on tarjolla?

Sitä mitä sulla ei ole.

Baareista nyt yleensäkään ei saa kuin yhden illan seuraa ja nettideitit on ohtä nyhväämistä. Tietenkään mulla ei ole sitä tarjolla mitä sulla on.

Vierailija
8/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te naiset niin fiksuja. Samanlainen aloitus naisen tekemänä poikisi tyystin erilaisia vastauksia. Mutta sehän tiedetään, ettei naisille ole logiikkaa.

Vierailija
9/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei mene nallekarkit. Jotkut jää aina ilman. Fakta tieto. Tyydy kohtaloosi.

Puhu sinä ihramaha vain itsestäsi. Sinua ei kukaan mies halua, minulla sen sijaan on valinnanvaraa mutta ongelmana on, että vapaana olevat naiset ovat luokattomia.

Vierailija
10/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kiinnostuisi miehestä, joka on ollut 12 viikkoa sinkkuna ja etsii noin epätoivoisesti uutta naista.

Kun mies panostaa naisen etsintään tosissaan, on kyseessä epätoivo. Kun mies ei yritä tosissaan, kysytään, miksei yritä tosissaan. On tämän palstan naisten älykkyys kyllä ihailtavaa! Itseasiassa juuri teidänlaisia luokattomia naisia tarkoitan. Tuommoisia, joiden kanssa ensimmäisen lauseen jälkeen menee kommunikointi vaikeaksi, tosiaan löytyisi, mutta minä haluan akateemisena miehenä tasokasta seuraa. Sitä EI LÖYDY!

Vierailija
11/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua viitisen vuotta nuorempi nainen, eikä tulisi mieleenkään hakea seuraa deittisivuilta tai baareista vaikka olisin kuinka miehen tarpeessa. Tutustun mieluiten mieheen normaalisti ystävänä ja sitten alan flirttailla, jos kemiat pelaa ja hän on muutenkin aviomiesainesta.

Vierailija
12/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte te naiset niin fiksuja. Samanlainen aloitus naisen tekemänä poikisi tyystin erilaisia vastauksia. Mutta sehän tiedetään, ettei naisille ole logiikkaa.

Tietenkin koska siihen vastaa miehet.

Vierailija
13/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpas tosi uskottava :D Oikein tuoksuu vanhemman naisen haju sieltä näppiksen takaa. Kyllä, sanon ehdottoman EI:n ikäisillesi.

Kiinnostaa millä tavalla? Ihan olen kyllä 21-vuotias nainen :D sun silmät tippuis päästä jos näkisit mut. ;) melkein vois laittaa mun nickin kuvake.netistä tähän mut en viitti jos joku bustaa :d

Vierailija
14/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sitten nainen tai mies, jos et löydä seuraa yrityksistä huolimatta, niin syynä on se, että tähtäät liian korkealle.

Lopeta nirsoilu tai tyydy kohtaloosi. Miksi sinua paremman naisen pitäisi tyytyä kaltaiseesi luokattomaan sovinistiseen narisijaan? Yritä nyt ymmärtää, että tasosi näkyy nimenomaan siinä minkä luokan naiset huolivat sinut. Jos he ovat mielestäsi luokattomia, niin sinulla on aivan liian suuret luulot itsestäsi.

Vierailija
15/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on vain paikalliset kurpat jääneet tyrkylle; parempi hakea naista kauempaa maaseudulta. Osaa jotain tehdäkin.

Vierailija
16/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies panostaa naisen etsintään tosissaan, on kyseessä epätoivo. Kun mies ei yritä tosissaan, kysytään, miksei yritä tosissaan. On tämän palstan naisten älykkyys kyllä ihailtavaa! Itseasiassa juuri teidänlaisia luokattomia naisia tarkoitan. Tuommoisia, joiden kanssa ensimmäisen lauseen jälkeen menee kommunikointi vaikeaksi, tosiaan löytyisi, mutta minä haluan akateemisena miehenä tasokasta seuraa. Sitä EI LÖYDY!

Olisin kyllä sanonut ihan saman 12 viikkoa sinkkuna olleelle, epätoivoisesti uutta miestä etsivälle naiselle. Mutta tulinpa nyt houkutelleeksi esiin herttaisen luonteesi - mahtaisiko sillä olla jotain tekemistä äkillisen sinkkuutesi kanssa? :)

Nro 4

Vierailija
17/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman oon huomannut... 

Vierailija
18/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kloonimaisia "vihreitä naisia".

Vierailija
19/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kunnolliset ovat jo varattuja.

Vierailija
20/41 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten luuhaat siellä pk-seudulla? Jos ainoa tavoite elämässäsi on olla parisuhteellinen ja vieläpä kiireen vilikkaa, niin eikö kannattaisi laskea niitä verkkoja vähän laajemmallekin?

Itse kyllä eläisin ihan rauhassa omaa elämääni, itseäni kehittäen ja silmät auki pitäen. Kyllä se muija sieltä tulla tupsahtaa kun vaan olet siihen oikeasti valmis :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi