Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä keski-ikäisiä, joille tullut mieleen nuoruudenrakkaudet yms? *kriisi*

Vierailija
17.12.2015 |

Rakastuin nuorena ihanaan poikaan, mutta meidän väliin tuli kateellisia ihmisiä, eikä meidän seurustelu onnistunut. Nyt olen ymmärtänyt paljon asioita ja vanhat asiat vaivaa mieltä. Olen taas rakastunut, mutta mitä pitäisi tehdä? Olen naimisissa enkä aio erota enkä pettää miestäni, mutta miten tästä eteenpäin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sen sijaan pari karkuun päässyttä harmittaa.

Vierailija
2/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ihastunut siihen samaan mieheen kuin nuorena?

Olet tehnyt varmaan hyvän päätöksen, että et eroa, etkä petä. Anna itsellesi vapaus nostalgisoida ja tuntea ihastumista. Ei niitä tunteita voi estää, mutta tekoja pystyy olemaan tekemättä (olla pettämättä).

Lintua et voi estää lentämästä pääsi yli, mutta älä anna sen rakentaa pesää pääsi päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis ihastunut siihen samaan mieheen kuin nuorena?

Olet tehnyt varmaan hyvän päätöksen, että et eroa, etkä petä. Anna itsellesi vapaus nostalgisoida ja tuntea ihastumista. Ei niitä tunteita voi estää, mutta tekoja pystyy olemaan tekemättä (olla pettämättä).

Lintua et voi estää lentämästä pääsi yli, mutta älä anna sen rakentaa pesää pääsi päälle.

kiitos. Ehkä se on ihan normaalia että jossain vaiheessa alkaa miettiin, olisiko sittenkin ollut parempi elää jonkun muun kanssa... Ja jos olisin elämäni elänyt tuon nuoruuden rakkauden kanssa, miettisin varmasti samaa asiaa kuitenkin...

Vierailija
4/4 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haikeana muistelen. Kukaan muu ei ole vaikuttanut muhun niin. Mutta tämä mies on englantilainen. Aika kaukana siis.