Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa naisen tyytymään rumaan mieheen ja millaista se on?

Vierailija
17.12.2015 |

Olen itse ruma mies ja kysyntää ei luonnollisestikaan ole ollut, mutta tiedän kuitenkin, että rumiakin miehiä on suhteessa. Olisin utelias tietämään että mikä on saanut naisen kai sitten luovuttamaan komeampien suhteen ja millainen se suhde naiselle on? Voiko siitä rumasta välittää yhtään vai onko ruma mies vain paremman puutteessa pidetty?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravihevonen tarvitsee aasin rinnalleen koska kaksi ravihevosta potkisi toisensa hengiltä

-AbFab-viisauksia

Vierailija
2/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ruma? En kertakaikkiaan näe ihmisiä rumina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla miehellä täytyy olla paljon rahaa muuten ei naista saa.

Vierailija
4/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaunotar ja hirviö elokuva opettanut että tärkeintä on sisäinen kauneus, ulkoinen kun on katoavaa?

Toki jos olet ruma niin kannattaisi olla myös prinssi ja asua linnassa.

Vierailija
5/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja luonne! Mieheni oli työtön meidän tavatessa eli ei ole rahalla merkitystä.

Sain tarpeeksi komeista miehistä, jotka peilaa enemmän kuin nainen ja saa paska halvauksen jos satut vaikka hiuksiin koskemaan :D

Vierailija
6/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erityisen kaunis nainen ja voin ihan rehellisesti sanoa, että miehen ulkonäöllä ei ole ollut minulle suurtakaan merkitystä. Minulla on ollut lyhyitä, laihoja ja melko rumia poikaystäviä. Tärkeintä on ollut miehen itsevarmuus, sosiaaliset taidot ja se, että hän on saanut minut tuntemaan oloni rennoksi ja mukavaksi.

Vierailija
7/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan tavannut niin rumaa ihmistä, että ulkonäkönsä takia en voisi olla sen näköisen kanssa. luonne, se miten on sinut itsensä kanssa (sun on todella vaikea kunnioittaa muita jos et suhtaudu kunnioittavasti itseesi) ja esim. älykkyys ovat tärkeämpiä.

Vierailija
8/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna

Vierailija
9/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellisellä. Olen kauniina pidetty nainen, joskaan en sellaisesta välitä. En noteeraa miehessä ulkonäköä. En rahakaan, sillä minulla on omat rahani. Poikaystävänä on ollut pulskaa, rahatonta jne. Rumaa en sano, sillä ihminen jota rakastaa ei ole koskaan ruma. En ylipäätään osaa pitää ihmisiä ulkonäöltä rumana, käytökseltään kyllä.

Miehessä katson luonnetta, sitä miten hyvä on olla hänen kanssa, kuinka hän kohtelee ihmisiä, ja mitä yhteistä meillä on. Fyysinen kemia on tärkeää, sillä koen seksin ja läheisyyden parisuhteessa tärkeäksi. Tuntuisi aivan hullulta valita elämänkumppani ulkonäön perusteella.

Vierailija
10/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää niin sanotuista kiiltokuva pojista. Yleensä luonne "komealla" miehellä on perseestä. Ei rumuus haittaa jos ei sen takia ole epävarma itsestään. Usein kun nämä "rumemmat" sattuu vaan olemaan sosiaalisesti kömpelöitä ja epävarmoja, joten ei sellainenkaan sytytä. "Ruma", mutta itsevarma menee jos muuten meillä kemiat pelaa, ei se ulkonäkö oikeesti ole niin iso juttu, vaan se luonne! Ja samanlainen suhde se varmaakin olisi komemampi tai ei, ei se suhde ole tyytymistä jos itse tykkään vaikka ei olekan niin komea..

Toi sun aloitus oli kyllä aika hölmö, kai niitäkin on jotka tyytyy suhteeseen mutta ihan yhtä onnellisia se "kaunotar ja hirivö" voi olla kuin komea ja kaunis-pari, aika pitkälti luonteista kiinni miten se suhde pelittää yhteen.

Luuletko että parit jossa toinen on ns.kauniimpi joutuu tyytymään siihen rumempaan? Ei se nyt ihan niin mustavalkoista ole.

Vierailija
11/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mieheni on kavereideni mielestä ruma (ihmettelevät edelleen, mitä näen hänessä). Joo, ei hän mikään Mr. Finland ole mutta omissa silmissäni silti mitä seksikkäin. Tapa, jolla hän katsoo tai hymyilee minulle...pienet asiat tekevät seksikkääksi ja siihen päälle vielä mitä kultaisin luonne. 

Tätä on oikeasti tosi vaikea selittää mutta ehkä joku kuitenkin ymmärsi pointin.

Vierailija
12/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä ulkonäöstä tai näe ihmisinä "rumina" tai "kauniina," niin kuin moni on todennut.

Valitsen pääasiassa älykkäitä ja itsevarmoja miehiä. Sinä valitettavasti vaikutat tyhmältä ja pinnalliselta tossukalta, ihan siitä syystä antaisin rukkaset, en lärvin perusteella.

Toki liian huoliteltu vaikuttaa pinnalliselta vartaloaan palvovalta bimbolta tai salimakelta, ja rasvaisen likainen tyyppi näyttää siltä, ettei elämä ole ihan hallinnassa. Mutta niistä ulkoisista seikoista, joihin ei itse voi vaikuttaa, en välitä.

Vierailija
13/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole rumia ihmisiä. Mun mielestä rumaa on jos ei pidä hygieniasta huolta.

Tässä aloituksessa puhutaan pelkästään ulkonäöstä, ihan kuin luonteella ei olisi merkitystä alkaako seurustelemaan. Nyt ap pää pois perseestä..

Vierailija
14/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, joko miehistäkin on alkanut tulla aivottomia pissiksiä, joille pelkkä ulkonäkö merkitsee jotakin. Olen kauhiast pettyny! Eikö edes aikuinen mies ymmärrä, että komea ulkonäkö on katoava luonnonvara? Kyllä ulkonäkö on täysin toissijainen asia ihmissuhteessa. Kaikki se, mikä on fasadin takana, on paljon tärkeämpää.

Vierailija
16/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa jos on niin sanotusti ruma, jos muuten mieheltä löytyy huumoria, hyvää itsevarmuutta, nokkeluutta ja arvostaa itseään.

En tunne ap:ta mutta aloituksen perusteella vaikutat aika pinnalliselta mutta epävarmalta, joten mieti muutakin kuin ulkonäköä sen suhteen jos haluat tytön löytää, huoh..Itse vielä sanot suoraan olevasi ruma mutta silti sulle olisi tärkeää että nainen on kaunis, siksihän sä kysyt voiko kaunis seurustella ruman kanssa.

Vierailija
17/17 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry ap pokaamaan todella kauniita naisia. Kaunis nainen tietää näyttävänsä vielä paremmalta ruman miehen seurassa. Ja mies tekee kaikkensa saadakseen pitää kaunokaisen rinnallaan. Pitkä ja onnellinen liitto siis edessä.

Rumuus ei estä karismaa. Ota vaikka Jorma Uutisesta mallia. Näyttävät silmälasit, hattu ja taskuliina, mutta ei ehkä kaikkia kerralla. Eikä mikään ei estä rumaa huolehtimista kunnostaan, olemaan puhdas, siisti ja hyväntuoksuinen.

Nettiin voit laittaa ilmoituksen, jossa ruma mutta kiltti mies hakee seuraa. Turha kierrellä tosiasioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi