Ikivanhoja Aku ankkoja sensuroidaan, mutta samaan aikaan Märta Tikkasen kirjalle Miestä ei voi_raiskata_ei tehdä mitään!
Ja nyt ei kelpaa selitykseksi että olen ymmärtänyt täysin väärin kyseisen kirjan! Kirjaa ovat hyvin harvat suomalaiset lukeneet eivätkä takuulla tule lukemaan, joten sen otsikko vain loistaa törkeänä irrallisena vihapuheena niin kirjastoissa kuin myös teattereissa, joihin se on sovitettu näytelmäksi.
Kommentit (12)
Et siis ole lukenut kyseistä kirjaa.
Pieni ajatusleikki. Jos joku olisi aikanaan kirjoittanut kirjan nimeltä Naiset pitävät raizkauksesta, ja kirjassa ei millään tavalla hyväksyttäisi tuota ajatusta, se olisi vain nimi, saisiko kyseistä kirjaa myydä tänä päivänä????
Vierailija kirjoitti:
En lue naisten kirjoittamia kirjoja, kuten et sinäkään heteromiesten.
Vierailija kirjoitti:
Nyt keskustelemme kirjan nimestä. Olen lukenut kirjan nimen.
Voiko nainen raiskata mustan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue se ja tajua hölmöilysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjan nimessähän on tuo vihapuhe miehiä kohtaan. Pitääkö aina lukea koko kirja että jotenkin ymmärtäisi kirjan nimen?
Meinaat että pahimmatkin ideologian aiheuttamat aivop...rukirjat pitäisi voida jälkeenpäin korjata paremmin faktoja noudattaviksi ja julkaista uudelleen? Mikäs siinä. Jollekulle vähän työsarkaa :)
Tai sitten ei kannattaisi. Ehkä joskus kun tekoälyt alkaa olla riittävän kykeneviä ne voi korjata kirjatkin jälkeenpäin paremmin vastaamaan todellista maailmaa. Paavo väyrysenkin "on totuuden aika" vastaisi taatusti nimeään. (en ole lukenut enkä tiedä vastaako nyt mutta poliitikon kirjaan suhtaudun aina skeptisesti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kirjan nimessähän on tuo vihapuhe miehiä kohtaan. Pitääkö aina lukea koko kirja että jotenkin ymmärtäisi kirjan nimen?
Juu, kärpästen herrassakaan ei kerrottu kärpäsistä eikä niiden herroista. Mikä pettymys.
Originalet "män kan inte våldtas" utkom redan 1976 och har filmatiserats. Man har sett filmen och undrar varför den nu väcker uppståndelse. På vilket sätt drar us paralleller mellan Kalle Anka och Män kan inte våldtas?
5/5
Tikkasen kirjan nimi on huomattavasti suurempi viharikos kuin mustat hahmot akuankassa.