Olen jäänyt koukkuun rahan tienaamiseen!
Keksin muutama kuukausi sitten idean, joka osoittautui varsin kovan nousukiidon ottaneeksi ajatukseksi ja josta on vähitellen kehkeytymässä tuottoisan oloinen liikeidea. Kotiäidille, joka hoitovapaalla pyöri pienillä tuloilla tämä yhtäkkinen muutos on aika valtava. En oikein uskalla kavereillekkaan kertoa miten paljon tämä ideani tuottaa puhdasta rahaa tililleni, sillä pelkään kateutta ja jotain asennemuutosta jos kertoisin puhtaan totuuden. Ulospäin toimintani saattaa vaikuttaa vähän puuhastelulta, mutta todellisuus on toinen. Tilauksia satelee jopa pitkin yötä ja olen jo joutunut pyytämään sukulaisia välillä apuun tuotteiden käsittelyn kanssa. Tämä avuntarve on kuitenkin vielä satunnaista, enimmäkseen pärjään itse ja pyöritän kuviota yksin. Olen kuitenkin jäänyt koukkuun rahan tienaamisen tunteeseen, siihen kun sähköposti ja puhelin tulvii tilauksia. Jos menee muutama päivä, etten myy mitään, alan jo ahdistua ja keksin tapoja saada myyntiä käyntiin. Säännöllistä rahavirtaa tililleni tulee noin 200-700€ per päivä, joten onhan tämä muutos entiseen ihan valtava. En voi edes käsittää että tämä on totta!!! Kääntöpuolena kortissa on se, että pitääkseni kaupan vilkkaana joudun koko ajan vahtimaan puhelintani ja suunnittelemaan elämää myyntien mukaan. Huomaan myös miten omat tavoitteet alkavat nousta varsin korkeiksi, joten olisi varmaan aika palautella jalkoja maanpinnalle ja muistutella itseään siitä missä määrin rahan tienaaminen ja siihen panostaminen on järkevää. Mutta toisaalta taas tuntuu, että nyt kannattaa tehdä!
Kommentit (44)
En oikein ymmärrä tämän ketjun pointtia edes, jos et kerran haluakaan yritystoiminnastasi kertoa edes aivan anonyymisti. Koko ketjun mielenkiinto (ainakin minun näkökulmastani) perustuisi siihen, että joku tuntematon ihminen on saanut toimivan bisneksen aikaiseksi. Minun mieltäni tuollainen aina lämmittää, koska olen itsekin yritteliäs ja tykkään lukea menestystarinoita.
Antakaa ap:n iloita ideastaan edes täällä, kun hän ei näköjään kehtaa sitä tehdä muualla! Minusta todella hienoa, arvostan yrittäjiä ja minusta on aina hienoa, jos joku keksii hyvän idean ja tienaa sillä. Yrittäminen vaatii kyllä veronsa, hyvä tulot vaatii myös paljon töitä, ja yrittäjyyteen kuuluu aina riski. Ja riskin ottamisesta pitääkin saada korvaus.
Hienoa ap, onnea ideasta ja jatka samaan malliin!
WAU!