Miksi pitää tavata itselle täydellinen mies kun on liian myöhäistä?
Kaikki ominaisuudet joita arvostan ja kemiat mätsää. Miksen tavannut häntä 15 vuotta sitten? Hemmetin julmaa.
Kommentit (26)
Edelleen vähän kiinnostaa miksi on liian myöhäistä?
Vierailija kirjoitti:
Huonosta suhteesta lähtisin joka tapauksessa, oli lapsia tai ei. Ja lähdinkin.
Se ettet tiedä toisen tunteista eikä hän sinun, kertoo siitä, että enemmänkin haaveilet kuin että kyseessä olisi täydellinen mies. Kemiat voivat kohdata, joo, mutta olet ehkä kyllästynyt miehesi ja kaipaat jotain muuta. Miehet eivät tunnetusti lähde huonostakaan suhteesta, koska menettäisivät usein kodinhoitajan ja säännöllisen seksin.
Totta. Minulkakin kohtaa kemiat täydellisesti fysioterapeuttini kanssa. Ei se mitään romanttista silti tarkoita vaikka olenkin pannut merkille hänen komean olemuksen jo vuosia sitten. On vaan helppo olla sellaisen ihmisen kanssa mahdollisimman avoimessa vuorovaikutuksessa. Ja kohtaa kyllä kemiat myös oman miehenikin kanssa. Mutta on lisäksi vielä ne romanttiset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin kiinnostaa että miten ap muka tietää miehen olevan se herra täydellinen kun ei edes kunnolla tunne.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin miehenä vituttaa, kun tapasin vasta nyt täydellisen naisen. Hän on todella kauniilla rinnoilla, pyöreillä pakaroilla ja pitkillä hiuksilla varustettu nuori nainen; täydellisen kaunis, pukeutuu seksikkäästi ja varmasti nauttii seksistä paljon. Sen lisäksi pitää suunsa kiinni ja seuraa miestä kiltisti. Elämä on epäreilua, koska olen itse keski-ikäinen ja näin täydellisen kumppanini vasta nyt.
Jos se nainen pitää suunsa kiinni siksi, ettei yksinkertaisesti jaksa sun juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremminkin kiinnostaa että miten ap muka tietää miehen olevan se herra täydellinen kun ei edes kunnolla tunne.
Ihmeellisiä johtopäätöksiä ;)
Mistä tiedät ettei tunne? Hei akat, perustatteko te käsityksenne pelkkiin hormoneihin ja vaaleanpunaiseen huuruun, jos ette ymmärrä, että toisen ominaisuuksia voi punnita järjellä ja todeta, että tuossa on ihminen jonka kaltaisen olisin halunnut ja jonka kanssa voisin ainakin teoriassa olla hiton onnellinen?
Moni ei tiedä edes ettei toinen ole "se oikea" tai edes kelvollinen puoliso astuessaan avioon joten nuo kristallipallojutut voi jättää sikseen.
Minuakin miehenä vituttaa, kun tapasin vasta nyt täydellisen naisen. Hän on todella kauniilla rinnoilla, pyöreillä pakaroilla ja pitkillä hiuksilla varustettu nuori nainen; täydellisen kaunis, pukeutuu seksikkäästi ja varmasti nauttii seksistä paljon. Sen lisäksi pitää suunsa kiinni ja seuraa miestä kiltisti. Elämä on epäreilua, koska olen itse keski-ikäinen ja näin täydellisen kumppanini vasta nyt.