Lento
Dearvva! Molen Iitosta poikke eli molen laphilainen. Mie halvaisin kysyä hyvvää lentoyhtiötä millä mie voisin halvalla lentää helsinkiin. Tämä ois minun eka kerta lentokonheessa. Mie sain tietää lentokoneista vasta hiljattain ja halvaisin päässä ilmaan. Son minun unelma! Onko lentokonheet turvallisia että onko mulla mitkä mahollisuuvet selvitä? Olkhon tämä viimeinen matkani. Saanko mie muuten ottaa neljäntuulenhatun mukhaan konheeseen ko son mulle tosi tärkeä!?
Kommentit (4)
Ja jätä Lapin leuku sitten suosiolla kotiin. Sitä ei arvosteta Helsingissä samalla tavalla kuin siellä jänkhällä.
Jos maltat oottaa jouluaattoon asti, niin heittäyvy toki toisen lappilaisen kyytiin, kun Pukki lähtee kierrokselleen. On sullekin tutumpaa, kun moottorina on porot ja matkustamona reki.
Vierailija kirjoitti:
neljäntuulenhattua et voi ottaa mukaan koneeseen, se tulkitaan teräaseeksi suippojen kärkien vuoksi.
:'D
Lapin lennostoon otat yhteyttä. Sieltä lähtee lentoja aina kun hinnasta päästään yhteisymmärrykseen. Turvallisia ovat, mutta neljäntuulenhattua et voi ottaa mukaan koneeseen, se tulkitaan teräaseeksi suippojen kärkien vuoksi. Hyvää matkaa ja tervetuloa etelään!