Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitsemattomat naurukohtaukset väsyneenä

Vierailija
16.12.2015 |

Tiedättekö tunteen kun univelkaisena alatte nauraa työpaikalla ettekä pysty pidättelemään naurunpurskahduksianne?
Juuri nyt tällainen tilanne... :D Nukkunut jo pari viikkoa koiranunta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa?!?!

Vierailija
2/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunnetta että työpaikalla olisi tuommoista tapahtunut. Muuten kyllä.

Myös minä yliväsyneenä saan hallitsemattomia naurunpurskahduksia.

Mutta sen verran olen vastuuntuntoinen, että kun olen kerran työnantajalle aikaani myynyt, eli solminut työsopimuksen, koen olevani velvollinen olemaan töissä työkuntoinen, tarpeeksi nukkunut, selvin päin, kykenevä jotenkin hallitsemaan tunnetilani, tarpeeksi terve jne.

Terveisin terveyskeskuslääkäri.

P.s. tykkäsittekö jos tk-lääkärinne saisi hallitsemattomia naurukohtauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sen verran olen vastuuntuntoinen, että kun olen kerran työnantajalle aikaani myynyt, eli solminut työsopimuksen, koen olevani velvollinen olemaan töissä työkuntoinen, tarpeeksi nukkunut, selvin päin, kykenevä jotenkin hallitsemaan tunnetilani, tarpeeksi terve jne.

Tykkäisin. Musta se ois mahtavaa. Lääkärikin on vain ihminen. :) ap

Vierailija
4/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on saanut. Olin sh-potilas ja lääkäri haastatteli lähetettä varten. Syömishäiriöisiltä irtoaa aika kipeää settiä harhojensa tueksi joskus. Nuori lääkäri vain repesi jossain kohtaa.

Vierailija
5/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa. Hävetti kesällä kun töissä yövuorossa joskus nauratti välillä kaikki jutut, vaikkei niissä olisi ollut mitään hauskaa. Siis ihan tavallinen rupattelu taukohuoneessa saattoi saada tirskumaan. Muut piti varmaan hulluna, tai ainakin helvetin ärsyttävänä. Olen vielä mies ja lähestyn jo 30 ikävuotta. Tavallaan se tila vaan ruokkii itseään, kun tiedostaa ettei nyt pitäisi naureskella, niin sitten ainakin naurattaa.

Vierailija
6/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun kohtauksen saa yhdessä jonkun toisen kanssa! Juuri, kun olet jotenkuten saanut itses kerättyä, kaveri nytkähtää just niin hiljaa ja pienesti, ettei kukaan muu kuule, mutta sehän riittää, ja taas on menoa. :)

Vierailija
7/7 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei kyllä tälläistä oo muistaakseni tapahtunut, mutta viimeksi eilen kun mentiin sänkyyn, menin edeltä, kun mies tuli makkariin niin sano että "meillä oli muuten eilen jäönyt takavalon pihat päälle" tarkoitti siis takapihan valot. Repesin totaalisesti nauramaan. Mies alko nukkumaan kunhan itsekin oli hetken asialle repeillyt. Itse jäin vielä vauvaa imettämään, ja varmaan 10 kertaa yhtäkkiä repesin nauramaan hysteerisesti tolle lauseelle, eikä naurusta meinanut tulla loppua. Vauvallakin meni jo hermot kun äiti nauraa räkättää niin ettei nänni pysy suussa 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi